Ano tohle pasuje souhlasim.Mongo píše:takze nato bay si mal na ALH 160 PS s rezervou ti staci turbo VA a trysky S764+chip..... casom samozrejme jednohmota.
Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
Zrovna jsem tady resil A4 2010-2011r.v. takze by se to mohlo hodit. Garantujete ze se to pak nerozpadne jo?? Tzn. vyblbnout se na okruhu v Brne, palba 250km/h po dalnici atd.. Vse jen chipem.Badumi1 píše:Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je.![]()
Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.
Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Ubohe? Nenech se vysmat. Vzdy ses sam ted ocejchoval puncem lhare, protoze jsi "tak nejak" pozapomnel na vyfukBadumi1 píše:Co je na aute vymenene? Turbo.

Je tam vyfuk z S (?RS? ... proste benzinove vykonove orientovane verze), ktery doporucil BH prave jako reseni, ktere by otevrelo staj dalsim konim. Takze te zadam verejne: NELZI (slovensky neklam)!
Taky bych chtel videt ty hodnoty EGT. Tak me napada: mate v tom aute vubec nainstalovany budik EGT?TDIfun píše:...
Naposledy upravil(a) Forest dne 17 bře 2011, 09:45, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
vsetky auta co sa robili su bez filtra. neviem ci by si uspel z EDC17 TP neviem neviem. Ale 300 ps tam ideTDIfun píše:Zrovna jsem tady resil A4 2010-2011r.v. takze by se to mohlo hodit. Garantujete ze se to pak nerozpadne jo?? Tzn. vyblbnout se na okruhu v Brne, palba 250km/h po dalnici atd.. Vse jen chipem.Badumi1 píše:Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je.![]()
Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.
Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
- TDIfun
- Aktivista
- Příspěvky: 1994
- Registrován: 06 říj 2008, 20:15
- Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
- Kontaktovat uživatele:
To tady ale nikdo nenapsal ze je problem filtr, pisou pouze chipem a 3.0TDi takze predpokladam, ze to je asi jedno. Ano tahle Audi ma filtr.. A ten tam i zustane. Zadne zasahy, jen chip. A nad 300 koni tzn. treba klapne i 330???BH motor píše:vsetky auta co sa robili su bez filtra. neviem ci by si uspel z EDC17 TP neviem neviem. Ale 300 ps tam ideTDIfun píše:Zrovna jsem tady resil A4 2010-2011r.v. takze by se to mohlo hodit. Garantujete ze se to pak nerozpadne jo?? Tzn. vyblbnout se na okruhu v Brne, palba 250km/h po dalnici atd.. Vse jen chipem.Badumi1 píše:Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je.![]()
Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.
Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Riesime 300 a nie 330! Vyfuk je z RS4 upraveny tak aby sa hodil na diesel.Forest píše:Ubohe? Nenech se vysmat. Vzdy ses sam ted ocejchoval puncem lhare, protoze jsi "tak nejak" pozapomnel na vyfukBadumi1 píše:Co je na aute vymenene? Turbo.![]()
Je tam vyfuk z S (?RS? ... proste benzinove vykonove orientovane verze), ktery doporucil BH prave jako reseni, ktere by otevrelo staj dalsim konim. Takze te zadam verejne: NELZI (slovensky neklam)!
Taky bych chtel videt ty hodnoty EGT. Tak me napada: mate v tom aute vubec nainstalovany budik EGT?TDIfun píše:...
Vies, nepresvedcis nikoho pokial sam nechve verit. Kedze ty si zakazdym budes hovorit svoje, nema vyznam to s tebou riesit. Ja hovorim len vzdy o faktoch. Btw upravou vyfuku za da docielit navysenie vykonu o 30k a 150nm?
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
337hp 747Nm EX
Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
- Mongo
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 949
- Registrován: 16 dub 2007, 16:43
- Bydliště: Zvolen
- Kontaktovat uživatele:
Forest nehnevaj sa na mna... ale si ako Boh.... vsetci o nom rozpravaju ale nikto ho nevidel.....ber to ako prirovnanie o tvojych vyjadreniach.. nijako ta nepodcenujem ale podla toho ako vsetko vies a vsade si bol... niekde mozno aj 2 krat si prinajmensom taky upravca a stavitel motorov ze klobuk dole..... prosim podloz tvoje konkretne veci...... a nie len JPP jedna pani povedala...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Vici píše:kdy se můžu stavit s tím sériovým ALH aby jste mi ho tak jak je chipli na 160PS a vydrželo desítky tisíc km v běžném provozu?





a tomu nestastnikovi s chrobakom ste zasrali temu 5 timi stranami nezmyslov

VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Reseno pres PM, protoze se jedna o dalsi rozsireni tohoto tematu a bylo by to na samostatne tema.Mongo píše:...
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)