Stránka 6 z 9

Napsal: 11 pro 2017, 19:48
od Domecek
Možná máš pravdu, ta konstrukce je prapodivná, když to vyjelo nový, tak jsme na to s klukama koukali jak jelita a martin říká, to najede kilo a je to mrtvý, realita je ale jiná a tak asi ti konstruktéři zase takový jelita nebyli :)

Napsal: 11 pro 2017, 19:55
od Car diag
Rayx píše:Já vím, psali jsme si o tom vedle. No, já to na snad původním AJM nemohl povolit, dotažený byly na fest a pěkně skřípaly při povolování, na 2 a 3 byly spodní gumky taky chycený, ohryzaný na jedný straně, ale překvapivě v horní části, tedy směrem od nafty a ne od spalováku. Přitom 4, která měla v hlavě nejvíc vyditelný "sluníčko" v sedle, měla gumku OK. Ale nezačouzíno, nevím, jak to klucí obráběli a co s tím do dělal, komprese stejná jak na ostatních a korekce na něm druhá nejnižší ... Tady byly naopak prostřední červená, překroucený a měřitelně užší než vyšší, dole byly černý.
Začali jsme povolovat ten 4 a když jsem viděl jak jde povolit,malá mračna dva prsty,Tak bych se ani nedivil že si fouknul a říkal jsem si že to není normální. Ostatní tři šli také malou ráčnou ale trošku se muselo zabrat ale né zase tak moc.
A to bylo fakt z výroby,ten zákazník to má od nova a nikdo na to nešáhl....

Napsal: 11 pro 2017, 20:08
od favo
Domecek píše:Možná máš pravdu, ta konstrukce je prapodivná, když to vyjelo nový, tak jsme na to s klukama koukali jak jelita a martin říká, to najede kilo a je to mrtvý, realita je ale jiná a tak asi ti konstruktéři zase takový jelita nebyli :)
Mě táta vždy říkal, že blbí mají holt štěstí.

Napsal: 11 pro 2017, 20:47
od Vici
mě se pd líbí a mám ho rád (noteeth)

Napsal: 11 pro 2017, 20:50
od octaviask
mam v hlave vlozky od engitecu....do smrti :)

Napsal: 11 pro 2017, 20:54
od Vici
a necinká to když jdeš nebo tak? (noteeth)

Napsal: 11 pro 2017, 20:56
od octaviask
nič...akurát vstrekovače tam idu troska tazsie, treba namazat...v teple..opatrne...

Napsal: 11 pro 2017, 21:01
od dhfool
Vici píše:a necinká to když jdeš nebo tak? (noteeth)
(LOL)

Napsal: 11 pro 2017, 21:08
od Car diag
Vici píše:a necinká to když jdeš nebo tak? (noteeth)


(rofl)

Napsal: 11 pro 2017, 21:25
od octaviask
som to pochopil až teraz :D, už na dnes dosť....

Napsal: 11 pro 2017, 21:36
od Vici
to nevadí ;)

engitec to dela pekne

Napsal: 12 pro 2017, 11:52
od šulda
Sousedka mi to taky říká.

Napsal: 12 pro 2017, 12:32
od favo
Vici píše:to nevadí ;)

engitec to dela pekne
Však hlavu pro něho už mám dýl jak půl roku vyčištěnou a připravenou, jen mi do toho vždy něco vleze, tak snad už to klapne.

Napsal: 12 pro 2017, 13:31
od sCitem
šulda píše:Sousedka mi to taky říká.
(LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 13 pro 2017, 14:21
od tribit
frantisek28 píše:No, ja som tie hydra dal vymenit a ja blbec, preventivne aj gumicky na vstrekoch. Prve kilometre OK, lenze…
Potom problem so startom, akoby nebola nafta. Namatkovo. Lenze po asi 3000 km, to bolo kazde rano… Startovanie 15-20 sekund. Nasiel som zalomenu hadicku od tandemu. Vymenena, starty znova v pohode. Lenze teraz zas pre zmenu zacalo auto hulit, na bielo. Naozaj hodne. Len nechapem, preco niekedy nie. Ist s tym v kolone je zazitok pre tych za mnou…
Zas pojdem do servisu.
Klapku, teda EGR by som asi z casti vylucil, je v podstate nova, stala nieco cez 200€, znacku vsak neviem…
Mechos vravel, ze vacka a aj sachty boli v poriadku, tak neviem. Len to huli a huli ako parna lokomotiva. Obcas nie… Jo, olej neubuda.
ajaj, no to je přesně důvod, proč do toho nechci hrabat. Má to bambilion najeto a jak by se do toho šáhlo, tak už vidím, jak by to chtělo udělat toto, tamto a raději ještě toto a tisíce do motoru lítaj, přitom je to 12 let starý auto za hranicí plánové životnosti. Kanály 13, 18 a 23 máš v pořádku?

Jarda S. píše:
tribit píše:A jak dlouho může vydržet jezdit motor s lehce ojetou vačkou, zkoušel to tu někdo? Jaké jsou projevy, horší starty?

u mě neměl spodek a byl línej ale jinak žádný cukání ani nic (noteeth)
tak spodek 1,4 nemá žádnej už bych řekl z výroby :-)