Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

no ono něco na těch levných autech bude že jsou tak levný (rofl) každopádně O2 je malá a tunel mě taky sere když v tom jedu to máš pravdu ;)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Existuje dnes jeste nejaka jina automobilka, ktere by se po 2 letech provozu a cca 150tis km rozpadaly motory?
To snad ani tem korejcum ne.
Proste VW stoji od roku 2004 za hovno a to mi uz nikdo nevymluvi.
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nejni to spíš o tom vzepřít se módním vlivům a jezdit v prověřených věcech ;) Připadá mi že každej se snaží předhonit ať má něco lepšího než soused a při tom si sere do vlastní kapsy,oni výrobci k tomu svými facelifty a obměnou modelů co 2 roky sice krásně lákaj ale vdyť to nestihnou ani pořádně vyzkoušet aby je konkurence nepředběhla tak pouštěj takovýhle pokusy nebo spíš nedodělky,ty auta dnes vydržej první leasing a pak je zřejmě konec :roll:
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Ladas píše:nejni to spíš o tom vzepřít se módním vlivům a jezdit v prověřených věcech ;) Připadá mi že každej se snaží předhonit ať má něco lepšího než soused a při tom si sere do vlastní kapsy,oni výrobci k tomu svými facelifty a obměnou modelů co 2 roky sice krásně lákaj ale vdyť to nestihnou ani pořádně vyzkoušet aby je konkurence nepředběhla tak pouštěj takovýhle pokusy nebo spíš nedodělky,ty auta dnes vydržej první leasing a pak je zřejmě konec :roll:
je to o tom, uvazoval jsem, ze se vratim do OI 1.9TDI (ALH, ASV), ale pokrok se neda ignorovat, bezpecnost nic moc, pouze 4 pytle, jizdne na dnesni dobu nic moc a nejvetsi problem sehnat peknej kousek
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

Ladas píše:auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Vozim 2 male deti. Ja bourani neplanuji, ale nevim, jaka smazka pojede proti me. Jezdeni je nutnost, kdyby bylo jen pro radost, nejezdil bych pegotem, a VW taky ne. :)
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

přesně z důvodu bezpečnosti výhledově plánuju něco většího. A hlavně vyššího a nejlíp s rámem jako je pathfinder nebo sorento :-)
Nejde o mě, ale pár jedinců, který na cestách denodenně potkávám
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Odpovědi: 0
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

Ja jsem s O2 naprosto spokojeny. A do O1 bych se teda nevratil ani za nic. Ano, auto ma svoje chyby jako kazde, na druhou stranu diky velkemu poctu aut se daji sehnat ND za relativne dobry peniz. A ruku na srdce, kdyby se auta neupravovala a byla zde kvalitni nafta, tak je to take jine.
Uživatelský avatar
skeletor
Přispěvovatel
Příspěvky: 553
Odpovědi: 0
Registrován: 24 pro 2007, 18:06

Příspěvek od skeletor »

nostromo píše:Ja jsem s O2 naprosto spokojeny. A do O1 bych se teda nevratil ani za nic. Ano, auto ma svoje chyby jako kazde, na druhou stranu diky velkemu poctu aut se daji sehnat ND za relativne dobry peniz. A ruku na srdce, kdyby se auta neupravovala a byla zde kvalitni nafta, tak je to take jine.
dvojka je dobrá, pěkně mi sedí v ruce a je pohodlná. sice to má každej blbec ale dlabu na to.. díly za pusu jsou ihned k mání a do jedničky bych se nevrátil. motor a věci kolem super, ale je to starej nepohodlnej pelech. pežota nechcu nikdy ani vidět. hlavně fapy , vstřiky (siemens 10kus) turba elektriku(páčky s esp orig 13500,-) zadní kotouče s ložiskama 3500kus prostě NIKDY.
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Odpovědi: 0
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

ty FAPy celkem slouží, narozdíl od DPF u PDček,ložiska např. 407 předek od Fagu i SNR cca 1300, zadek 1800-2000. Je třeba stejně jako v případě VW vybírat motory s Bosch vstřikováním..

Já říkám že každý auto potřebuje něco, kdo si to umí opravit sám, tak jestli si koupí OII nebo 407 tak na tom bude uplně stejně. 407 je průměru o 40-50 tis levnější za stejný ročník. Tj. třeba 120-130 tis vs. 160-170 a máš k tomu jistotu že ti to nikdo neukradne.

Ale dost těhlech řečí, tady se řeší VW ojnice..
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3698
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

U nás na firmě se řešily dvě BLS s vylítlejma ojnicema při 130ti tisících a 2,5 roku stáří. Servisovaný pouze v autorizáku, kupovaný tamtéž a bez úprav. Oprava byla kolem 80ti tisíc kč/kus. Při opravě druhýho auta se už celekm důrazně protestovalo, ale autocentrum Pardubice se jen usmívalo a kasírovalo...
Naposledy upravil(a) Pája 19 dne 13 zář 2013, 14:26, celkem upraveno 1 x.
Oct asv 2000, DieselPower
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

A ktorý rok výroby to bol?
blefa
Přispěvovatel
Příspěvky: 83
Odpovědi: 0
Registrován: 07 lis 2009, 21:33

Příspěvek od blefa »

Kamos ma golfa 1.9 08 oznaceni si nepamatuju, najeto 150 t... ojnice vylitla ven a slo to na kulanci. .. Holt je to ruzny. ..
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

Zatiaľ sa stále riešili ročníky 2007-8 .
Ročníky predtým ani potom tento problém nemali tak neviem niečo v Boleslavi posrali.....!
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3698
Odpovědi: 0
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

erikb píše:A ktorý rok výroby to bol?
2008
Oct asv 2000, DieselPower
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“