Napsal: 02 črc 2007, 18:08
Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
no prave lide rikaji, to je ono, ale opravdu nekdo kdo se o auto stara, ma udrzbu, od toho chci slyset jake to s AR jeLuke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
to byla pravda u motoru 1,8 2,4 td s delenymi hlavami ale nove motory fiat jtd jsou v pohode na svezeni velmi prijemny,o designu AR neni o cem do toho maji nemecka auta daleko,ne nadarmo je ve sloganu AR "cuore sportivo"/sportovni srdce/Luke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
Mohu jen souhlasit, stare dieseli, kde jedina elektronika byl chcipak k cerpadlu, nebo jeste lepe jen ke starteru, chcipalo se to plynem, tak ty jezdi porad.vildap píše:Pánové , mám Passat 1.9 TDI 96kW (rv 2004) a můžu Vám říct že je to pěkný auto,ale obecně rozmazlená choulostivá slečinka - proč ?
Protože mám ještě jedno a TO JE PAN AUTO :Nissan Laurel 2.8D (asi málokdo ví co to je - když jsem s ním byl u hlavního Nissana v ČR tak se přišli všichni podívat)-je to celolitinový šestiválcový atmosférický diesel (odlehčená verze tohoto motoru se montovala do Patrola), olej mu stačí kvalitní a nesežere ani deci mezi výměnama . Jel by i na trafoolej místo nafty, ale nejsem dobytek . Žere 6 litrů nafty na 100 .V 60ti tam dám pětku a jede , je mu jedno jestli do kopce nebo z kopce prázdné nebo plné , a každé Octavii apodobným natrhnu p...l za 6l , ani nezačoudí. Zkrátka v roce 1990 se ještě vyráběli auta ...... Kdo tohle auto nezná neví ....
Nějak moc jsem se rozepsal , zkrátka chci říct že důležité na autě je ,aby bylo co nejjednodušší a kvalitní ,pak nejsou starosti typu co tady přetřásáte.
Ale auta budou složitější a tím problematičtější , atd,atd - už mě nebaví psát....
Ale ten Nissan má elektroniku a je komplet v elektrice , proti tomu Passatu nemá pouze klimu , ale je to řešeno s rozumnou mírou a není to zbytečně komplikované a co hlavně kvalitně udělané . Žádný spíchnutý plasty apod...............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!jack91 píše:Mohu jen souhlasit, stare dieseli, kde jedina elektronika byl chcipak k cerpadlu, nebo jeste lepe jen ke starteru, chcipalo se to plynem, tak ty jezdi porad.vildap píše:Pánové , mám Passat 1.9 TDI 96kW (rv 2004) a můžu Vám říct že je to pěkný auto,ale obecně rozmazlená choulostivá slečinka - proč ?
Protože mám ještě jedno a TO JE PAN AUTO :Nissan Laurel 2.8D (asi málokdo ví co to je - když jsem s ním byl u hlavního Nissana v ČR tak se přišli všichni podívat)-je to celolitinový šestiválcový atmosférický diesel (odlehčená verze tohoto motoru se montovala do Patrola), olej mu stačí kvalitní a nesežere ani deci mezi výměnama . Jel by i na trafoolej místo nafty, ale nejsem dobytek . Žere 6 litrů nafty na 100 .V 60ti tam dám pětku a jede , je mu jedno jestli do kopce nebo z kopce prázdné nebo plné , a každé Octavii apodobným natrhnu p...l za 6l , ani nezačoudí. Zkrátka v roce 1990 se ještě vyráběli auta ...... Kdo tohle auto nezná neví ....
Nějak moc jsem se rozepsal , zkrátka chci říct že důležité na autě je ,aby bylo co nejjednodušší a kvalitní ,pak nejsou starosti typu co tady přetřásáte.
Ale auta budou složitější a tím problematičtější , atd,atd - už mě nebaví psát....
