EGR ventil - netesnost??
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nejde mi do hlavy, že při popisu funkce EGR ventilu zminují to, že Funkce EGR ventilu ochlazuje spalovací prostor...Buď se spletli, nebo jsem blbej/ což je reálné/..Jak můžou horké plyny ochlazovat spalovací prostor...?Ochlazovat může tak vstřikovaná voda, ale plyny již jednou spálené kde již není téměř nic..? Nevíte něco bližšího...?
nepropadat panice...
No bych řekl, že sníží tu nejvyšší teplotu v době expanze což je cca 2000°C (nevím jistě). Bych řekl, že se motor zahřívá dřív proto, že se zahřívá i sací potrubí a hlava proudícími horkými plyny ...
Na anglické wiki je kolem toho trochu haló, navíc tam používají termíny jako tepelná kapacita a celkově ten článek vyznívá krapet nejistě. Bral bych za směrodatné, to co píše výrobce.
Na anglické wiki je kolem toho trochu haló, navíc tam používají termíny jako tepelná kapacita a celkově ten článek vyznívá krapet nejistě. Bral bych za směrodatné, to co píše výrobce.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
nedá se zkrátka vyměnit EGR za tuhle vec co nabizí Dieselpower? http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php ???
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5032
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Myslíte že je má smysl laborovat s EGR abych tam nechal klapku, nebo se na to vyprdnout a rovnou jít do http://race.dieselpower.cz/Produkty/egr-pipe-kit.php ? Nemá někdo na ASZ a origo cooler? Že bych se ho poptal..
Ahoj pánové trochu oživím téma,
poslední rok mám větší spotřebu oleje. Cca 1,7 lt na 15000km. Kolem toho 1 až 1,3 lt na 15000km bych to neřešil, ale těch 1,7 už se mi zda dost.
Může to být netěsností u chcípací klapky na EGRu? Zdá se mi, že to teče kolem té tyčky. Dá se to nějak opravit nebo jedině výměna celého EGRu?
Auto je VW Sharan 1,9 TDi PD 85kW AUY 2002 najeto 231000km
EGR je HW zaslepen a omezen VAGem.
Kuba

poslední rok mám větší spotřebu oleje. Cca 1,7 lt na 15000km. Kolem toho 1 až 1,3 lt na 15000km bych to neřešil, ale těch 1,7 už se mi zda dost.
Může to být netěsností u chcípací klapky na EGRu? Zdá se mi, že to teče kolem té tyčky. Dá se to nějak opravit nebo jedině výměna celého EGRu?
Auto je VW Sharan 1,9 TDi PD 85kW AUY 2002 najeto 231000km
EGR je HW zaslepen a omezen VAGem.
Kuba

Vw Sharan 1,9TDi/PD 85kW AUY 2002 EGR-off
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5032
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5032
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Chceš-li na to přijít rychle,tak jedině nový motor.Ale ani to není záruka.kubenec píše:Napada Te kde hledat? Nekdo rika turbo, nekdo tesneni pod hlavou. Auto nijak extremne nekouri, jen obcas pri startu a nebo pri prudke akceleraci, ale v zrcatku neni skoro nic videt.
Olej se ti ztrácí nějakou netěsností mezi olejovou náplní a atmosférou.Začíná to u pístních kroužků až po výpustný šroub.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené