Jak upravit New Beetle ALH na cca 160ps

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Mongo píše:takze nato bay si mal na ALH 160 PS s rezervou ti staci turbo VA a trysky S764+chip..... casom samozrejme jednohmota.
Ano tohle pasuje souhlasim.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Badumi1 píše:Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je. (LOL)

Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.

Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
Zrovna jsem tady resil A4 2010-2011r.v. takze by se to mohlo hodit. Garantujete ze se to pak nerozpadne jo?? Tzn. vyblbnout se na okruhu v Brne, palba 250km/h po dalnici atd.. Vse jen chipem.
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Badumi1 píše:Co je na aute vymenene? Turbo.
Ubohe? Nenech se vysmat. Vzdy ses sam ted ocejchoval puncem lhare, protoze jsi "tak nejak" pozapomnel na vyfuk ;)

Je tam vyfuk z S (?RS? ... proste benzinove vykonove orientovane verze), ktery doporucil BH prave jako reseni, ktere by otevrelo staj dalsim konim. Takze te zadam verejne: NELZI (slovensky neklam)!
TDIfun píše:...
Taky bych chtel videt ty hodnoty EGT. Tak me napada: mate v tom aute vubec nainstalovany budik EGT?
Naposledy upravil(a) Forest dne 17 bře 2011, 09:45, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

TDIfun píše:
Badumi1 píše:Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je. (LOL)

Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.

Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
Zrovna jsem tady resil A4 2010-2011r.v. takze by se to mohlo hodit. Garantujete ze se to pak nerozpadne jo?? Tzn. vyblbnout se na okruhu v Brne, palba 250km/h po dalnici atd.. Vse jen chipem.
vsetky auta co sa robili su bez filtra. neviem ci by si uspel z EDC17 TP neviem neviem. Ale 300 ps tam ide
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

BH motor píše:
TDIfun píše:
Badumi1 píše:Nazyvat niekoho klamarom je ubohe od vas vsetkych. Co je na aute vymenene? Turbo. Su tam povodne IC co pri jednom upravcovi udajne neslo spravit vacsi vykon kedze sa to prehrievalo a neslov z toho spravit viac ako 270k i ked sa to meralo a upravovalo 5 hod. Zahadne teraz taky problem nie je. (LOL)

Nema zmysel tuto debatu riesit nadalej a zasierat povodnu temu zakladatela.

Ked niekto chce a ma 3.0 tdi, pride na Sk, odmeria sa pred a po a ak nebude vykon nad 300k ( samozrejme auto musi byt ok ) platime vsety naklady my. Myslim ze je to ferova ponuka.
Zrovna jsem tady resil A4 2010-2011r.v. takze by se to mohlo hodit. Garantujete ze se to pak nerozpadne jo?? Tzn. vyblbnout se na okruhu v Brne, palba 250km/h po dalnici atd.. Vse jen chipem.
vsetky auta co sa robili su bez filtra. neviem ci by si uspel z EDC17 TP neviem neviem. Ale 300 ps tam ide
To tady ale nikdo nenapsal ze je problem filtr, pisou pouze chipem a 3.0TDi takze predpokladam, ze to je asi jedno. Ano tahle Audi ma filtr.. A ten tam i zustane. Zadne zasahy, jen chip. A nad 300 koni tzn. treba klapne i 330???
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Badumi1
Přispěvovatel
Příspěvky: 59
Registrován: 20 čer 2010, 16:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od Badumi1 »

Forest píše:
Badumi1 píše:Co je na aute vymenene? Turbo.
Ubohe? Nenech se vysmat. Vzdy ses sam ted ocejchoval puncem lhare, protoze jsi "tak nejak" pozapomnel na vyfuk ;)

Je tam vyfuk z S (?RS? ... proste benzinove vykonove orientovane verze), ktery doporucil BH prave jako reseni, ktere by otevrelo staj dalsim konim. Takze te zadam verejne: NELZI (slovensky neklam)!
TDIfun píše:...
Taky bych chtel videt ty hodnoty EGT. Tak me napada: mate v tom aute vubec nainstalovany budik EGT?
Riesime 300 a nie 330! Vyfuk je z RS4 upraveny tak aby sa hodil na diesel.
Vies, nepresvedcis nikoho pokial sam nechve verit. Kedze ty si zakazdym budes hovorit svoje, nema vyznam to s tebou riesit. Ja hovorim len vzdy o faktoch. Btw upravou vyfuku za da docielit navysenie vykonu o 30k a 150nm?
Audi A4 3.0 tdi B8 D-Racing.sk
337hp 747Nm EX

Aktual BMW 335i E92 437hp 574Nm
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

Forest nehnevaj sa na mna... ale si ako Boh.... vsetci o nom rozpravaju ale nikto ho nevidel.....ber to ako prirovnanie o tvojych vyjadreniach.. nijako ta nepodcenujem ale podla toho ako vsetko vies a vsade si bol... niekde mozno aj 2 krat si prinajmensom taky upravca a stavitel motorov ze klobuk dole..... prosim podloz tvoje konkretne veci...... a nie len JPP jedna pani povedala...
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7585
Registrován: 07 srp 2008, 09:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Vici »

kdy se můžu stavit s tím sériovým ALH aby jste mi ho tak jak je chipli na 160PS a vydrželo desítky tisíc km v běžném provozu?
kozelpub
Přispěvovatel
Příspěvky: 232
Registrován: 17 led 2010, 13:36
Odpovědi: 0

Příspěvek od kozelpub »

Vici píše:kdy se můžu stavit s tím sériovým ALH aby jste mi ho tak jak je chipli na 160PS a vydrželo desítky tisíc km v běžném provozu?
:D a ked prides reklamovat tak si budu vyhovarat na chybu od vyrobi a bla bla bla bla. Hadate sa tu ako male deti o nicom... Ak nacipuju seriu na 300 ps :D nech si to uziju :) aj majitel toho auta, ale najvacsmi sa potesi dodavatel ND, Mechanik :) Mozne je vsetko :) otazne je s akou zivotnostou.

a tomu nestastnikovi s chrobakom ste zasrali temu 5 timi stranami nezmyslov (offtopic)
VW golf IV, 1.9 TDI, 74 kw zatial vsetko povodne :(
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Mongo píše:...
Reseno pres PM, protoze se jedna o dalsi rozsireni tohoto tematu a bylo by to na samostatne tema.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“