Stránka 6 z 7

Re: to je naprosto normalni

Napsal: 25 čer 2009, 21:13
od MirekX
no-fosil píše:
6danthe6 píše:tak to je volovina ja mam chip a jazdim normal na5,4 a ked nakladam tak okolo 8,1 a to mam 1,9tdi pd cca 140hp
Toje naprosto normalni PDcka jsou pro vyrobce daleko levnejsi na vyrobu ovsem, choulostivejsi na provoz i kvalitu nafty a hlavne o hodne drazsi na opravy (vstriky, vysokotlak atd.) a take maji vyssi spotrebu.
Proste vsechno tohle je v zajmu vyrobcu aut a dalsich monopolistu....

Je to jeden z vicero duvodu proc jsem PDcko nechtel
no, nevim, vyšší spotřeba je dána i splněním vyšší emisní třídy (EURO4..)
o nákladech nevim,podle mě to dnes není rozdíl, PD vstřik starší se koupí za 1000 kč. a výměna za hodinku hotová. a takový čerpadlo u 2,5 šestiválu je spotřební zboží... :)

Re: to je naprosto normalni

Napsal: 26 čer 2009, 18:37
od no-fosil
MirekX píše: no, nevim, vyšší spotřeba je dána i splněním vyšší emisní třídy (EURO4..)
o nákladech nevim,podle mě to dnes není rozdíl, PD vstřik starší se koupí za 1000 kč. a výměna za hodinku hotová. a takový čerpadlo u 2,5 šestiválu je spotřební zboží... :)

aha a vyssi spotreba je tedy "ekologictejsi" snad? Ne je to naprosty podvod.

O nakladech tedy asi fakt moc nevis, to
ja jsem sice velky setrilek ale rozhodne ne takovej abych kupoval pouzity vstriky (nebo pouzity kondomy) nebo pouzity brzdovy desticky to asi tedy opravdu ne (wallbash) (LOL) (LOL)

Napsal: 26 čer 2009, 21:00
od MirekX
až si o tom něco přečteš, tak zjistíš, že bohužel čím lepší emisní třída, tím horší spotřeba. Energie na vysoké stlačení nafty (ať PD nebo CR) je už tak velká, že sice dojde ke kvalitnějšímu spálení, ale spotřeba jde nahoru. taky kompresní poměr u dieselů klesá z cca 19:1 na 16:1 kvůli měkčímu chodu a kvůli snížení NOx a účinnost motorů jde do háje.
Radši napiš, kolik jsi ujel na nádrž ty šetřilku... :)

Napsal: 26 čer 2009, 21:11
od Thopr
Já dneska najel 88 km za 8,2 L... měřeno od plné do plné na stejné benzině i stojanu... Auto v popisu.... Když jezdím klíďo, tak do 5,5 se vlezu...

prectes ?

Napsal: 27 čer 2009, 10:22
od no-fosil
MirekX píše:až si o tom něco přečteš, tak zjistíš, že bohužel čím lepší emisní třída, tím horší spotřeba. Energie na vysoké stlačení nafty (ať PD nebo CR) je už tak velká, že sice dojde ke kvalitnějšímu spálení, ale spotřeba jde nahoru. taky kompresní poměr u dieselů klesá z cca 19:1 na 16:1 kvůli měkčímu chodu a kvůli snížení NOx a účinnost motorů jde do háje.
Radši napiš, kolik jsi ujel na nádrž ty šetřilku... :)
prave ze jsem si o tom dost precetl, a proto znovu uvadim tzv. "lepsi" emisni trida = ekologicky i ekonomicky podvod.
Vyssi spotreba= vyssi emise

Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar

Napsal: 29 čer 2009, 07:21
od Romulus
no-fosil píše:
turbo kamna power píše: tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš (crazy)

proc ? je to uuupne noumaaaaniii...

Naprosto zadny problem. Vyrobce pneu neni TRUBKA aby na pneu psal nejaky nesmyslny udaj ze ano.
V diskusnich forech zamerenych na uspornou jizdu (USA atd.) je to naprosto bezna vec. Znam i par lidi u nas co to takhle provozujou.
Jizda je naprosto v pohode.
Mozna tam ale prilezitostne lupnu DUSIK aby se to ve velkych vedrech nenatlakovalo zbytecne navic.
ano ten údaj je tam proto když naložíš pět dospělých a plnou bagáž, abys nejel po zemi a mohl to dofouknout víc, ale není to myšleno jako provozní tlak na normální ježdění přez rok. Dáš 3,5bar v nenaloženym sice ti to o nějakou decku sníží spotřebu, ale ta adheze jde strmě do kopru a v té USA maj přeci trochu jiné silnice a trochu míň zatáček (rofl)
jen pro info jsem se ptal otce(vlastní pneuservis) a NIKDO za tu X-letou praxi mu neřekl chci to nafoukat na max co to de...po přetlumočení argumentu o spotřebě šel do kolen (LOL)

Re: JA MAM nafoukano na 3.5bar

Napsal: 29 čer 2009, 21:20
od turbo kamna power
Romulus píše:
no-fosil píše:
turbo kamna power píše: tak to seš dobrej kůň, že na tom jezdíš (crazy)

proc ? je to uuupne noumaaaaniii...

