Stránka 6 z 6
Napsal: 07 dub 2010, 19:14
od donuzo
subz3ro_tdi píše:donuzo píše:...,,,inak aj ked diesel nema klapku ,,,po ubrani akceleratora a standertnej mape natacania lopatiek ,,turbo okamzite stoji!! a po zvovu pridani sa zacne roztacat a tam mame 0,5s dieru,,,...
sorry ale vacsiu blbost som davno nepocul..... aj keby sa jednalo o miniaturne turbo, ze rotor kompresora ma minimalnu zotrvacnost, mas tam nejaky senzor otacok alebo na zaklade coho to tvrdis a podkladas konkretnymi cislam (0,5s turbolag apod.)???

pocul si niekedy o surge na kompresore turba... resp. o podtlaku v sani pred turbom? podla tvojej teorie by tam totiz ziadny vznikat nemal
P.S. vedz ze pokial ma turbo dostatocnu vykonovu rezervu (ako to pri seriovych karach byva bezne) a nedochadza k ziadnemu extremnemu namahaniu pri akomkolvek rezime jazdy, tak tam ziadny BOV netreba... inak by ho tam vyrobca v ramci prevencie pouzil....
u specialne upravenych aut sa to pouziva prave v ramci prevencie poskodenia turbiny, ale drviva vacsina aut tu na fore to s ich tlakmi preplnania nepotrebuje (o vykonovom prinose vobec skoda hovorit)

vidim ze si urcite namontoval 100 ventilov

cas bol informativny,,inak vsetko co pises su blbosti a velke... primitine si pozri tlak MAP ,,rozbehni sa na nap. 3 prevodovom stupni na 4000ot.. dajme tomu mame tam 1,4bar ,,, povol akcelerato a pockaj kym obratky padnu na 3000ot a potom daj plny ,,,odrataj za kolko dosiahnes plny tlak!!!
tlak ti hned prudko padne na 0 a potom mu bude "dlho " trvat kym nastupa!!
kdezto s dobre upravenou mapou a blow off ,ho tam mas okamzite po stupeni na akcelerator..
inak neviem preco to tu vlasne vysvetlujem

pri takom to mysleni chapem preco len moj diesel konkuruje na slalomoch,kde treba reakciu..

len tak dalej

Napsal: 07 dub 2010, 20:14
od subz3ro_tdi
tak sa vytesuj z toho aku mas reakciu na plyn a nefantaziruj

nie vsetko co vyhovuje tebe ma vyznam aj pre ostatnych...
apropos, ked su blbosti co pisem, daj argument v com - suche konstatovanie nie je vecna diskusia

uvedom si ze nie kazdy si da do auta programovatelnu jednotku aby mohol ovladat BOV...
Napsal: 07 dub 2010, 20:21
od donuzo
subz3ro_tdi píše:tak sa vytesuj z toho aku mas reakciu na plyn a nefantaziruj

nie vsetko co vyhovuje tebe ma vyznam aj pre ostatnych...
apropos, ked su blbosti co pisem, daj argument v com - suche konstatovanie nie je vecna diskusia

uvedom si ze nie kazdy si da do auta programovatelnu jednotku aby mohol ovladat BOV...
k tomu len

Napsal: 07 dub 2010, 20:23
od subz3ro_tdi
ano, aj to je argument...
s tym tu budes mat uspech...

Napsal: 08 dub 2010, 07:21
od subz3ro_tdi
Este na margo toho akceleratora a otacok turba (resp. plniaceho tlaku)...
Noha dole z plynu na kratsi a dlhsi cas + pokles otacok motora => ako reaguje plniaci tlak... ziadny pokles na nulu ani dlhe nafukovanie sa nekona (a to tam vobec nebol prehnane agresivny software), taky pianko nosmoke

Napsal: 08 dub 2010, 11:05
od midnight_man
subz3ro_tdi, čo sa stane ked vytiahnem odfukovanie blow do sania na seriovom pašiku von? Troška efektnejsieho zvuku by sa tým malo dosiahnut, s tym ze dieru v sani samozrejme zaslepim....mohlo by to ma nejake neziaduce vplyvy? diky
Napsal: 08 dub 2010, 11:13
od subz3ro_tdi
aky blow na seriovom 1.8T mas na mysli? skrtiacu klapku? EGR? sorry, s 1.8T nemam osobne skusenosti, takze radsej nech ti poradi niekto kto ma

Napsal: 08 dub 2010, 13:37
od TDI tech
midnight_man píše:subz3ro_tdi, čo sa stane ked vytiahnem odfukovanie blow do sania na seriovom pašiku von? Troška efektnejsieho zvuku by sa tým malo dosiahnut, s tym ze dieru v sani samozrejme zaslepim....mohlo by to ma nejake neziaduce vplyvy? diky
Ked je to EU4 tak len problemy

Napsal: 08 dub 2010, 15:37
od midnight_man
TDI tech píše:midnight_man píše:subz3ro_tdi, čo sa stane ked vytiahnem odfukovanie blow do sania na seriovom pašiku von? Troška efektnejsieho zvuku by sa tým malo dosiahnut, s tym ze dieru v sani samozrejme zaslepim....mohlo by to ma nejake neziaduce vplyvy? diky
Ked je to EU4 tak len problemy

je to stara lanková Euro 3....no blow off klasický..odpusta pretlak do sania

taka banka plastova ovladana podtlakom.
Napsal: 09 dub 2010, 21:07
od Dieego
Pochopil sem to teda dobre, ze kdyz mi neni lito penez a koupim ten BOW pro ten zvuk tak to motoru nemuzu nejak uskodim(TDI)?? Mozna teoreticky trochu pomoct ale ne uskodit?? dik
Napsal: 09 dub 2010, 21:10
od midnight_man
mna by sko zaujimalo čo ti ten blow off bude ovládať.....u benzinu je to ovladane zo sania...a je tam škrtiaca klapa

tu tdi je to troška inač