jaky diesel je podle vas ten nej......

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Luke
Přispěvovatel
Příspěvky: 308
Registrován: 26 led 2006, 20:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Třebíčsko

Příspěvek od Luke »

Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
Volkswagen Jetta 1.9 TDi PD 77kW r.v.07
Jakmile dořeším leasing, bude Jetta na prodej
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Luke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
no prave lide rikaji, to je ono, ale opravdu nekdo kdo se o auto stara, ma udrzbu, od toho chci slyset jake to s AR je :)
jeden znamej bazarista mel 2,5 turbo diesela AR, neco starsiho, uz nevim ten model, ten si nestezovat
Golf TDi PD 74kW, 03.
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

Luke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
to byla pravda u motoru 1,8 2,4 td s delenymi hlavami ale nove motory fiat jtd jsou v pohode na svezeni velmi prijemny,o designu AR neni o cem do toho maji nemecka auta daleko,ne nadarmo je ve sloganu AR "cuore sportivo"/sportovni srdce/
vildap
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 kvě 2007, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od vildap »

Pánové , mám Passat 1.9 TDI 96kW (rv 2004) a můžu Vám říct že je to pěkný auto,ale obecně rozmazlená choulostivá slečinka - proč ?
Protože mám ještě jedno a TO JE PAN AUTO :Nissan Laurel 2.8D (asi málokdo ví co to je - když jsem s ním byl u hlavního Nissana v ČR tak se přišli všichni podívat)-je to celolitinový šestiválcový atmosférický diesel (odlehčená verze tohoto motoru se montovala do Patrola), olej mu stačí kvalitní a nesežere ani deci mezi výměnama . Jel by i na trafoolej místo nafty, ale nejsem dobytek . Žere 6 litrů nafty na 100 .V 60ti tam dám pětku a jede , je mu jedno jestli do kopce nebo z kopce prázdné nebo plné , a každé Octavii apodobným natrhnu p...l za 6l , ani nezačoudí. Zkrátka v roce 1990 se ještě vyráběli auta ...... Kdo tohle auto nezná neví ....
Nějak moc jsem se rozepsal , zkrátka chci říct že důležité na autě je ,aby bylo co nejjednodušší a kvalitní ,pak nejsou starosti typu co tady přetřásáte.
Ale auta budou složitější a tím problematičtější , atd,atd - už mě nebaví psát....
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

vildap píše:Pánové , mám Passat 1.9 TDI 96kW (rv 2004) a můžu Vám říct že je to pěkný auto,ale obecně rozmazlená choulostivá slečinka - proč ?
Protože mám ještě jedno a TO JE PAN AUTO :Nissan Laurel 2.8D (asi málokdo ví co to je - když jsem s ním byl u hlavního Nissana v ČR tak se přišli všichni podívat)-je to celolitinový šestiválcový atmosférický diesel (odlehčená verze tohoto motoru se montovala do Patrola), olej mu stačí kvalitní a nesežere ani deci mezi výměnama . Jel by i na trafoolej místo nafty, ale nejsem dobytek . Žere 6 litrů nafty na 100 .V 60ti tam dám pětku a jede , je mu jedno jestli do kopce nebo z kopce prázdné nebo plné , a každé Octavii apodobným natrhnu p...l za 6l , ani nezačoudí. Zkrátka v roce 1990 se ještě vyráběli auta ...... Kdo tohle auto nezná neví ....
Nějak moc jsem se rozepsal , zkrátka chci říct že důležité na autě je ,aby bylo co nejjednodušší a kvalitní ,pak nejsou starosti typu co tady přetřásáte.
Ale auta budou složitější a tím problematičtější , atd,atd - už mě nebaví psát....
Mohu jen souhlasit, stare dieseli, kde jedina elektronika byl chcipak k cerpadlu, nebo jeste lepe jen ke starteru, chcipalo se to plynem, tak ty jezdi porad.
Ale kdyz holt chces mit zihadlo a super pohodli, musis resit par problemu:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
vildap
Sběrač informací
Příspěvky: 41
Registrován: 18 kvě 2007, 11:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od vildap »

