jakou zvolit tloušťku HDS od Renovaku
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak mě nevydržela lamela ani v origoThopr píše:Bráchovi držela sériová lamela z 1Z Sachs 210 ps a 450nm cca 8 tkm, pak už nevíme... ale jinak to držela spoehlivě...Golf-GT píše:do kolika koní je sériová lamela?pokornasek.pepan píše:pise ze ma 1Z a VR6 takze ma 228,ja sem daval 4mm a zabirala dole porad, pri zarazeny rychlosti a vyslaple spojce jakoby porad auto chtelo popojizdet takze tam sla 3,5.
Ona taky neni pravda ze cim sirsi oblozeni tim vetsi pritlak...
jsou tam teda S764 ale co mám vyzkoušený do prudkýho kopce kde jezdím denně, tak ty výkon nepřidaly, jen sem po dlouhý době zapl powerbox a šel závodit s Astrou 1.6 74kw ale spojka to nepřežila, 1 2 v poho ale na 3 jen smrad a vysoký otáčky .
Jak se porad ptate a resite jakou sirku pouzit tak je na tom zavisle vice veci.Co tak pritlacak setrvak opotrebeni???Mam doma dva setrvaky 1Z a po zmereni jsem zjistil rozdil 0.4mm a to vypadaji tak nejak stejne opotrebovane a pak je taky dost podstatne jestli nekdo pouzije starsi pritlacak tak mu tam bude fungovat i 4mm.
Nejde tudis dopredu vedet jestli 3.2 3.5 4mm ,ale jde to zjistit hned po montazi pritlacaku aniz by se nasadila prevodovka.
Taky me to ceka,ale silu lamely budu resit az bude stara venku,ale asi pujdu do 4mm a necham srovnat obrousit na derovaci brusce celo setrvaku.
AHOJ
Nejde tudis dopredu vedet jestli 3.2 3.5 4mm ,ale jde to zjistit hned po montazi pritlacaku aniz by se nasadila prevodovka.
Taky me to ceka,ale silu lamely budu resit az bude stara venku,ale asi pujdu do 4mm a necham srovnat obrousit na derovaci brusce celo setrvaku.
AHOJ
prosim o radu. budu posilat lamelu na oblozeni HDSkem a chtel bych poradit jakou tloustku si nechat udelat. jedna se o sharana 240mm motor ASZ. nevim kolik je tloustka originalu.
kdyz jsem tam volal, tak mi rekl za na to jsou tabulky a ze ted mi ted nerekne kolik se tam dava..... ale pripadne si muzu rict jako tloustku chci.
co jsem vycetl tak 3,5mm jde kazdymu v pohode. ale nemate nekdo zkusenost primo s oblozenim na sharana??,
diky moc
kdyz jsem tam volal, tak mi rekl za na to jsou tabulky a ze ted mi ted nerekne kolik se tam dava..... ale pripadne si muzu rict jako tloustku chci.
co jsem vycetl tak 3,5mm jde kazdymu v pohode. ale nemate nekdo zkusenost primo s oblozenim na sharana??,
diky moc
pritlacak s vyssim pritlakem a kovokeramika, napr. set od Sachs Race Engineering (delaji verzi pro setrvak LuK i Sachs)Hampi píše:Zdravim pani, mam 2.5 TDI a spojka to uz neudrzi, 240 PS , 480 NM , Mozte mi poradit co je na toto najlepsie ? Rad by som aby spojka vydrzala v pohode do 600 NM. Dakujem dopredu za rady.
organika (vcetne HDS57) ma maximum 480Nm
Pak by ovsem byla otazka jakou tl. oblozeni pouziva Valeo original - pise ze si nechal preoblozit puvodni lamelu(alespon z toho vychazim kdy se hovori o HDS), tak ta by tam pasovat asi mela. Nebude spis problem ve stavu setrvaku a pritlaku ? Je ta NOVA spojka opravdu NOVA ?Tomas.cz píše:Protože ten set je dělanej taky aby tam nešlo cokoli jinýho než Valeo díly
... komlet nova sada valeo(setrvak, lamela, pritlacak, lozisko) a novou lamelu jsem poslal oblozit na hdsfabiátor píše:Pak by ovsem byla otazka jakou tl. oblozeni pouziva Valeo original - pise ze si nechal preoblozit puvodni lamelu(alespon z toho vychazim kdy se hovori o HDS), tak ta by tam pasovat asi mela. Nebude spis problem ve stavu setrvaku a pritlaku ? Je ta NOVA spojka opravdu NOVA ?Tomas.cz píše:Protože ten set je dělanej taky aby tam nešlo cokoli jinýho než Valeo díly
-
pokornasek.pepan
- Aktivista
- Příspěvky: 1556
- Registrován: 10 pro 2008, 21:16