Stránka 6 z 10
Napsal: 22 zář 2019, 11:07
od Biimbo
Když bych nekoukal na bezpečnost tak my bychom se třeba do OI nevešli. Jednak si za mě nikdo nesedne a v isofix bázi tam nedám ani recaro sedačku, protože mě pak dítě kope do zad a nákladem se máme problém se vlézt do XC90. Jenom thule kočárek když ho nechci rozebírat na mikrocinitele zabere půl kufru. Až budeme čtyři,tak vůbec nevím. Asi udělám poličky do kufru, ať se to dá vyskládat až po strop. Nebo holt budeme jezdit všude obytňákem.
Napsal: 22 zář 2019, 15:36
od turbo kamna power
Biimbo: my se do O1 vešli v poho, i s recarofixem - samo jsem ho nedal za sebe, ale za spolujezdce, kufr to má velkej, jen to místo na zadních sedačkách nic moc. S recarofixem i s kočárem jsme se celá rodina vešli i do Pola, sice na krev, ale dá se. Každý si vozí jen tolik věcí, podle toho, jak velký má auto. Když jsem byl dítě, tak jsme se vešli v pěti lidech do favorita s věcma na týden a jeli jsme do Chorvatska

nebo později jsme byli x-krát trojkovým Golfem (krátkým) s rodičema a s bráchou v Itálii a Chorvasku i s věcma na 14dní.
Dnes každý, kdo má dítě, najednou nutně potřebuje velký MPV, nebo SUV. Přitom my se královsky vejdeme s jedním děckem do O2 liftback a věřím, že bysme se vešli i se dvěma
pavelvok píše:
Na druhou stranu nevim, jestli je spravna volba na moje popojizdeni D5 abych ho zrakvil v mestkem provozu. Idealne jeste s nazavislym topenim, aby to nedostalo zabrat v zime...
Podle mě nemá D5 s krátkýma jízdama po městě problém, na provozní teplotu se dostane stejně rychle, jak malý benzínový auto, nechápu (i bez bufíku). Jediná nevýhoda je spotřeba po městě, s manuálem není problém jezdit za 8l, s automatem za 9l - V70 je prostě těžká (+400 kg oproti O1).
Napsal: 22 zář 2019, 19:10
od rudy5
8L je veľa?
Napsal: 22 zář 2019, 20:24
od Biimbo
turbo kamna power píše:Biimbo: my se do O1 vešli v poho, i s recarofixem - samo jsem ho nedal za sebe, ale za spolujezdce, kufr to má velkej, jen to místo na zadních sedačkách nic moc. S recarofixem i s kočárem jsme se celá rodina vešli i do Pola, sice na krev, ale dá se. Každý si vozí jen tolik věcí, podle toho, jak velký má auto. Když jsem byl dítě, tak jsme se vešli v pěti lidech do favorita s věcma na týden a jeli jsme do Chorvatska