Naprosto zadny problem. Vyrobce pneu neni TRUBKA aby na pneu psal nejaky nesmyslny udaj ze ano.
V diskusnich forech zamerenych na uspornou jizdu (USA atd.) je to naprosto bezna vec. Znam i par lidi u nas co to takhle provozujou.
Jizda je naprosto v pohode.
Mozna tam ale prilezitostne lupnu DUSIK aby se to ve velkych vedrech nenatlakovalo zbytecne navic.
ano ten údaj je tam proto když naložíš pět dospělých a plnou bagáž, abys nejel po zemi a mohl to dofouknout víc, ale není to myšleno jako provozní tlak na normální ježdění přez rok. Dáš 3,5bar v nenaloženym sice ti to o nějakou decku sníží spotřebu, ale ta adheze jde strmě do kopru a v té USA maj přeci trochu jiné silnice a trochu míň zatáček (rofl)
jen pro info jsem se ptal otce(vlastní pneuservis) a NIKDO za tu X-letou praxi mu neřekl chci to nafoukat na max co to de...po přetlumočení argumentu o spotřebě šel do kolen (LOL)
to no-fosil: přesně, zkus si z kila naplno zabrzdit, nebo projet na hraně zatáčku s těma tvýma 3.5 barama a pak s normálním tlakem udávaným výrobcem vozu... a to ani nemluvím o tom že budeš mít za několik měsíců střed gumy sjetej na dráty a na bokách bude drapák (přehnaně řečeno - pro rejpaly) (LOL) a na dálnici je to taky uplně super, kor v létě když jsou vedra, roztažnost plynů v závislosti na vzrůstající teplotě ti nic neříká??? (LOL)

Re: spotreba s powerboxem a bez - velky rozdil !

Napsal: 18 črc 2009, 20:34
od uslavQa
no-fosil píše:takze po delsi dobe jsem dosel k zajimavemu vysledku, ktery mne samotneho velmi prekvapil (A6 81kW TDI kod motoru AVG, manual prevodovka EEN)
Prumernou dlouhodobou spotrebu 4.5L/100km dosahnu pouze s namontovanym powerboxem a uspornou jizdou. Bez powerboxu se muzu snazit jak chci, nejnizsi prumernou spotrebu kterou dosahnu je cca. 5.9L/100km a i kdybych se na hlavu postavil tak se pod 5.8L/100km nedostanu ... a to jsem pri tom jeste brzdou provozu tzn. auto poradne nejede.
Zkousel sem to nekolikrat a dlouhodobeji jak mimo mesto tak po dalnici, vysledek je jednoznacny (spotreba nejen podle palubniho PC ale i podle dojezdu). Tudiz bych to vydal jako predpis a povinnost bud kvalitni chiptuning nebo alespon powerbox v kazdem TDI. Kdo ho tam nebude mit tak pokuta )


No ono se to velmi rychle zaplati i ten shit-powerbox za 1500,- kdyz vezmu 15L/1000km to je uspora paliva 150L na 10.000km.....

Mate nekdo podobne zkusenosti se spotrebou s chiptuningem nebo powerboxem, pokud se nevyuziva zvyseneho vykonu ale jezdi se na spotrebu?
¨
Mimochodem budu brzo menit pneu z 205 55 R16 jsem myslel jit na uzsi 195tky. Je akorat dost prekvapive ze Michelin Energy Saver v rozmerru 195 60 R16 ktery by udajne melo byt vhodne namisto 205 55 R16 je o tolik drazsi nez 195 65 R16.
Bude to mit vubec nejaky znatelny vliv pokud namisto 205 55 R16 hodim 195 65 R16 ?
Ja mam Golf III Tdi 81kw a kdyz chci a jede přede mnou nějaká brzda, tak se dostanu na 4L-4,5l na 100km a to tam mam 17"kola.a když tam nebyly tak sem se dostal aji pod čtyři...nevychloubám se, jen se dělim o zkušenosti.Nevim kolik kg má A6 ale ja mam asi 1200kg

