Stránka 6 z 10
Napsal: 02 říj 2012, 08:00
od Marek77
A tu hadičku v ŘJ motoru, o které se tu měsíc bavíme, jsi kontroloval?
Napsal: 02 říj 2012, 08:21
od Frenzy
Mám jen takovej menší dotaz... Na Sharanoj vyndávám ŘJ už druhej den

Povolil sem snad všechno, co se dalo, dokonce i tu přepážku nad ŘJ a dva šrouby, co držej ten držák zespodu, kvůli čemuž sem musel rozebrat i ty plasty před pedálama (moje chyba, vím), ale to všechno kvůli tomu, že mi nejde vytáhnout ten konektor zprava... Je na to nějakej fígl, nějaká pojistka, nebo jen hrubá síla směrem doprava?

Napsal: 02 říj 2012, 08:54
od Marek77
Ten konektor vyndám za dvě vteřiny dvěma prsty. Sáhni tam a pojistku která je na svorkovnici, vytáhni směrem dopředu auta asi o dva centimetry. Poté svorkovnice sama vypadne. Doporučuji ještě předtím vypojit z jednotky hadičku, která tam někdy může překážet. A potom to musí jít úplně hravě. Jak říkám - dvě vteřiny dvěma prsty.
Napsal: 02 říj 2012, 09:02
od Marek77
Řídící jednotka uvnitř: V horní části je vidět hadička, která se poškodí a je zdrojem zde probíraných problémů.

Napsal: 02 říj 2012, 11:21
od Frenzy
Fajn, díky moc

A když už sme u toho - jde kromě hadičky zkontrolovat něco víc, než jen hadička, když už to budu rozdělávat?
Napsal: 02 říj 2012, 11:39
od Marek77
Teoreticky by nemělo nic jiného být třeba. Jednotka je vodotěsná a tudíž by s ní nic jiného být nemělo.
Napsal: 02 říj 2012, 14:02
od Frenzy
Začínám si myslet, že sem úplnej blb...

Hadičku sem odpojil, směrem dopředu sem posunul jen nějakou krytku, kabely pořád zůstaly zapojený v tý svorkovnici a ani silou je nevyndám

Napsal: 02 říj 2012, 14:37
od snapik
Marek77 píše:A tu hadičku v ŘJ motoru, o které se tu měsíc bavíme, jsi kontroloval?
hadičku v ř.j. jsem nekontroloval(jsem amatér a bojím že to poseru

) ale když je vodotěsná tak by měla držet tlak ale i diagnostika mě ukazuje pokles tlaku takže si myslím že problém je někde jinde a jinak ta co vede do ř.j. ta je vyměněná ale ta vnitřní není a ani nwm jak bych jí vůbec vytáhl (ř.j.)
Napsal: 02 říj 2012, 14:48
od Frenzy
Tam není moc co posrat, když neponičíš kabely... Nevím, jak u Cordoby, ale u Sharana sem u toho několikrát zopakoval všechny sprostý slova, co znám, několikrát sem poslal do háje lidi, co to vymysleli a ještě pořád není venku...

Napsal: 02 říj 2012, 14:49
od sniper--
tu krytku tam nech, vytahni jen takovej jezdec do boku a samo se to rozpoji
Napsal: 02 říj 2012, 15:02
od Frenzy
Však tím jezdcem myslím tu krytku... A pořád to tam drží

Napsal: 02 říj 2012, 16:30
od snapik
takže haďička vyměněna ve spoji (taková pružinka) byla haďička lehce díravá takže jsem ji vyměnil za silikonovou haďičku samco a vypadá že to asi pomohlo (jenom částečně) přefuk není tak velkej a pokles není tak razantní ale budík už ukazuje lépe akorát se mi zdá že ukazuje málo něco mezi 0.8-0.9 až ve vyšších otáčkách něco malinko přez 0.9 ale podle říďící jednotky má mět 1020mbar asi nepřesnost budíku nevím ale hoši díky za rady

EDIT: zítra udělám log
ta moje krytka tam zůstala a ja zatáhl jen za takový táhlo a ono se to postupně samo vysunulo (ale musel jsem zabrat)
Napsal: 02 říj 2012, 16:58
od Frenzy
Takhle to tam vypadá... Tu krytku (jezdec), co tam leží, sem vymontoval zatáhnutím směrem k motoru cca o ty 2cm a ten konektor tam pořád drží, jak přibitej... Nejde posunou, vysunout, přesunout, nic

Napsal: 02 říj 2012, 18:55
od Jarda S.
to jsi sundal kryt kabelů je tam stále jezdej musíš vytýhnout i ten

Napsal: 02 říj 2012, 21:02
od Frenzy
Taky 2 cm k motoru?

Já už sem zoufalej
