Stránka 6 z 6

Napsal: 02 čer 2021, 18:01
od volvo pan
no,stejně bych ten tlak ale změřil.Pohledem na něm,že málo dává,nic vidět nebude. A vstř,čerpadlo klidně rozeber,je na tom hovno. Než to rozebereš,pořadně označit,ale fakt pořádně a na setiny.hlavu hlavně,tam ti cca mm rozdíl udělá,že od nestartu až do plnech ot bez možnosti chcipnutí. Nalož to přes noc do wd,vnitřek,pak to vylej a zalej naftou a dej dohromady. ale skoukni naky nakresy nebo videa,možna je to dany blbe,pac se v tom asi nekdo vrtal podle tech povolenejch šroubu. je tam trochu rebus,ale nic hroznyho. Kontrola pinu v tom velky stekru co de k hlave a pak ten malej na tri draty,ty bejvaj černy vevnitr a blbe nebo vubec nevodi.presuvnik a chcipak. Hlavu vstř č doraž na tl nože,spiš i min, k prutokači na přepad a tlač naftu třeba rukou z pet lahve a at ti nekdo pri tom startuje. A trpělivost :)
povoleny trubky ke vstrikum,nastaveny cerpadlo atd je jasny,mužeš si sehnat tesneni na cerpadlo pod hlavu,stoji hovno,a bude casem treba,kdyz pobezi.7 vorisek naklepni na ten 4 tej trojhranej sroub na hlave,pokud je.. možna sem mel jen stesti,ale vždycky to šlo rozchodit.

Napsal: 02 čer 2021, 18:10
od jericho-3
Jen se divím, když je na tom hovno, proč jsou servisy Bosch se stolicemi. Všechno chce svoje a je rozdíl v tom, jak to jede. Petr - A6C4 má smůlu , že mu to zkurvili , protože u čerpadla ze stolice máš mít záruku při hledání závady, že hlavní komponent od kterého se vše odvozuje je v pořádku..Ale třeba máš pravdu... :)

Napsal: 02 čer 2021, 19:07
od volvo pan
jasný,jasný,ale znáš to určitě taky,že se toho dost zneužívá. Sou to starý mrdky a servis čerpadla za 25tkč,když stačí vyměnit tesneni za stovku,to už je trochu přes čaru. A že jich bylo.. Vem auto,kery funguje,vyndej cerpadlo na kontrolu na stolici a co ti povi? je v pici a 25 tkc je pryc. Nevejde se do tolerance,což je jasny po pul mil km,tak maj i pravdu,ale dalši treba pul by jestě najelo. A pak das opraveny,někdy třeba i dobře kupodivu,a je to horší,než před opravou.Protože ten zbytek s pul mega km si s cerpadlem,co ma hodnoty novyho nesedne. Tak to kuchneš radši doma a ladiš na autě podle sluchu a zatahu. Nehledě na to,že nějakyho dobrýho čerpadlaře netušim,kde bych hledal. Bavime se teda o vp 37,ty novejsi duverne neznam a ani nechci :)

Napsal: 03 čer 2021, 15:23
od jericho-3
Tohle chápu, ale když to dělá psí kusy, tak musíš mít nějakou jistotu. Jako když se mění gumička pod hlavou čerpadla u mechaniky bez demontáže čerpadla z auta, je to určitá loterie, a tak to nelze udělat každému. Protože si vezmeš peníze a najednou veškeré problémy jsou na tobě. Vždyť jste dělal čerpadlo, přitom předem věděl, co a jak. Ale pro někoho, kdo auto koupil za pár šupů na dojetí je to terno..A Petr A6C4 už do toho dal dost peněz a práce..Osobně bych atakoval Bosche....

Napsal: 03 čer 2021, 19:50
od volvo pan
ty psí kusy mu dělá právě to opravený.Ptal se na to,kerý má doma pár let,jesli ho muže zkusit rozebrat a rozchodit. Po asi ne moc dobrý zkušenosti s opravou stávajiciho,jesi sem to dobře pobral. S trochou šikovnosti,umu,tpělivosti,štěsti :) atd věřim že nastavíš čerpadlo na autě stejně nebo i lip než na stolici. A pokud neni kopyto,což zřejmě nebude,tak tam nic nezkurví a když to furt nepude,tak to na tu stolici nakonec muže dát. Bude ho to stat jen čas a něco novýho se naučí.