Napsal: 30 bře 2010, 23:07
od matooo
som v celku rad ze som nasiel tuto temu pretoze som spotrebu zo zaciatku dost riesil - bola vysoka ...
mam leon FR 1,9 TDI 132kw FWD 6sp 17" kola zozaciatku
mal som v aute uz od kupy power box a s nim to bolo utrpenie pretoze spotreba bola katastrofalna na 60L paliva max 600km pri max setrnom zaobchadzani...
auto bolo nacipovane nanovo a spotreba sla hned dole momentalne som na urovni 800km-900km na 57-60L nafty spotreba vychadza nejakych 6,3-6,7L jazda 100% mesto snazim sa vyhybat semaforom a castym rozjazdom!!! akonahle sa dostanem do zapchy tak spotreba ide hore v meste kludne 10L (rekord mam 13,4L)

tvrdenia o spotrebe 3,8L nehovorim ze nerealne ale na PD to je mozne pri rychlosti 90k/h na trase ktora je mierne dole kopcom a s minimalnym slapanim na plyn v podstate auto ide vlastnou zotrvacnostou :D
dlhodobo nejazditelne...

Napsal: 30 bře 2010, 23:08
od matooo
som v celku rad ze som nasiel tuto temu pretoze som spotrebu zo zaciatku dost riesil - bola vysoka ...
mam leon FR 1,9 TDI 132kw FWD 6sp 17" kola zozaciatku
mal som v aute uz od kupy power box a s nim to bolo utrpenie pretoze spotreba bola katastrofalna na 60L paliva max 600km pri max setrnom zaobchadzani...
auto bolo nacipovane nanovo a spotreba sla hned dole momentalne som na urovni 800km-900km na 57-60L nafty spotreba vychadza nejakych 6,3-6,7L jazda 100% mesto snazim sa vyhybat semaforom a castym rozjazdom!!! akonahle sa dostanem do zapchy tak spotreba ide hore v meste kludne 10L (rekord mam 13,4L)

tvrdenia o spotrebe 3,8L nehovorim ze nerealne ale na PD to je mozne pri rychlosti 90k/h na trase ktora je mierne dole kopcom a s minimalnym slapanim na plyn v podstate auto ide vlastnou zotrvacnostou :D
dlhodobo nejazditelne...

Napsal: 30 bře 2010, 23:14
od origoš
dole kopcom a s minimalnym slapanim na plyn
Z kopce, po větru, za autobusem a k němu přivázanej.

Re: prectes ?

Napsal: 30 bře 2010, 23:27
od Slavkov
no-fosil píše:prave ze jsem si o tom dost precetl, a proto znovu uvadim tzv. "lepsi" emisni trida = ekologicky i ekonomicky podvod.
Vyssi spotreba= vyssi emise
... až si toho přečteš víc, tak zjistíš, že na každém daném motoru je (logicky vyplývající z merita věci) jiné nastavení pro dosažení oprimální spotřeby a nebo optimálních emisí 8) ... a zbytek už je jen lobby a marketing :D

Napsal: 31 bře 2010, 07:29
od rege245
Pridam aj svoje udaje.. pre porovnanie.... jazdim kazdy den do prace cca 25km, na zaciatku trasy kopec, tak ze spotreba (kratkodoby priemer) zacina na 12L , na konci cesty je to cca 5.6L , dlhodoby priemer podla palubaka je 6.5L, a realita podla tankovania 5.78L
este styl jazdy.... snazim sa podla prepisov, ale vacsinou ma nikto nepredbehne :)

Napsal: 31 bře 2010, 11:20
od jordee_23
matooo píše:som v celku rad ze som nasiel tuto temu pretoze som spotrebu zo zaciatku dost riesil - bola vysoka ...
mam leon FR 1,9 TDI 132kw FWD 6sp 17" kola zozaciatku
mal som v aute uz od kupy power box a s nim to bolo utrpenie pretoze spotreba bola katastrofalna na 60L paliva max 600km pri max setrnom zaobchadzani...
auto bolo nacipovane nanovo a spotreba sla hned dole momentalne som na urovni 800km-900km na 57-60L nafty spotreba vychadza nejakych 6,3-6,7L jazda 100% mesto snazim sa vyhybat semaforom a castym rozjazdom!!! akonahle sa dostanem do zapchy tak spotreba ide hore v meste kludne 10L (rekord mam 13,4L)

tvrdenia o spotrebe 3,8L nehovorim ze nerealne ale na PD to je mozne pri rychlosti 90k/h na trase ktora je mierne dole kopcom a s minimalnym slapanim na plyn v podstate auto ide vlastnou zotrvacnostou :D
dlhodobo nejazditelne...
tomuto vravim realita :D presne tak. napodobne skusenosti s PD
konecne jeden normalny realny prispevok na spotrebu

Napsal: 31 bře 2010, 22:20
od wr8
ja jezdim kolem 8 a nejak to neresim 8)