jack91 píše:
vildap píše:Pánové , mám Passat 1.9 TDI 96kW (rv 2004) a můžu Vám říct že je to pěkný auto,ale obecně rozmazlená choulostivá slečinka - proč ?
Protože mám ještě jedno a TO JE PAN AUTO :Nissan Laurel 2.8D (asi málokdo ví co to je - když jsem s ním byl u hlavního Nissana v ČR tak se přišli všichni podívat)-je to celolitinový šestiválcový atmosférický diesel (odlehčená verze tohoto motoru se montovala do Patrola), olej mu stačí kvalitní a nesežere ani deci mezi výměnama . Jel by i na trafoolej místo nafty, ale nejsem dobytek . Žere 6 litrů nafty na 100 .V 60ti tam dám pětku a jede , je mu jedno jestli do kopce nebo z kopce prázdné nebo plné , a každé Octavii apodobným natrhnu p...l za 6l , ani nezačoudí. Zkrátka v roce 1990 se ještě vyráběli auta ...... Kdo tohle auto nezná neví ....
Nějak moc jsem se rozepsal , zkrátka chci říct že důležité na autě je ,aby bylo co nejjednodušší a kvalitní ,pak nejsou starosti typu co tady přetřásáte.
Ale auta budou složitější a tím problematičtější , atd,atd - už mě nebaví psát....
Mohu jen souhlasit, stare dieseli, kde jedina elektronika byl chcipak k cerpadlu, nebo jeste lepe jen ke starteru, chcipalo se to plynem, tak ty jezdi porad.
Ale kdyz holt chces mit zihadlo a super pohodli, musis resit par problemu:)
Ale ten Nissan má elektroniku a je komplet v elektrice , proti tomu Passatu nemá pouze klimu , ale je to řešeno s rozumnou mírou a není to zbytečně komplikované a co hlavně kvalitně udělané . Žádný spíchnutý plasty apod...............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

uz jsem si ho nasel, je to poradna kara:) je to atmosfericky motor, proto tak drzi, ale zas to nebude mit takovy zrychleni, jako motory s turbem.
dela Nissan neco mensiho v dieselu, kolem 80kW, aby to drzelo?

Nissan almera sport 2.2 Di, rok 2000, to vypada dobre.
Ale jestli je to drzak jako ta tva kara
:)
oni Japonci moc dieseli nedelaji, nevim ktera znacka, ci mazda, nissan, toyota, ktera ma super dieseli
Golf TDi PD 74kW, 03.
frinta
Sběrač informací
Příspěvky: 28
Registrován: 28 úno 2007, 20:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od frinta »

jack91 píše:
Luke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
no prave lide rikaji, to je ono, ale opravdu nekdo kdo se o auto stara, ma udrzbu, od toho chci slyset jake to s AR je :)
jeden znamej bazarista mel 2,5 turbo diesela AR, neco starsiho, uz nevim ten model, ten si nestezovat
Dnešní commonrailový naftový motory od fiatu(alfa+lancia+GM+saab)patří ke špičče a oproti třeba HDIčkům(pravidelné problémy s řemenicema+praskající hlavy) jsou mnohem odolnější a spolehlivější ,na druhou stranu oproti straším TDI (66kW+81KW)maji neptrně větší spotřebu ale stejnou jako má TDI PD,já jszdím Fiatem Stilo 1.9 JTD (85kW) a zatím po 170tkm nebyla jiná porucha než váha vzduchu(Bosch made in germany),takže jako TDIčka,je třeba dodat ,že commonraily jsou obecně citlivější na kvalitu nafty,takže nějaká nafta od pepy z kravína asi nepřipadá dlouhodobě k úvahu.Jinak po přesednutí z bejvalý octavie (81kW) je motor fiatu neskutečně tichej,při jízdě nepoznam jestli jedu v benzínu či v nafťáku.Moje spotřeba je okolo 5,8l/100km při normálnim ježdění ale šlo by to asi i níž.
Uživatelský avatar
Peete
Aktivista
Příspěvky: 4421
Registrován: 21 led 2007, 14:33
Odpovědi: 1
Bydliště: Brno

Příspěvek od Peete »

jack91 píše:uz jsem si ho nasel, je to poradna kara:) je to atmosfericky motor, proto tak drzi, ale zas to nebude mit takovy zrychleni, jako motory s turbem.
dela Nissan neco mensiho v dieselu, kolem 80kW, aby to drzelo?

