Přídavný čerpadlo pro lepší provoz v zimě
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
Ano, membránové čerpadlo je nejlepší, ať už to elektrické ze Š 1203 nebo HARDI (made in Germany), protože je samoregulační, tlačí max. 0,35 barů a když motor stojí nebo je dostatečný tlak tak nedávkuje. Buď vpoho, 0,35 barů ani 0,4 barů Ti Simmerring z naftového čerpadla nevytlačí - talk v nízkotlaké části části naftového čerpadla je vyšší.
VW BORA 1,9 TDI PD, 96 kW
Diky za odpoved ...Kuba píše:Ano, membránové čerpadlo je nejlepší, ať už to elektrické ze Š 1203 nebo HARDI (made in Germany), protože je samoregulační, tlačí max. 0,35 barů a když motor stojí nebo je dostatečný tlak tak nedávkuje. Buď vpoho, 0,35 barů ani 0,4 barů Ti Simmerring z naftového čerpadla nevytlačí - talk v nízkotlaké části části naftového čerpadla je vyšší.
Golf 3 TDi, 66kw, vstřiky 81kw, kat off
no to benzínový čerpadlo v nádrži může dávat přes 7 atmosfér, membránový dává již zmiňovaných zhruba 0,4Záchvat píše:Jeden dotaz, kdyz tam date pomocne cerpadlo, nevyhodi vam to gufero v cerpadle? Az se natlakuje. .....
Mne se tohle prave stalo u BMW 324d, daval jsem motor do benzinove karoserie a nechal jsem v nadrzi benzinove cerpadlo, ktere zacalo tlacit po zapnuti klicku a tlacilo porad. Asi po 100 km mi prave vybehla simerink pod rozvodama na cerpadle.
Ale kdyz to jelo, bylo to super, chytlo to, snad se motor ani neprevalil, a jelo to o trosku lepe od spodu.
Ted bych do sveho auta taky chtel nejake pomocne cerpadlo, vyresil bych tim definitivne problem padani nafty, ale bojim se prave o ten simerink.
Ale pokud tvrdite, ze tohle dava 0.4bar, tak by to mohlo vydrzet, benzinove dava urcite mnohem vice. Je pravda? Mohu ho tam dat ( membranoive) ?
Jinak normální tlak v čerpadle je přes 6,5 atmosféry nad 4000 ot/min(nevím, jestli tento tlak působí přímo na gufero) a tak pokud by se pouštěl plný tlak z dobře fungujícího benz. čerpadla do toho naftového a tam se ještě znásobil vlastním podávacím čerpadlem, tak asi opravdu to velice snadno to gufero vytlačí. Možná by to šlo použít, pokud by se upavil ten přepadový šroub zco vede normálně zpět do nádrže - je tam velice malý kalibrovaný otvor, který má udržovat v čerpadle vnitřní tlak podle otáček, ale byla by to asi dost laborace
možnost by to byla, ale podle mne je to zbytečně složitéradluk píše:a co nejaky pretlakovy ventil tesne pred cerpadlem, prebytek tlaku by se vracel neustale do nadrze. A vs. cerpadlo by si bralo kolik by potrebovalo
Navíc benzínové čerpadlo, které tlačí takový tlak, podle mne nebude mít moc velkou životnost
Mám doma čerpadlo z Audi 2,2T z nádrže, nové má dávat asi 7,5 atm., ale už je staré a dávalo jen asi 2,5 tak šlo ven protože to nestačilo a dostal jsem ho k experimentům
No a na směs olej nafta 50/50 to z toho čerpadla sotva vytýkalo, benzín z toho stříká proudem, a taky se dost hřálo i při velice krátkém provozu
takyjsem zkoušel dávat benzinový a vydrželi kolem 2 000 Km a pak se začali sekat a stalo to za prd. Dalo by se to dát těsně za naftovej filtr a T kusem to přepažit na T kus do zpátečky že by to cucalo přes filtr a čerpadlo by už salo bez zátěže ale musel by být olej už horkej a řídkej ale co s tím udělá ta teplota?? no a další věc pokud by se to čerpadlo rozbilo a zastavilo tak by to začalo sát olej z nádrže přes zpátečku a tím pádem by šel do čerpadla nepřefiltrovanej olej nebo palivo a to by mohlo mít fatální následky
(
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Cerpadlo 1203
Mohlo by takhle nejak vypadat cerpadlo z te 1203?


Re: Cerpadlo 1203
no už si to moc nepamatuju, nemělo to dva vývody nahoře?bobik43 píše:Mohlo by takhle nejak vypadat cerpadlo z te 1203?
NO TY BENZINOVÝ ČERPADLA FUNGUJÍ TAKY JAKO SACÍ ČERPADLA, TAKŽE JÁ BYCH NAVRHOVAL DÁT TO ČERPADLO AŽ ZA fILTR. Z NÁDRŽE PŘES FILTR TO NASAJE A PAK AŽ DO T KUSU A ZPĚT DO NÁDRŽE A NEBO DO ČERPADLA A PAK NEMUSÍŠ PŘIŠKRCOVAT. jEN JAK JSEM PSAL POKUD BUDE PORUCHA ČERPADLA TAK PŘES TEN T KUS TO ZAČNE SÁT Z NÁDRŽE NEPŘEFILTROVNÝ PALIVO. ALE NA DRUHOU STRANU POKUD BY TO ČERPADLO BYLO POUZE PRO DOPRAVU Z NÁDRŽE PŘED FILTR TAK I POKUD BY SE ZASTAVILO TAK BY SI TO ZAČALO SÁT PŘES ZPÁTEČKU ALE PŘES FILTR. NO POKUD BY TO ŠLO JEŠTĚ Z NÁDRŽE DO PŘEDEHŘEVU A PAK DO ČERPADLA TAK BY ANI NEBYL PROBLÉM S HUSTOTOU PALIVA 
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
Nazdar chlapi, tak máte už konkrétne skúsenosti s prídavným čerpadlom, čo sa cenovo najviac oplatí, najjednoduchšia montáž a bezporuchovosť, prípadne priechod pri poruche a dostupnosť k zohnaniu. Dík za info.
Ford Mondeo 1,8TD Lucas, 50:50 čistý+použitý RO,štart nafta, prestavba VT, oventrop,2x3cest ventil od 7/2006 po 10000km LUCAS KO, Lucas po GO 10000km 50:50 v zime , Posledných 10000km 100% olej