Napsal: 04 čer 2021, 07:24
od jericho-3
No nastavit na motoru základní předvstřik samozřejmě jde, ..Ale musím mít jistotu, že čerpadlo bylo na té stolici nastaveno ve všech režimech , aby výsledek nebyl ten, že to sice jede, poškubává, pohuluje, ale někomu to stačí. Takže musí být nějaká pevná konstanta, dobré tlaky, dobře načasovaný rozvod, atd. ale pokud přijede auto, se stavem pchá...s požadavkem vyměň mi čerpadlo a to jiné čerpadlo je noname je to opruz..Ale to už jsme se zbytečně zakecali, někdo to má hned a jiný čumí a čumí...A já teda čumím.. (LOL)

Napsal: 05 čer 2021, 11:56
od volvo pan
lepší zbytečně kecat než zbytečně dělat :D když to maš jako mechoš,co se tim živí,tak to težko budeš dělat,jak sem to popsal.To je jasný,ale Petr to má asi pro sebe,tak to muže zkusit.
Petr A6: Jak si dopad,už to jede?

Napsal: 10 čer 2021, 11:12
od Petr-A6C4
Zatím jsem čerpadlo neřešil. To auto mě nějak přestává bavit. Budu muset sehnat jiný motor, protože to co se tam děje, silně připomíná tento příběh:
https://audiklub.cz/forum/prispevek/108 ... ael-d5252t

Napsal: 19 čer 2021, 08:32
od volvo pan
jezdit s tim starym,dokud nepadne,novej bych zatim nedaval.přijde mi to škoda,dokud starej jezdi a co tam všechno je udělano. a třeba slyšiš jen travu rust :D na odkaz sem koukal,ale to nemusi bejt stejnej problem.

Napsal: 19 čer 2021, 12:04
od burton.b
Já už to neřeším vždy po studenem startu v tom vteřinu rachtá někdy tam za tepla něco cvaká jindy je to úplně tiché. Divné auto.

Napsal: 02 črc 2021, 14:31
od Petr-A6C4
Já s tím teď normálně jezdím. To cvakání možná bude jen řemenice, protože má v té gumě docela velký krut. Jak jsem s tím experimentoval, tak jsem tam vyměnil novou za jinou starší a možná to s tím souvisí. Zas teď po nějakých 6tis km po opravě motoru to vypadá na to čerpadlo. Opravdu hodně to zakouří, když se po klidné jízdě na to šlápne a jde to do otáček. Je za mnou koule sazí. Když na to šlápnu hned potom, tak už to nekouří. Nějak na to není teď čas, zkoušet skládat jiné čerpadlo.

Napsal: 03 črc 2021, 20:30
od volvo pan
no u všech volv to takhle dělá,s klapkovou váhou obzvlašt.Tu máš taky,ne? Tak huleni beru jako vlastnost.Ty novějši motory měly jinej uhel vstřiku v hlavě plastovou vahu a další věci,tak hulí mín.Počitam t4,lt a ty volva,audi se toho nedočkala.Ješte pročisti a zkontroluj všechen podtlak.Nevim,jak to je na audi,ale třeba u volva je na váze takovej malej vodlučovač oleje propojenej s hadici ic - sání a ventilem na řizeni turba obdoba N75,a ten odluč.umí prasknout ve spoji,že to není vidět.Jede to trochu hůř,ale hulí o to víc. egr zapojenej?

Napsal: 04 črc 2021, 11:09
od jericho-3
Tu řemenici bych rychle vyměnil..

Re: Audi A6 C4 2.5TDI motor AEL

Napsal: 07 lis 2021, 15:02
od Petr-A6C4
Po najetých skoro 20 tis od překroužkování a opravě jsem tu zas. Kouření při zátěži v podstatě vyřešeno. Hlavní díl příčiny měl ventil N18, ovládající EGR a pak také ono čerpadlo po repasu od Bosche. Nechal jsem přes nedůvěru k nim u nich udělat další a něco se změnilo. Ten N18 uvnitř úplně netěsnil a způsoboval pomalé zavírání egru. Díky novému čerpadlu jde motoru o trochu plynuleji, už "nedupe" v tahu. Na volnoběh to není ale pořád ono. Pořád velké rozdíly v měřených hodnotách v kanále 13. Jediné co už to může být, tak je snad překroucená klika motoru, nebo nějak nakopnutá, že nejsou horní úvratě přesně v pětiúhelníku. Asi jsem se měl na zachraňování tohohle motoru z vysoka vykašlat a koupit jinej motor. Takhle to stálo nesmysl a pořád to není ono.