Nissan almera sport 2.2 Di, rok 2000, to vypada dobre.
Ale jestli je to drzak jako ta tva kara
:)
oni Japonci moc dieseli nedelaji, nevim ktera znacka, ci mazda, nissan, toyota, ktera ma super dieseli
oni japonci driv diesely opravdu moc nedelali, vse bylo v kooperaci s jinou automobilkou, vetsinou a Renaultem, ale doba se zmenila, nejlepsi je asi D4D od Toyoty, slusnej vykon, velice prizniva spotreba. S Yarisem jsem jezdil za 3,5 l nafty normalni jizdou, zadny zavody, ale ani duchodce.
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

jojo z 535D už jsem jel taky.. slušnej motor.. oproti 3.0d jsem myslel že to bude větší změna, ale jede fakt pěkně. na dálnici bude nepřekonatelné.. jinak ze zkušenosti můžu říct, že bmw 3.0D je velikej držák a 300000km pro něj nejsou žádný kilometry..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

frinta píše:
jack91 píše:
Luke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
no prave lide rikaji, to je ono, ale opravdu nekdo kdo se o auto stara, ma udrzbu, od toho chci slyset jake to s AR je :)
jeden znamej bazarista mel 2,5 turbo diesela AR, neco starsiho, uz nevim ten model, ten si nestezovat
Dnešní commonrailový naftový motory od fiatu(alfa+lancia+GM+saab)patří ke špičče a oproti třeba HDIčkům(pravidelné problémy s řemenicema+praskající hlavy) jsou mnohem odolnější a spolehlivější ,na druhou stranu oproti straším TDI (66kW+81KW)maji neptrně větší spotřebu ale stejnou jako má TDI PD,já jszdím Fiatem Stilo 1.9 JTD (85kW) a zatím po 170tkm nebyla jiná porucha než váha vzduchu(Bosch made in germany),takže jako TDIčka,je třeba dodat ,že commonraily jsou obecně citlivější na kvalitu nafty,takže nějaká nafta od pepy z kravína asi nepřipadá dlouhodobě k úvahu.Jinak po přesednutí z bejvalý octavie (81kW) je motor fiatu neskutečně tichej,při jízdě nepoznam jestli jedu v benzínu či v nafťáku.Moje spotřeba je okolo 5,8l/100km při normálnim ježdění ale šlo by to asi i níž.
Tak jsem koupil Fiata s motorem JTD 105, mam ted PD 74 G IV a Fiata, stal me 85tis v plne palbe (samo klimatronik..) je tam spatna vaha vzduchu, ale s odpojenou to jede skoro normalne:) Je to Bosh, uplne stejna jako u VW, ale cislo 0280218019 jsem v tabulce vah na VW nenasel, myslite ze by tam fungovala nejaka VW vaha?
ted to prihlasuji na papiry. jede fakt super, nezakouri a nekapne z nej kapka oleje, mel jsem to na rampe, nebylo to myte a opravdu ciste:)
asi opravdu JTD vychatali.

Nevite jaka diagnostika na Fiati funguje? mam na VW, ale to asi nebude to same, co
Golf TDi PD 74kW, 03.
kozejk1
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 31 pro 2009, 11:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozejk1 »

no každopádně TDI 81 KW není špatnej ale rozhodně není nejlepší,jeho porblémy s vahama vzduchu nebo nestartování když je teplej z něho nedělají moc spolehlivý motor.Výše zmíněný 2.8 Lauer je špička,mámeho ho v uazu a co si nechá líbit,to by vydržel opravdu málo kterej motor,ale rozhodně za 6 litrů nejezdí,to je opravdu nesmysl.Další špička je 5 válec nebo 6 válec 300D od mercedesu ale opět starý poctivý motory.
A co se týká nových dízlů, pro mě má prim dízl od Subaru.
Jinak nejlepší dízl je když má rovod řetězem,bez hydroštelů a rotačním čerpadlem nebo řadovým,to je nezničitelný motor.
81
Přispěvovatel
Příspěvky: 342
Registrován: 13 kvě 2008, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od 81 »

Je toho víc - Audi 2.5TDi R5 103kw
- VW 1.9TDi 81kw
- BMW 3.0D a 535D
- starší diesely od mercedesu
- určitě to není vše...

Založím novou diskuzi, ale opačnou.. (noteeth)
Uživatelský avatar
Cupra R
Přispěvovatel
Příspěvky: 92
Registrován: 29 črc 2009, 21:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Cupra R »

Myslím že 1.9 TDi 66 a 81 kW se moc povedli.Vzdit i jeden taxikar z Passatem na nem najel 700 000 km a v pohode. 96kW jsou už mín spolehlivy.A nevím ale hodne lidi nadava na 2.0 Tdi.
Jinak co je asi nezničitelnej držák tak je 1.9 D např. VW Polo :D
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

jtd mam super skusenost co sa tyka spotreby vykonu a hluku ale kazdy ma svoje oblubene :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“