Stránka 6 z 6

Napsal: 25 pro 2017, 11:13
od octaviask
ja mam starý topstroj...a matice niekto na SR súkromne vyrába :) kedze firma skrachovala..

kupoval som nové, 100€ ks...

Napsal: 25 pro 2017, 13:22
od jericho-3
slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:No já ty matky viděl u fachmana v dílně, byly ano bronzové a uvnitř byly bez závitu, a on je dělal na starý trapéz nové, samozřejmě trapéz byl na různých místech různě opotřebovován , tak vlastně vyrobil kompromis...což nebylo zrovna na moc dlouho..Ale v době, kdy sehnat zdviž bylo terno, se to vyplatilo..
co jsem ti popisoval ty dva případy jak z té matice vyjela zlatá pružina tak prej ta matka stojí asi čtyři litry, v obou případech to řešili novým starline zvedákem hydraulika od kell

asi bych to řešil sejně mám jednomotor 2,5 t hofman řetěz vyřazený v itálii z benzinky před patnácti lety,
Já ho mám právě z Kelly, ale pořád vzpomínám na trapézák. Tenhle u Kelly není špatný, má to zámek ,takže auto lze parkovat nahoře a druhé dole../riziko samozřejmě je/ Bohužel jsem to ze začátku nechával bez zámku a píst mi začal od odfku při spouštění dolů uchcávat..Jinak si člověk musí zvyknout na to , že při spouštění se vždy zdviž nejdřív nadzvedne, takže výhoda trapézu , kdy si podložiš např. zadní rameno klackem a popouštíš si, abys zmáčkl pružinu je pryč , když jsi sám..Ale údajně dělají hydrauliky, kde to jde také...Je to na zvyku, ale je to jako u všeho MECHANIKA JE PROSTĚ MECHANIKA....ODOLNĚJŠÍ, JEDNODUŠŠÍ a pro mechána vstřícnější... :)

Napsal: 25 pro 2017, 16:48
od slovacek.milos
[quote="jericho-3"][quote="slovacek.milos"][quote="jericho-3"]´

taky to tak dělám když je extrémní kosa parkuju dvě auta na sebou, nejvíc mě ser. to vytírání z těch aut rozmrzne dva kýble vody

Napsal: 25 pro 2017, 19:55
od NOVON
Mazeme trapezy A00 vazelinou nebo ted mame nejakou modrou vazelinu na velmi zatizene kluzne soucasti od Mobilu..