Stránka 6 z 6

Napsal: 21 črc 2021, 20:13
od Tomas6
Tak znova. Připoj budík před lištu a měř. Po otevření dveří musí vyskočit na 4 bary a nespadnout a po celou dobu startu a běhu motoru tam musí být 4 bary. Ani o chlup míň, jinak to fungovat nebude. Ten motor po nastartování dokáže fungovat i na 2,5 baru ale s tak nízkým tlakem nikdy nenastartuje. Pokud si přesvědčený že tam má být 3 bar filtr, dejme tomu, já jsem nikdy na 12v htp 3 bar filtr nikdy nemontil. Vždy jen 4 bary. Neměl 3 bary jen MPI 1.4 a 1.0? To co ti tvrdí nějaké škoda díly nemusí být pravda a jediná šance jak to ověřit je autorizák.

Napsal: 21 črc 2021, 20:15
od OťasTDi
Udelam to...ale i s 4 bar filtrem to jebalo

Napsal: 21 črc 2021, 21:42
od Tomas6
Jo ale jaký tam byl tlak nevíš.

Napsal: 22 črc 2021, 06:40
od OťasTDi
No vím, vždyť to i píšu ve vlákně...když to jebe, je na liště na měřícím ventilku 1,5....jakmile naskočí, tak to vylezlo dokonce na 4,8...teď to budu měřit téčkem před lištou jak píšeš...ale prokazatelně vím, že ten problém s tlakem tam je a to je ten důvod, proč to jebe....jen nevím co ho způsobuje

1. Slabé čerpadlo (pokud má proti měřáku dávat víc než 3,8 tak je to jasné)
2. Padá benzín a pak čerpadlo nestihne dotlačit benzín dopředu (problém je, že řj umožní jen zavrčení při otevření dveří a pak jednou po otočení klíčku)

Ještě mě napadlo na zkoušku dát před lištu dodatečný zpětný ventilek...

Napsal: 22 črc 2021, 06:55
od slovacek.milos
[quote="OťasTDi"]
2. Padá benzín


na padání benzínu sereš a neřešíš to


pokud ti čerpadlo napřímo do tlakoměru natlačí 3.8 oničem a pokud hned padá je v nádrži netěstnost přívodní hadičky, z dírečky na čerpadle stříká nebo je čerpadlo KO

Napsal: 22 črc 2021, 07:01
od OťasTDi
Asi jo...koupím nový...Koukal jsem, že se dá celý ten komplet od Bosch za 2 tisíce...půjdu do toho...

Napsal: 03 srp 2021, 06:36
od OťasTDi
Tak kdo tipoval unavené čerpadlo, tak měl pravdu....od známého jsem dostal sice použité ale naprosto v pořádku čerpadlo z dvojkové Fabie 1,4 16V 63kw (je naprosto stejné dle čísla dílu), nasadil a chytá, jak nová...takže rébus vyřešený. Díky všem

Napsal: 05 srp 2021, 06:26
od OťasTDi
Jen potvrzuji po několikadenním zkoušení - je to vyřešeno, startuje jak nová...A to i s tím 3BAR filtrem...uvidíme, co do budoucna, jestli někde ten 1 BAR bude chybět - zatím jsem nic nezpozoroval

Napsal: 08 srp 2021, 18:35
od slovacek.milos
[quote="OťasTDi"]Tak kdo tipoval unavené čerpadlo, tak měl pravdu....

otas ale to přeci nemusí nikdo typovat mi se to nechce pročítat ale pokud si pamatuju tak si měl na čerpadle napřímo 3,8 a máš mít 7

já to mám ted před barákem závad 0 blok měřených hodnot vše v normálu, palivo teče, tlak paliva O,1

Napsal: 09 srp 2021, 07:12
od geo
1bar bude chybět na adaptacích chvíli to trvá než udělá testy ale pak píše závadu adaptaci.Prověř vagem adaptace ve všech režimech pokud budou ok tak to nech.

Napsal: 09 srp 2021, 12:21
od OťasTDi
Geo a mam udelat jejich vymaz a zakladko? Egr, klapka, volnobeh?

Napsal: 09 srp 2021, 12:52
od OťasTDi
slovacek.milos píše:
OťasTDi píše:Tak kdo tipoval unavené čerpadlo, tak měl pravdu....

otas ale to přeci nemusí nikdo typovat mi se to nechce pročítat ale pokud si pamatuju tak si měl na čerpadle napřímo 3,8 a máš mít 7

já to mám ted před barákem závad 0 blok měřených hodnot vše v normálu, palivo teče, tlak paliva O,1
Miloši upřímně pořád jsem vám tady nevěřil no...jsem poučený a mám zkušenost do budoucna...ale...doměřil jsem se a po radách tady dopátral konce, protože fakt to maká jak z partesu...a zatím ani žádná chyba, jak píše geo...sere mě, že jsem ten Mann 4Bar vyhodil...bych ho tam dal zpátky....ale tak co - zatím maká, tak to nebudu řešit a při prvním problému měním filtr...

Zatím furt různě pročítám a třeba např ten 4Bar přiřazujou na škodadílech až pro BZG, BMM a pak už ty se čtyřma písmenama...pro BME mají 3Bar

Napsal: 09 srp 2021, 20:16
od geo
Jak jsi psal startuje nechal bych to jezdit jak príjde hláška směs chudá víš odkud fouká.

Napsal: 10 srp 2021, 12:10
od OťasTDi
Přesně tak bych to viděl.Díky