kde si na zaver pridal plny, tu su grafy, cas som prepocital aby zhruba sedel s mojim meranim
vo 4 sekunde mame obaja 2000ot
tvoj MAF MAP ani nevyzera na prvy pohlad nejako zle, co je ale urcite totalne ine, ze
v tvojom pripade turbo zvysuje Dmap celych 7 (!) sekund
ci mu nevadi aj ten MAP prefuk na 3000? standard je pod 2500, vid moje auto
pripisal by som to tomu, ze v tvojom pripade sa musi turbu pridavat lebo sa zvysuju otacky,
to plati az do 11 sekundy, potom uz nie je kam pridavat lebo uz je Dmap na maxime 70 a teda
MAF a MAP idu dole, len na ziadanu hodnotu, cize pri 2700 ti auto umre
v mojom pripade, od 5tej sek 2000ot je uz turbo tak vyladene, ze sa prirodzene kompenzuju
otacky a RJ iba minoritne zasahuje do procesu cez Dmap
v tvojom pripade RJ intervenuje az do 11 sekundy
moze to byt aj preto, ze turbo je uz zivotom unavene a repasisti ho "naduli" tak, ze ma zakladne
nastavenie uz dost na vysoky vykon a pri malych vykonoch teda RJ ziada malo, lebo netreba
ked pride na lamanie chleba, tak RJ zistuje ze to malo co pytala lebo bolo dost zrazu nestaci a zacne
postupne navysovat, lenze tam je aj limit ma maximalnu zmenu, inak by to oscilovalo, a teda to dlho
trva az do 11 sekundy az zacne turbo naozaj pridavat
pretoze rychle zmeny sa prirodzene kompenzuju tym, ze je turbo vhodne zladene s motorom, ak by to
mala RJ sama vsetko zvladnut tak to nedokaze (tvoj pripad)
ak by si si dokazal overit, ci mame rovnake turba a boli by rovnake, tak na 99,99999% je to turbo
ten zbytocny certifikat vobec nehovori o tom, pri akom Dmap a ako rychlo doda vzduch
tvoje otacky:

tvoj MAF:

tvoj MAP:

tvoj Dmap:
