Vysoká spotřeba PD ASZ po výměně hlavy a vačky
Moderátoři: šulda, Moderátoři
A tak jsem tajně doufal, že problém je ta váha, koupím novou a budu jezdit úsporně tak jak bych od TDI čekal.
No co už, takže ještě k těm kanálům přihodit kanál 8 nebo 10 až budu dělat další log, který mám začít na co nejnižších otáčkách a čekat až se to dostane k 3500 ot/min dal není třeba motor točit.
Logovat kanály 3-8-11 nebo 3-10-11 ?
No co už, takže ještě k těm kanálům přihodit kanál 8 nebo 10 až budu dělat další log, který mám začít na co nejnižších otáčkách a čekat až se to dostane k 3500 ot/min dal není třeba motor točit.
Logovat kanály 3-8-11 nebo 3-10-11 ?
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Tak jsem udělal další log, jen jsem ho ještě neviděl, tak snad to bude dobrý.
Je to na čtverku tuším od 1500 ot/min ale jen do tuším 3500 ot/min pak jsem dojel auto předemnou.
https://uloz.to/file/eAo5XVngtyso/log-0 ... -011bb-csv
Je to na čtverku tuším od 1500 ot/min ale jen do tuším 3500 ot/min pak jsem dojel auto předemnou.
https://uloz.to/file/eAo5XVngtyso/log-0 ... -011bb-csv
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Ocistil jsi poradne vstriky pred montazi? Ten vymeneny vstrik vykazuje nejlepsi hodnotu, proto je v - protoze ma ten valec nejlepsi vykon.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Fune, čistil jsem všechny stejně, odstranil karbon, dal nový kroužky i podložky.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Vstřiky jsem prohlížel důkladně, ale bez lupy, to se přiznám bez mučení a čistil jsem je v ultrazvukové čističce, ale z toho co jsem se tu pak dočetl, tak mi byla asi k ničemu, protože to byla jen obyčejná z lídlu a k pořádnému vyčíštění je prý potřeba jiná s jinou frekvencí.
Mám v plánu jí pořídit.
Popravdě si jen nejsem jist tím jak moc a zda jsem kontroloval ten měněný vstřik, protože to jsem dělal doma na parkovišti před barákem a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
Mám v plánu jí pořídit.
Popravdě si jen nejsem jist tím jak moc a zda jsem kontroloval ten měněný vstřik, protože to jsem dělal doma na parkovišti před barákem a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Ten měněný byl tedy také jetý, znáš jeho historii? No vypadá, že je v nejlepším stavu, lepší jak ty původní tři.
Když jsi koukal na trysky, viděls na špičkách vždy pět čistých otvorů?
Tohle je samozřejmě jen garážnický zkouknutí, mašina by třeba řekla něco jinýho a třeba taky ne
Podle korekcí na volnoběh je to v tolerancích a spoustu jezdců jezdí s daleko horšíma. Na druhou stranu ono tam fakt není asi co jinýho řešit, pokud si myslíš, že bys měl jezdit za míň. Já bych do toho ale nevrtal, zkusil bych to nechat sežrat plechovku VIFu nakrátko, čistej nebo říznutej naftou a vidělo by se.
Podle logu je to naprosto OK, máš to potuněný

Když jsi koukal na trysky, viděls na špičkách vždy pět čistých otvorů?
Tohle je samozřejmě jen garážnický zkouknutí, mašina by třeba řekla něco jinýho a třeba taky ne

Podle korekcí na volnoběh je to v tolerancích a spoustu jezdců jezdí s daleko horšíma. Na druhou stranu ono tam fakt není asi co jinýho řešit, pokud si myslíš, že bys měl jezdit za míň. Já bych do toho ale nevrtal, zkusil bych to nechat sežrat plechovku VIFu nakrátko, čistej nebo říznutej naftou a vidělo by se.
Podle logu je to naprosto OK, máš to potuněný


A taky je to v poradku, zaporne hodnoty ma proto, protoze tento valec je na tom nejlepe, je neefektivnejsi a dotuje ty ostatni co potrebuji plus (vice paliva) logicky neboli 0.7 + 0.5 + 0.1= 1.3 coz je cca tech -1.4. Jednotka, kdyz dotuje ostatni, vezme si to na tom nejlepsim nebo nejlepsich valcich/vstricich.favo píše:a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
Tam by byl problem, kdyby nejaky valec mel + 1.5 napr..
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
oskrabal jsi spicky nebo okartacoval od karboni??? To ze spoucha je dobre e, sploucha pokazde, az nebude spluchat bude problem. A kdyz mas malo paliva tak ho slysis.favo píše:Fune, čistil jsem všechny stejně, odstranil karbon, dal nový kroužky i podložky.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
to je pekna blbost.Rayx píše:Ještě na to koukám, skupina 8 pole 3, ta je vejš než by mělo seriový ASZ mít, to pak ale má taky vliv na spotřebu![]()
serie by asi neměla jít přes 51, Ty seš skoro na té hodnotě i při šolichání plynu ... to je pak těžký, chtít moc za málo

340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Děláš to a jseš známý, tak víš. Já to jen posuzoval podle labelu, když Stange si pro ASZ a tuhle hodnotu napsal toto
008,3,Drehmoment-,begrenzung,Sollwert: 25...35 mg/Hub (Leerlauf) / 25...51 mg/Hub (Vollast)
což pak jistě použil i Ross/Svoboda pro další distribuce
8,3,IQ via rpm(Torq),47-51 full load
Takže maj ty labely blbě nebo to něco říká?
008,3,Drehmoment-,begrenzung,Sollwert: 25...35 mg/Hub (Leerlauf) / 25...51 mg/Hub (Vollast)
což pak jistě použil i Ross/Svoboda pro další distribuce
8,3,IQ via rpm(Torq),47-51 full load
Takže maj ty labely blbě nebo to něco říká?