super super,jste to tady rozjeli,že ani nevím kde začit..
ke vstřikům- všechny čtyři vypadaly stejně jako ten na fotce,sedřený jak dole,tak nahoře,na straně oproti držáku vstřiku.Prostě všechny vstřiky téměř identické.To,že ten vstřik je sedřený i dole,není běžné?? jinak kdy byly dělány gumičky naposled,nevím..,ale je dost možné ,že tam dlouho nebyly.Jak jsem viděl to vymačkání nahoře v šachtě,tak jsem si myslel,že to musí být tím,spodky jsem taky kontroloval,ale tam mi nic divného nepřišlo,šlo pěkně vidět kde seděla měděná podložka,žádné extra znečištění,nebo vypálení a ani karbon jsem neviděl,tak snad jsem něco nepřehlídl. u toho jednoho jsem si myslel,že zatlačený na doraz je,ale nebyl,při dotahování jsem viděl,jak si sedl ještě tak o 2-3 mm.
Auto se nastartovalo a až vyletěl vzduch,který tam byl k vůli demontáži vstřiků, tak to bylo normálně bez bublin.nechali jsme ho klapat na volnoběh cca asi 5 min a jak se trochu ohřálo,tak bubliny začali opět proudit,na volnoběh více , v otáčkách téměř vůbec.
Tak stejně je to vždy,např . dnes, dojdu k autu a nastartuju,motor chytne na druhé převalení a běží,ve vratce žádné bubliny viz první foto na str. 2.
Po ohřátí cca 5-10min začnou jit na volnoběh bubliny,když přidám plyn cca 2000 otaček,tak se bubliny vytrátí.Nechám opět volnoběžné otáčky a bubliny začnou proudit.
Jenže jak se motor zahřeje na provozní teplotu,tak bubliny jsou jak na volnoběh,tak i v otáčkách(v otáčkách sice méně jak na volnoběh,ale jsou tam) viz foto č.2 na str2 (foto je na volnoběh).
Pokud vypnu motor zahřáty na provozní teplotu,okamžitě vidím jak odtéká nafta vratkou do filtru/nádrže.. po chvilce hadička skoro prázdná.
Pokud vratku zaškrtím(při nastartovaném motoru),tak bubliny zmizí,to jsem zkoušel už o vikendu,ale pouze na volnoběh.. Ted si nejsem úplně jistý a nechci tady plácat nesmysly,ale zdá se mě,že bubliny zmizely jen po zaškrcené místo a za ním se zase objevily.Nebylo zaškrceno úplně,jen zmenšen průtok hadičky.. No ještě to vyzkouším..
Hadice přehozéne nejsou ani u filtru,ani u nádrže,kontrolováno snad už 5x..

měli jsme i hadice z tandemu do petky a bubliny byly..(provozní teplota) Motor z petky (bez podavačky) nechtěl naskočit,cca zhruba po 5 minutách trápení chytnul.
Budou to bud šachty které po ohřátí začnou propouštět,nebo tandem který po ohřátí nafty přestane někde těsnit, nebo už fakt nevím. Tlak tandemu jsme neměřili,nemáme jak,ale asi někam zajedu at to změří. Popřípadě to zas rozdělám a mrknu jak vypadají ty nové gumky a při tom vám to pěkně všechno nafotím..
Jinak jak jsem psal,tandem je čistej a nikde nesákne ani olej,ani nafta,hrdla na hadice nejsou uvolněná.. (tandem je bosch)