Stránka 6 z 132

Napsal: 21 pro 2012, 21:01
od Ladas
no ono něco na těch levných autech bude že jsou tak levný (rofl) každopádně O2 je malá a tunel mě taky sere když v tom jedu to máš pravdu ;)

Napsal: 21 pro 2012, 21:22
od jaykay
Existuje dnes jeste nejaka jina automobilka, ktere by se po 2 letech provozu a cca 150tis km rozpadaly motory?
To snad ani tem korejcum ne.
Proste VW stoji od roku 2004 za hovno a to mi uz nikdo nevymluvi.

Napsal: 21 pro 2012, 21:31
od Ladas
nejni to spíš o tom vzepřít se módním vlivům a jezdit v prověřených věcech ;) Připadá mi že každej se snaží předhonit ať má něco lepšího než soused a při tom si sere do vlastní kapsy,oni výrobci k tomu svými facelifty a obměnou modelů co 2 roky sice krásně lákaj ale vdyť to nestihnou ani pořádně vyzkoušet aby je konkurence nepředběhla tak pouštěj takovýhle pokusy nebo spíš nedodělky,ty auta dnes vydržej první leasing a pak je zřejmě konec :roll:

Napsal: 21 pro 2012, 21:41
od jaykay
Ladas píše:nejni to spíš o tom vzepřít se módním vlivům a jezdit v prověřených věcech ;) Připadá mi že každej se snaží předhonit ať má něco lepšího než soused a při tom si sere do vlastní kapsy,oni výrobci k tomu svými facelifty a obměnou modelů co 2 roky sice krásně lákaj ale vdyť to nestihnou ani pořádně vyzkoušet aby je konkurence nepředběhla tak pouštěj takovýhle pokusy nebo spíš nedodělky,ty auta dnes vydržej první leasing a pak je zřejmě konec :roll:
je to o tom, uvazoval jsem, ze se vratim do OI 1.9TDI (ALH, ASV), ale pokrok se neda ignorovat, bezpecnost nic moc, pouze 4 pytle, jizdne na dnesni dobu nic moc a nejvetsi problem sehnat peknej kousek

Napsal: 21 pro 2012, 22:00
od Ladas
auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...

Napsal: 21 pro 2012, 22:31
od jaykay
Ladas píše:auto si kupuješ na bourání nebo ježdění? s tímhle uvažováním když máš o sebe takový strach se divím že vůbec vylezeš z baráku...
Vozim 2 male deti. Ja bourani neplanuji, ale nevim, jaka smazka pojede proti me. Jezdeni je nutnost, kdyby bylo jen pro radost, nejezdil bych pegotem, a VW taky ne. :)

Napsal: 22 pro 2012, 09:53
od Biimbo
přesně z důvodu bezpečnosti výhledově plánuju něco většího. A hlavně vyššího a nejlíp s rámem jako je pathfinder nebo sorento :-)
Nejde o mě, ale pár jedinců, který na cestách denodenně potkávám

Napsal: 22 pro 2012, 10:17
od nostromo
Ja jsem s O2 naprosto spokojeny. A do O1 bych se teda nevratil ani za nic. Ano, auto ma svoje chyby jako kazde, na druhou stranu diky velkemu poctu aut se daji sehnat ND za relativne dobry peniz. A ruku na srdce, kdyby se auta neupravovala a byla zde kvalitni nafta, tak je to take jine.

Napsal: 22 pro 2012, 12:18
od skeletor
nostromo píše:Ja jsem s O2 naprosto spokojeny. A do O1 bych se teda nevratil ani za nic. Ano, auto ma svoje chyby jako kazde, na druhou stranu diky velkemu poctu aut se daji sehnat ND za relativne dobry peniz. A ruku na srdce, kdyby se auta neupravovala a byla zde kvalitni nafta, tak je to take jine.
dvojka je dobrá, pěkně mi sedí v ruce a je pohodlná. sice to má každej blbec ale dlabu na to.. díly za pusu jsou ihned k mání a do jedničky bych se nevrátil. motor a věci kolem super, ale je to starej nepohodlnej pelech. pežota nechcu nikdy ani vidět. hlavně fapy , vstřiky (siemens 10kus) turba elektriku(páčky s esp orig 13500,-) zadní kotouče s ložiskama 3500kus prostě NIKDY.

Napsal: 22 pro 2012, 12:36
od Biimbo
ty FAPy celkem slouží, narozdíl od DPF u PDček,ložiska např. 407 předek od Fagu i SNR cca 1300, zadek 1800-2000. Je třeba stejně jako v případě VW vybírat motory s Bosch vstřikováním..

Já říkám že každý auto potřebuje něco, kdo si to umí opravit sám, tak jestli si koupí OII nebo 407 tak na tom bude uplně stejně. 407 je průměru o 40-50 tis levnější za stejný ročník. Tj. třeba 120-130 tis vs. 160-170 a máš k tomu jistotu že ti to nikdo neukradne.

Ale dost těhlech řečí, tady se řeší VW ojnice..

Napsal: 22 pro 2012, 13:10
od Pája 19
U nás na firmě se řešily dvě BLS s vylítlejma ojnicema při 130ti tisících a 2,5 roku stáří. Servisovaný pouze v autorizáku, kupovaný tamtéž a bez úprav. Oprava byla kolem 80ti tisíc kč/kus. Při opravě druhýho auta se už celekm důrazně protestovalo, ale autocentrum Pardubice se jen usmívalo a kasírovalo...

Napsal: 22 pro 2012, 16:50
od erikb
A ktorý rok výroby to bol?

Napsal: 22 pro 2012, 19:04
od blefa
Kamos ma golfa 1.9 08 oznaceni si nepamatuju, najeto 150 t... ojnice vylitla ven a slo to na kulanci. .. Holt je to ruzny. ..

Napsal: 22 pro 2012, 21:10
od erikb
Zatiaľ sa stále riešili ročníky 2007-8 .
Ročníky predtým ani potom tento problém nemali tak neviem niečo v Boleslavi posrali.....!

Napsal: 23 pro 2012, 09:07
od Pája 19
erikb píše:A ktorý rok výroby to bol?
2008