Vysoká spotřeba PD ASZ po výměně hlavy a vačky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A tak jsem tajně doufal, že problém je ta váha, koupím novou a budu jezdit úsporně tak jak bych od TDI čekal.
No co už, takže ještě k těm kanálům přihodit kanál 8 nebo 10 až budu dělat další log, který mám začít na co nejnižších otáčkách a čekat až se to dostane k 3500 ot/min dal není třeba motor točit.
Logovat kanály 3-8-11 nebo 3-10-11 ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od standa123 »

Logy nejlépe od 1500ot do max aspoň 4000ot. Nejlépe tahle kopec aby motor byl v co největší zátěži. Logovat 3ku nebo 4ku.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Tak jsem udělal další log, jen jsem ho ještě neviděl, tak snad to bude dobrý.
Je to na čtverku tuším od 1500 ot/min ale jen do tuším 3500 ot/min pak jsem dojel auto předemnou.

https://uloz.to/file/eAo5XVngtyso/log-0 ... -011bb-csv
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Ocistil jsi poradne vstriky pred montazi? Ten vymeneny vstrik vykazuje nejlepsi hodnotu, proto je v - protoze ma ten valec nejlepsi vykon.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

To bude nejspíš ono, měněný vstřik asi na třetím je jedinej škrcenej a zbylý musej dávat víc

Obrázek
Naposledy upravil(a) Rayx dne 15 dub 2020, 12:47, celkem upraveno 1 x.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Fune, čistil jsem všechny stejně, odstranil karbon, dal nový kroužky i podložky.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

A já si myslel že když mám hodnoty tak blízko nule, že je vše OK a ten třetí vstřik, jen není v nejlepší kondici.
Vida co se vše ještě dozvím.
Co navrhujete ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

A je tedy ten měněný nyní na třetím?

Kouknuls na otvory na tryskách, klidně jen lupou na pořádným světle? Na tohle je fajn mít někoho s ultrazvukem když je třeba.
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Vstřiky jsem prohlížel důkladně, ale bez lupy, to se přiznám bez mučení a čistil jsem je v ultrazvukové čističce, ale z toho co jsem se tu pak dočetl, tak mi byla asi k ničemu, protože to byla jen obyčejná z lídlu a k pořádnému vyčíštění je prý potřeba jiná s jinou frekvencí.
Mám v plánu jí pořídit.
Popravdě si jen nejsem jist tím jak moc a zda jsem kontroloval ten měněný vstřik, protože to jsem dělal doma na parkovišti před barákem a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ten měněný byl tedy také jetý, znáš jeho historii? No vypadá, že je v nejlepším stavu, lepší jak ty původní tři.

Když jsi koukal na trysky, viděls na špičkách vždy pět čistých otvorů?

Tohle je samozřejmě jen garážnický zkouknutí, mašina by třeba řekla něco jinýho a třeba taky ne :)
Podle korekcí na volnoběh je to v tolerancích a spoustu jezdců jezdí s daleko horšíma. Na druhou stranu ono tam fakt není asi co jinýho řešit, pokud si myslíš, že bys měl jezdit za míň. Já bych do toho ale nevrtal, zkusil bych to nechat sežrat plechovku VIFu nakrátko, čistej nebo říznutej naftou a vidělo by se.

Podle logu je to naprosto OK, máš to potuněný 8)
Obrázek
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

favo píše:a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
A taky je to v poradku, zaporne hodnoty ma proto, protoze tento valec je na tom nejlepe, je neefektivnejsi a dotuje ty ostatni co potrebuji plus (vice paliva) logicky neboli 0.7 + 0.5 + 0.1= 1.3 coz je cca tech -1.4. Jednotka, kdyz dotuje ostatni, vezme si to na tom nejlepsim nebo nejlepsich valcich/vstricich.
Tam by byl problem, kdyby nejaky valec mel + 1.5 napr..
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Ještě na to koukám, skupina 8 pole 3, ta je vejš než by mělo seriový ASZ mít, to pak ale má taky vliv na spotřebu ;)
serie by asi neměla jít přes 51, Ty seš skoro na té hodnotě i při šolichání plynu ... to je pak těžký, chtít moc za málo :)
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

favo píše:Fune, čistil jsem všechny stejně, odstranil karbon, dal nový kroužky i podložky.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
oskrabal jsi spicky nebo okartacoval od karboni??? To ze spoucha je dobre e, sploucha pokazde, az nebude spluchat bude problem. A kdyz mas malo paliva tak ho slysis.
Rayx píše:Ještě na to koukám, skupina 8 pole 3, ta je vejš než by mělo seriový ASZ mít, to pak ale má taky vliv na spotřebu ;)
serie by asi neměla jít přes 51, Ty seš skoro na té hodnotě i při šolichání plynu ... to je pak těžký, chtít moc za málo :)
to je pekna blbost. ;)
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Děláš to a jseš známý, tak víš. Já to jen posuzoval podle labelu, když Stange si pro ASZ a tuhle hodnotu napsal toto
008,3,Drehmoment-,begrenzung,Sollwert: 25...35 mg/Hub (Leerlauf) / 25...51 mg/Hub (Vollast)
což pak jistě použil i Ross/Svoboda pro další distribuce
8,3,IQ via rpm(Torq),47-51 full load

Takže maj ty labely blbě nebo to něco říká?
Uživatelský avatar
uiqjirka
Aktivista
Příspěvky: 1293
Registrován: 29 úno 2008, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od uiqjirka »

oskrabal jsi spicky nebo okartacoval od karboni???
To si delas srandu, na spicky se nikdy nesaha kartacem a ani nicim jinym, uf (LOL)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“