no ono něco na těch levných autech bude že jsou tak levný každopádně O2 je malá a tunel mě taky sere když v tom jedu to máš pravdu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Existuje dnes jeste nejaka jina automobilka, ktere by se po 2 letech provozu a cca 150tis km rozpadaly motory?
To snad ani tem korejcum ne.
Proste VW stoji od roku 2004 za hovno a to mi uz nikdo nevymluvi.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
nejni to spíš o tom vzepřít se módním vlivům a jezdit v prověřených věcech Připadá mi že každej se snaží předhonit ať má něco lepšího než soused a při tom si sere do vlastní kapsy,oni výrobci k tomu svými facelifty a obměnou modelů co 2 roky sice krásně lákaj ale vdyť to nestihnou ani pořádně vyzkoušet aby je konkurence nepředběhla tak pouštěj takovýhle pokusy nebo spíš nedodělky,ty auta dnes vydržej první leasing a pak je zřejmě konec
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:nejni to spíš o tom vzepřít se módním vlivům a jezdit v prověřených věcech Připadá mi že každej se snaží předhonit ať má něco lepšího než soused a při tom si sere do vlastní kapsy,oni výrobci k tomu svými facelifty a obměnou modelů co 2 roky sice krásně lákaj ale vdyť to nestihnou ani pořádně vyzkoušet aby je konkurence nepředběhla tak pouštěj takovýhle pokusy nebo spíš nedodělky,ty auta dnes vydržej první leasing a pak je zřejmě konec
je to o tom, uvazoval jsem, ze se vratim do OI 1.9TDI (ALH, ASV), ale pokrok se neda ignorovat, bezpecnost nic moc, pouze 4 pytle, jizdne na dnesni dobu nic moc a nejvetsi problem sehnat peknej kousek
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ladas píše:auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Vozim 2 male deti. Ja bourani neplanuji, ale nevim, jaka smazka pojede proti me. Jezdeni je nutnost, kdyby bylo jen pro radost, nejezdil bych pegotem, a VW taky ne.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
přesně z důvodu bezpečnosti výhledově plánuju něco většího. A hlavně vyššího a nejlíp s rámem jako je pathfinder nebo sorento
Nejde o mě, ale pár jedinců, který na cestách denodenně potkávám
Ja jsem s O2 naprosto spokojeny. A do O1 bych se teda nevratil ani za nic. Ano, auto ma svoje chyby jako kazde, na druhou stranu diky velkemu poctu aut se daji sehnat ND za relativne dobry peniz. A ruku na srdce, kdyby se auta neupravovala a byla zde kvalitni nafta, tak je to take jine.
nostromo píše:Ja jsem s O2 naprosto spokojeny. A do O1 bych se teda nevratil ani za nic. Ano, auto ma svoje chyby jako kazde, na druhou stranu diky velkemu poctu aut se daji sehnat ND za relativne dobry peniz. A ruku na srdce, kdyby se auta neupravovala a byla zde kvalitni nafta, tak je to take jine.
dvojka je dobrá, pěkně mi sedí v ruce a je pohodlná. sice to má každej blbec ale dlabu na to.. díly za pusu jsou ihned k mání a do jedničky bych se nevrátil. motor a věci kolem super, ale je to starej nepohodlnej pelech. pežota nechcu nikdy ani vidět. hlavně fapy , vstřiky (siemens 10kus) turba elektriku(páčky s esp orig 13500,-) zadní kotouče s ložiskama 3500kus prostě NIKDY.
ty FAPy celkem slouží, narozdíl od DPF u PDček,ložiska např. 407 předek od Fagu i SNR cca 1300, zadek 1800-2000. Je třeba stejně jako v případě VW vybírat motory s Bosch vstřikováním..
Já říkám že každý auto potřebuje něco, kdo si to umí opravit sám, tak jestli si koupí OII nebo 407 tak na tom bude uplně stejně. 407 je průměru o 40-50 tis levnější za stejný ročník. Tj. třeba 120-130 tis vs. 160-170 a máš k tomu jistotu že ti to nikdo neukradne.
U nás na firmě se řešily dvě BLS s vylítlejma ojnicema při 130ti tisících a 2,5 roku stáří. Servisovaný pouze v autorizáku, kupovaný tamtéž a bez úprav. Oprava byla kolem 80ti tisíc kč/kus. Při opravě druhýho auta se už celekm důrazně protestovalo, ale autocentrum Pardubice se jen usmívalo a kasírovalo...
Naposledy upravil(a) Pája 19 dne 13 zář 2013, 14:26, celkem upraveno 1 x.