Stránka 6 z 6
Napsal: 05 lis 2013, 12:21
od martinsidlo
Asi by ta hadice šla upravit.
Napsal: 05 lis 2013, 14:13
od TDiKubo
nemá niekto nejakú schému dorobeného ohrevu na vypínač? diky

Napsal: 29 lis 2014, 10:20
od Martony
Zdravím, mám problém s předehřevem a to takový, že když provedu test akčních členů pomocí vagu tak sepne pouze relé malého topného výkonu a když má probíhat test druhého relé které je na velký topný výkon tak se nic neděje. Z řídící jednotky nepřijde signál do relé aby seplo. Nejsem si jist zda to mám dobře napinovane v konektoru u řídící jednotky. Relé malého topného výkonu ovládá pin 17 v ŘJ a relé velkého topného výkonu pin 34 v ŘJ takto jsem to nešel v el. schématu. Je to v Golf iv 1.9 TDI AHF rv. 98. Díky za rady
Re:
Napsal: 18 říj 2022, 20:25
od stagrik
tomch píše: ↑13 bře 2010, 18:02
Upozorňuji: ŘJ motoru bez úprav, dodělány relátka na piny 17 a 34, výměna alternátoru za 120A. V případě, že VAG ukazuje zatížení alternátoru 100%, přerušit přívod na pin 22 ŘJ motoru a připojit na něj 5 pin bílé svorkovnice v oddělovacím prostoru.(signál svorky DF alternátoru).
Zdravím co jsem zde pročítal tak se mne zdálo,že jste problematiku dodělání dodatečného příhřevu chl.kapaliny pochopil jak celkově dodělat.Šlo by se nějak domluvit.Potřeboval bych minimálně nějakou konzultaci jak provést v mém případě.Nebo na mail
stagrik@seznam.cz.Diky Dan
Re: vyhřívání chladící kapaliny
Napsal: 19 říj 2022, 15:17
od morningstar1989
Tak pridam sem aj ja svoj unikát
zobral som 2 príruby prisruboval ich k sebe nahodil na hadicu do radiatora a mam tam 6x žhavič myslim 16A
je to v golfe 4 74kW automat
jebol som tam 180A alternator bosch z passat b6 a na volnobeh to stiha - avsak nemam vyskusane ked ide dohrev zhavicov aj v motore
teplota paradne stupa
2x rele, 2x kabel od alternatora ako 2 banky
_
2 vypínače so signalizaciou, po vypnuti kluca odpaja rele
jedine coho sa bojim ze moze ostat rele v zopnutej polohe pri tych prudoch dost mozne... takze treba si davat bacha