Stránka 6 z 12
Napsal: 13 dub 2020, 19:42
od favo
A tak jsem tajně doufal, že problém je ta váha, koupím novou a budu jezdit úsporně tak jak bych od TDI čekal.
No co už, takže ještě k těm kanálům přihodit kanál 8 nebo 10 až budu dělat další log, který mám začít na co nejnižších otáčkách a čekat až se to dostane k 3500 ot/min dal není třeba motor točit.
Logovat kanály 3-8-11 nebo 3-10-11 ?
Napsal: 13 dub 2020, 20:05
od standa123
Logy nejlépe od 1500ot do max aspoň 4000ot. Nejlépe tahle kopec aby motor byl v co největší zátěži. Logovat 3ku nebo 4ku.
Napsal: 14 dub 2020, 05:32
od favo
Tak jsem udělal další log, jen jsem ho ještě neviděl, tak snad to bude dobrý.
Je to na čtverku tuším od 1500 ot/min ale jen do tuším 3500 ot/min pak jsem dojel auto předemnou.
https://uloz.to/file/eAo5XVngtyso/log-0 ... -011bb-csv
Napsal: 15 dub 2020, 12:00
od TDIfun
Ocistil jsi poradne vstriky pred montazi? Ten vymeneny vstrik vykazuje nejlepsi hodnotu, proto je v - protoze ma ten valec nejlepsi vykon.
Napsal: 15 dub 2020, 12:45
od Rayx
To bude nejspíš ono, měněný vstřik asi na třetím je jedinej škrcenej a zbylý musej dávat víc

Napsal: 15 dub 2020, 12:46
od favo
Fune, čistil jsem všechny stejně, odstranil karbon, dal nový kroužky i podložky.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
Napsal: 15 dub 2020, 12:48
od favo
A já si myslel že když mám hodnoty tak blízko nule, že je vše OK a ten třetí vstřik, jen není v nejlepší kondici.
Vida co se vše ještě dozvím.
Co navrhujete ?
Napsal: 15 dub 2020, 12:49
od Rayx
A je tedy ten měněný nyní na třetím?
Kouknuls na otvory na tryskách, klidně jen lupou na pořádným světle? Na tohle je fajn mít někoho s ultrazvukem když je třeba.
Napsal: 15 dub 2020, 13:03
od favo
Vstřiky jsem prohlížel důkladně, ale bez lupy, to se přiznám bez mučení a čistil jsem je v ultrazvukové čističce, ale z toho co jsem se tu pak dočetl, tak mi byla asi k ničemu, protože to byla jen obyčejná z lídlu a k pořádnému vyčíštění je prý potřeba jiná s jinou frekvencí.
Mám v plánu jí pořídit.
Popravdě si jen nejsem jist tím jak moc a zda jsem kontroloval ten měněný vstřik, protože to jsem dělal doma na parkovišti před barákem a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
Napsal: 15 dub 2020, 15:13
od Rayx
Ten měněný byl tedy také jetý, znáš jeho historii? No vypadá, že je v nejlepším stavu, lepší jak ty původní tři.
Když jsi koukal na trysky, viděls na špičkách vždy pět čistých otvorů?
Tohle je samozřejmě jen garážnický zkouknutí, mašina by třeba řekla něco jinýho a třeba taky ne

Podle korekcí na volnoběh je to v tolerancích a spoustu jezdců jezdí s daleko horšíma. Na druhou stranu ono tam fakt není asi co jinýho řešit, pokud si myslíš, že bys měl jezdit za míň. Já bych do toho ale nevrtal, zkusil bych to nechat sežrat plechovku VIFu nakrátko, čistej nebo říznutej naftou a vidělo by se.
Podle logu je to naprosto OK, máš to potuněný

Napsal: 15 dub 2020, 16:45
od uiqjirka
favo píše:a ano ten měněný je na třetím válci, tedy ten se zápornými hodnotami.
A taky je to v poradku, zaporne hodnoty ma proto, protoze tento valec je na tom nejlepe, je neefektivnejsi a dotuje ty ostatni co potrebuji plus (vice paliva) logicky neboli 0.7 + 0.5 + 0.1= 1.3 coz je cca tech -1.4. Jednotka, kdyz dotuje ostatni, vezme si to na tom nejlepsim nebo nejlepsich valcich/vstricich.
Tam by byl problem, kdyby nejaky valec mel + 1.5 napr..
Napsal: 15 dub 2020, 17:03
od Rayx
Ještě na to koukám, skupina 8 pole 3, ta je vejš než by mělo seriový ASZ mít, to pak ale má taky vliv na spotřebu
serie by asi neměla jít přes 51, Ty seš skoro na té hodnotě i při šolichání plynu ... to je pak těžký, chtít moc za málo

Napsal: 15 dub 2020, 17:26
od TDIfun
favo píše:Fune, čistil jsem všechny stejně, odstranil karbon, dal nový kroužky i podložky.
Jen ten měněný mi ležel nějaký rok v krabici a po montáži odmítal fungovat než si dal říci.
Teď mám najeto nějakých 15 000 km možná o trochu víc a kromě sotřeby mě v podstatě nic netrápí až na čerpadlo v nádrží, před startem zašplouchá jen občas.
oskrabal jsi spicky nebo okartacoval od karboni??? To ze spoucha je dobre e, sploucha pokazde, az nebude spluchat bude problem. A kdyz mas malo paliva tak ho slysis.
Rayx píše:Ještě na to koukám, skupina 8 pole 3, ta je vejš než by mělo seriový ASZ mít, to pak ale má taky vliv na spotřebu
serie by asi neměla jít přes 51, Ty seš skoro na té hodnotě i při šolichání plynu ... to je pak těžký, chtít moc za málo

to je pekna blbost.

Napsal: 15 dub 2020, 17:48
od Rayx
Děláš to a jseš známý, tak víš. Já to jen posuzoval podle labelu, když Stange si pro ASZ a tuhle hodnotu napsal toto
008,3,Drehmoment-,begrenzung,Sollwert: 25...35 mg/Hub (Leerlauf) / 25...51 mg/Hub (Vollast)
což pak jistě použil i Ross/Svoboda pro další distribuce
8,3,IQ via rpm(Torq),47-51 full load
Takže maj ty labely blbě nebo to něco říká?
Napsal: 15 dub 2020, 17:57
od uiqjirka
oskrabal jsi spicky nebo okartacoval od karboni???
To si delas srandu, na spicky se nikdy nesaha kartacem a ani nicim jinym, uf