nebo později jsme byli x-krát trojkovým Golfem (krátkým) s rodičema a s bráchou v Itálii a Chorvasku i s věcma na 14dní.
Dnes každý, kdo má dítě, najednou nutně potřebuje velký MPV, nebo SUV. Přitom my se královsky vejdeme s jedním děckem do O2 liftback a věřím, že bysme se vešli i se dvěma
pavelvok píše:
Na druhou stranu nevim, jestli je spravna volba na moje popojizdeni D5 abych ho zrakvil v mestkem provozu. Idealne jeste s nazavislym topenim, aby to nedostalo zabrat v zime...
Podle mě nemá D5 s krátkýma jízdama po městě problém, na provozní teplotu se dostane stejně rychle, jak malý benzínový auto, nechápu (i bez bufíku). Jediná nevýhoda je spotřeba po městě, s manuálem není problém jezdit za 8l, s automatem za 9l - V70 je prostě těžká (+400 kg oproti O1).
vejdeš se vždycky, mě jde o to se vejít jakž takž pohodlně a všechno mít v kufru za mříží a ne aby mě to umlátilo uvnitř. Recarofix a recaro privia se za spolujezdce vejdou ale ten má kolena na přístrojovce. Přítelkyně má 175cm. Osobně vyzkoušeno loni na 100km asi. I v XC 90 se musí spolujezdec uskromnit. Teď sice vozíme už po směru, ale zase do sedačky kope nohama. A nám polovinu podlahy kufru zabere kočár thule urban glide a až budem vozit k tomu ještě hluboký, tak to bude mazec.
Jinak se spotřebou problém nemám ani 4x4 a automatu. Dálka fakt 7-7,5. Bežný courání, město, dálnice, mimo město 8-9. S OII 4x4 jsem to jezdil za 6,5. S Allroadem do 7. A to oba byly manuály.
Další věc co mě na OI štvala bylo mlžení oken, hlavně předního. Podle mě mnohem víc nebezpečný, než široký A sloupky v OII nebo volvech.
Napsal: 22 zář 2019, 22:22
od Source
Mlžení oken na O1 ? s tým som na O1 nikdy v živote nemal problém a to jazdím väčšinou s vypnutou klímou a naozaj v živote som nemal zahmlené okno (ak teda samozrejme nerátam zimné ráno kedy treba okno aj odmraziť)
Napsal: 22 zář 2019, 23:45
od b707
to je auto od auta taky se mi o1 nemlzi
Napsal: 23 zář 2019, 04:44
od váha
Mlžení způsobuje zasrekla klapka na vnitřní cirkulaci
Napsal: 23 zář 2019, 05:05
od Biimbo
první roky bez zásadního mlžení, pak to začalo. Klapku jsem provrtal a stahovací páskou stáhl v otevřené poloze. Stejně nepomohlo. V autě bylo sucho.Ale je fakt že někdo na to nadává, někdo ne. A vzadu zase všem mrzly nohy. Nedostatečně řešený ofuky dozadu k nohám. Na tu dobu ale auto fajn, dneska kromě motoru nemá žádné velké plus.
Napsal: 23 zář 2019, 07:30
od rudy5
Áno je to dobou vtedy fajn ale to miesto pamätám keď sme išli 500km do Prahy 4 v aute ja vzadu to bolo za trest to snáď ani v žiadnom aute tak málo miesta nebolo ja som druhý krát išiel renaultom Clio 2 a to auto bolo vzadu pohodlnejšie ako o1 a všetko chlapy cez 185cm .
Napsal: 23 zář 2019, 07:40
od Source
Ono všeobecne pohodlie v octavii 1 nie je bohvie čo ale určite sa to dá vylepšiť, pamätám si že klasické "elegance" sedačky boli hrozné, ale zohnal som komplet hranaté pološporty alcantara/koža a dal som ich do auta a musím povedať či už vzadu alebo vpredu sa pohodlie o dosť zlepšilo, sedí sa v tom o dosť lepšie ako v klasických sedačkách
Napsal: 23 zář 2019, 08:12
od rudy5
Áno ale na kolena vzdadu miesta stále málo
Napsal: 23 zář 2019, 08:37
od Biimbo
Všichni mají plnou pusu řečí že kdyby se dělala nová, kdyby byla k mání nějaká voňavka, že si ji hnedka koupí. A když k mání je tak ji nikdo nechce a leží v inzerci dlouho dlouho.
Napsal: 23 zář 2019, 09:07
od pavelvok
Tohle mi rikali i na Volvo foru

a nikdo zadny nedodal. Prej proste nejsou. Nechci DPF! Chci neco co bude mit okolo 250-300 ale poctivejch. Cena nehraje roli. V70 nechci zadnou vyhonenou ludru. Dostaval jsem nabidky okolo 70 000 a ze si to poladim. Vsechno melo okolo 500 najeto. Kdyz jsem si nechal nacenit opravu byl jsem na 100 aute a auto 2 mesice v servise.
Napsal: 23 zář 2019, 09:19
od turbo kamna power
Biimbo píše:
vejdeš se vždycky, mě jde o to se vejít jakž takž pohodlně a všechno mít v kufru za mříží a ne aby mě to umlátilo uvnitř. Recarofix a recaro privia se za spolujezdce vejdou ale ten má kolena na přístrojovce. Přítelkyně má 175cm. Osobně vyzkoušeno loni na 100km asi. I v XC 90 se musí spolujezdec uskromnit. Teď sice vozíme už po směru, ale zase do sedačky kope nohama. A nám polovinu podlahy kufru zabere kočár thule urban glide a až budem vozit k tomu ještě hluboký, tak to bude mazec.
Jinak se spotřebou problém nemám ani 4x4 a automatu. Dálka fakt 7-7,5. Bežný courání, město, dálnice, mimo město 8-9. S OII 4x4 jsem to jezdil za 6,5. S Allroadem do 7. A to oba byly manuály.
Tak já mám výhodu v tom, že žena má 160cm, tak je skladnější

samozřejmě vše nakládám vždy do kufru, v interiéru nemají zavazadla co dělat. Jen když jsme jeli na nouzovku Polem, tak jsem měl korbu od kočáru na sedačce spolujezdce připoutanou pásem.
Skoro mi přijde, že do OII ty věci naložím lépe, než do V70, kde je kufr k roletce mělčí, ale zase je ohromná výhoda nízká nakládací hrana u V70.
Jinak s Volvem jezdím v kombinaci za 6,5l, to je pěkný vhledem k váhovýmu deficitu, s OII oproti tomu za cca 5,3l dlouhodobá. Jen po městě Octa jede pořád za 5,5 a Volvo za 8 podobným stylem.
Napsal: 23 zář 2019, 09:29
od rudy5
Ako to robíš že jazdis v meste za 5.5l?

,mne sa to na žiadnom aute v živote nepodarilo hádam ani na 1.9D hladkom bez turba