Ale kdyz holt chces mit zihadlo a super pohodli, musis resit par problemu:)
Dnešní commonrailový naftový motory od fiatu(alfa+lancia+GM+saab)patří ke špičče a oproti třeba HDIčkům(pravidelné problémy s řemenicema+praskající hlavy) jsou mnohem odolnější a spolehlivější ,na druhou stranu oproti straším TDI (66kW+81KW)maji neptrně větší spotřebu ale stejnou jako má TDI PD,já jszdím Fiatem Stilo 1.9 JTD (85kW) a zatím po 170tkm nebyla jiná porucha než váha vzduchu(Bosch made in germany),takže jako TDIčka,je třeba dodat ,že commonraily jsou obecně citlivější na kvalitu nafty,takže nějaká nafta od pepy z kravína asi nepřipadá dlouhodobě k úvahu.Jinak po přesednutí z bejvalý octavie (81kW) je motor fiatu neskutečně tichej,při jízdě nepoznam jestli jedu v benzínu či v nafťáku.Moje spotřeba je okolo 5,8l/100km při normálnim ježdění ale šlo by to asi i níž.jack91 píše:no prave lide rikaji, to je ono, ale opravdu nekdo kdo se o auto stara, ma udrzbu, od toho chci slyset jake to s AR jeLuke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
jeden znamej bazarista mel 2,5 turbo diesela AR, neco starsiho, uz nevim ten model, ten si nestezovat
oni japonci driv diesely opravdu moc nedelali, vse bylo v kooperaci s jinou automobilkou, vetsinou a Renaultem, ale doba se zmenila, nejlepsi je asi D4D od Toyoty, slusnej vykon, velice prizniva spotreba. S Yarisem jsem jezdil za 3,5 l nafty normalni jizdou, zadny zavody, ale ani duchodce.jack91 píše:uz jsem si ho nasel, je to poradna kara:) je to atmosfericky motor, proto tak drzi, ale zas to nebude mit takovy zrychleni, jako motory s turbem.
dela Nissan neco mensiho v dieselu, kolem 80kW, aby to drzelo?
Nissan almera sport 2.2 Di, rok 2000, to vypada dobre.
Ale jestli je to drzak jako ta tva kara
![]()
oni Japonci moc dieseli nedelaji, nevim ktera znacka, ci mazda, nissan, toyota, ktera ma super dieseli
Tak jsem koupil Fiata s motorem JTD 105, mam ted PD 74 G IV a Fiata, stal me 85tis v plne palbe (samo klimatronik..) je tam spatna vaha vzduchu, ale s odpojenou to jede skoro normalne:) Je to Bosh, uplne stejna jako u VW, ale cislo 0280218019 jsem v tabulce vah na VW nenasel, myslite ze by tam fungovala nejaka VW vaha?frinta píše:Dnešní commonrailový naftový motory od fiatu(alfa+lancia+GM+saab)patří ke špičče a oproti třeba HDIčkům(pravidelné problémy s řemenicema+praskající hlavy) jsou mnohem odolnější a spolehlivější ,na druhou stranu oproti straším TDI (66kW+81KW)maji neptrně větší spotřebu ale stejnou jako má TDI PD,já jszdím Fiatem Stilo 1.9 JTD (85kW) a zatím po 170tkm nebyla jiná porucha než váha vzduchu(Bosch made in germany),takže jako TDIčka,je třeba dodat ,že commonraily jsou obecně citlivější na kvalitu nafty,takže nějaká nafta od pepy z kravína asi nepřipadá dlouhodobě k úvahu.Jinak po přesednutí z bejvalý octavie (81kW) je motor fiatu neskutečně tichej,při jízdě nepoznam jestli jedu v benzínu či v nafťáku.Moje spotřeba je okolo 5,8l/100km při normálnim ježdění ale šlo by to asi i níž.jack91 píše:no prave lide rikaji, to je ono, ale opravdu nekdo kdo se o auto stara, ma udrzbu, od toho chci slyset jake to s AR jeLuke píše:Nevím, hodně lidi říkají, že alfy moc nevydrží, hlavně motory.
jeden znamej bazarista mel 2,5 turbo diesela AR, neco starsiho, uz nevim ten model, ten si nestezovat