Stránka 6 z 6

Napsal: 07 dub 2010, 19:14
od donuzo
subz3ro_tdi píše:
donuzo píše:...,,,inak aj ked diesel nema klapku ,,,po ubrani akceleratora a standertnej mape natacania lopatiek ,,turbo okamzite stoji!! a po zvovu pridani sa zacne roztacat a tam mame 0,5s dieru,,,...
sorry ale vacsiu blbost som davno nepocul..... aj keby sa jednalo o miniaturne turbo, ze rotor kompresora ma minimalnu zotrvacnost, mas tam nejaky senzor otacok alebo na zaklade coho to tvrdis a podkladas konkretnymi cislam (0,5s turbolag apod.)??? :roll:
pocul si niekedy o surge na kompresore turba... resp. o podtlaku v sani pred turbom? podla tvojej teorie by tam totiz ziadny vznikat nemal :-)

P.S. vedz ze pokial ma turbo dostatocnu vykonovu rezervu (ako to pri seriovych karach byva bezne) a nedochadza k ziadnemu extremnemu namahaniu pri akomkolvek rezime jazdy, tak tam ziadny BOV netreba... inak by ho tam vyrobca v ramci prevencie pouzil....
u specialne upravenych aut sa to pouziva prave v ramci prevencie poskodenia turbiny, ale drviva vacsina aut tu na fore to s ich tlakmi preplnania nepotrebuje (o vykonovom prinose vobec skoda hovorit) ;)
vidim ze si urcite namontoval 100 ventilov :) cas bol informativny,,inak vsetko co pises su blbosti a velke... primitine si pozri tlak MAP ,,rozbehni sa na nap. 3 prevodovom stupni na 4000ot.. dajme tomu mame tam 1,4bar ,,, povol akcelerato a pockaj kym obratky padnu na 3000ot a potom daj plny ,,,odrataj za kolko dosiahnes plny tlak!!!

tlak ti hned prudko padne na 0 a potom mu bude "dlho " trvat kym nastupa!!

kdezto s dobre upravenou mapou a blow off ,ho tam mas okamzite po stupeni na akcelerator..

inak neviem preco to tu vlasne vysvetlujem :) pri takom to mysleni chapem preco len moj diesel konkuruje na slalomoch,kde treba reakciu.. :)
len tak dalej :)

Napsal: 07 dub 2010, 20:14
od subz3ro_tdi
tak sa vytesuj z toho aku mas reakciu na plyn a nefantaziruj :) nie vsetko co vyhovuje tebe ma vyznam aj pre ostatnych...
apropos, ked su blbosti co pisem, daj argument v com - suche konstatovanie nie je vecna diskusia ;) uvedom si ze nie kazdy si da do auta programovatelnu jednotku aby mohol ovladat BOV...

Napsal: 07 dub 2010, 20:21
od donuzo
subz3ro_tdi píše:tak sa vytesuj z toho aku mas reakciu na plyn a nefantaziruj :) nie vsetko co vyhovuje tebe ma vyznam aj pre ostatnych...
apropos, ked su blbosti co pisem, daj argument v com - suche konstatovanie nie je vecna diskusia ;) uvedom si ze nie kazdy si da do auta programovatelnu jednotku aby mohol ovladat BOV...
k tomu len :-D :-D :-D

Napsal: 07 dub 2010, 20:23
od subz3ro_tdi
ano, aj to je argument...
s tym tu budes mat uspech... (LOL)

Napsal: 08 dub 2010, 07:21
od subz3ro_tdi
Este na margo toho akceleratora a otacok turba (resp. plniaceho tlaku)...
Noha dole z plynu na kratsi a dlhsi cas + pokles otacok motora => ako reaguje plniaci tlak... ziadny pokles na nulu ani dlhe nafukovanie sa nekona (a to tam vobec nebol prehnane agresivny software), taky pianko nosmoke ;)

Obrázek
Obrázek

Napsal: 08 dub 2010, 11:05
od midnight_man
subz3ro_tdi, čo sa stane ked vytiahnem odfukovanie blow do sania na seriovom pašiku von? Troška efektnejsieho zvuku by sa tým malo dosiahnut, s tym ze dieru v sani samozrejme zaslepim....mohlo by to ma nejake neziaduce vplyvy? diky

Napsal: 08 dub 2010, 11:13
od subz3ro_tdi
aky blow na seriovom 1.8T mas na mysli? skrtiacu klapku? EGR? sorry, s 1.8T nemam osobne skusenosti, takze radsej nech ti poradi niekto kto ma ;)

Napsal: 08 dub 2010, 13:37
od TDI tech
midnight_man píše:subz3ro_tdi, čo sa stane ked vytiahnem odfukovanie blow do sania na seriovom pašiku von? Troška efektnejsieho zvuku by sa tým malo dosiahnut, s tym ze dieru v sani samozrejme zaslepim....mohlo by to ma nejake neziaduce vplyvy? diky
Ked je to EU4 tak len problemy :(

Napsal: 08 dub 2010, 15:37
od midnight_man
TDI tech píše:
midnight_man píše:subz3ro_tdi, čo sa stane ked vytiahnem odfukovanie blow do sania na seriovom pašiku von? Troška efektnejsieho zvuku by sa tým malo dosiahnut, s tym ze dieru v sani samozrejme zaslepim....mohlo by to ma nejake neziaduce vplyvy? diky
Ked je to EU4 tak len problemy :(
je to stara lanková Euro 3....no blow off klasický..odpusta pretlak do sania :) taka banka plastova ovladana podtlakom.

Napsal: 09 dub 2010, 21:07
od Dieego
Pochopil sem to teda dobre, ze kdyz mi neni lito penez a koupim ten BOW pro ten zvuk tak to motoru nemuzu nejak uskodim(TDI)?? Mozna teoreticky trochu pomoct ale ne uskodit?? dik

Napsal: 09 dub 2010, 21:10
od midnight_man
mna by sko zaujimalo čo ti ten blow off bude ovládať.....u benzinu je to ovladane zo sania...a je tam škrtiaca klapa :) tu tdi je to troška inač