Fabia RS. Jaký zvolit postup úprav?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Rici: Takže jedna vede i do egru pod tím? Hm, hm.. No nějak to citlivě demontuju, zaslepím šroubem a stáhnu páskou někam.. ;)
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

Stahovat to nemusíš,je tam podtlak,ne přetlak... :D
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

na ty malý hadičky dej šroubky, mám to tak taky, sání opatrně sundej a vyčisti, když už se v tom hrabeš tak to udělej komplet. je tam pěkný humus. Já to čistil Mafrasolem a sáni bylo jako nový. ale venku, na motoru bych to nedělal, možná s vysavačem aby ti dolů nespadl nějaký větší kousek.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

Mám osobní zkušenost s tím , že se sání pěkně " vyčistí " když jsem zaslepil egr,ale nechal jsem do toho prskat oddych,tak ta mastnota krásně rozežrala ten mazut a když jsem vyndaval sání znova po x najetých km , tak stačilo vzít bremsák a jen smejt mastnotu. je to vlastní zkušenost,ne že někdo něco slyšel že někdo povidal :D (noteeth) (noteeth)

a čištění sání tím,že to vyčistim co prsty dosáhnou,tak to taky nemá žádnej smysl (noteeth) (noteeth) :D :D
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Egr mi trval 5hodin (nějaké to focení, problémy kolem)
Nakonec jsem odstranil sání od Airboxu i když jsem nechtěl, nebylo zbytí.. Utrhl jsem šroub na svodech od turba, utrhl se závit na parozích sání, místa tam je tak akorád..no veselo, ale už to mám za sebou.

Chcípá to jak ta pumpa na hovna a protože nic není jak se na netu píše, svítí mi chyba motoru. Sání bylo překvapivě relativně čisté.

Obrázek

Jsem na sebe hrdej, vše jsem si dělal sám jen jednou jsem poprosil vršáka o nabodování matky a povolení utrženého šroubu.

Obrázek


Obrázek
Šipek si nevšímejte tvořil jsem návod pro demontáž ;)
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Jaký spony na hadice by jste doporučovali? mám vybrat něco odtud http://www.a20.cz/10/ nebo vzít od DP? díky za rady
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Vzal bych bud od DP nebo nejake ty s oznacenim "robust". Hlavne si k tomu dokup maticky, nespolehej se na montaz pouze jedne a davej tam kontramaticky - cenove to vyjde na smesne penize a pomuze Ti to ke klidnemu spanku. Hovorim z vlastni zkusenosti ;)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

já nesnáším spony tyou "robust",vypadá to děsivě :D :D :D

kupuju klasický šroubovací nerezový ve Faborech

- vlastní zkušenost , soustava FMIC vyndaná z auta,natlakovaná na 4.5 bar...
jezdila v 1.9 TDi 325ps (noteeth) (noteeth)
QUATTRO 308 kW
Uživatelský avatar
rici.houba
Přispěvovatel
Příspěvky: 937
Registrován: 01 črc 2007, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od rici.houba »

...to hovoří za vše! :D
Honz@
Přispěvovatel
Příspěvky: 151
Registrován: 06 srp 2010, 22:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Chodsko

Příspěvek od Honz@ »

Luke to si tam měl ty obyč "eskapásky"?
sice jich potřebuju 8 ale kylíčko za jednu mi přijde trochu přitažená cena. proto se ptám kdo má s čím zkušenosti.

mam tam ted ty obyč a zatím to drží, ale ze skušenosti při dotahování snadno povolí a "stříhají" hadice.
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

tady ilustrační obrázek aby bylo jasno


Obrázek

ale samozřejmě že si nesmíš koupit takový ty na benzínce za 50kč sadu (noteeth)

vždy a všude dávám tohle v nerez provedení a nemám problém... o nařízlé hadici jsem neslyšel :P

myslím že 4.5 bar už je dost (noteeth) (noteeth) (noteeth)
QUATTRO 308 kW
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@luke.bean: az neuveritelne, kolik jsi na tom najezdil km?
rici.houba píše:...to hovoří za vše! :D
Nehovori. Ja to mel taky natlakovane a vsechno v klidu, nicmene provoz udela svoje kdyz se to prubezne nedotahuje. Muzeme si namlouvat co chceme ale provozujeme diesely, ktere produkuji vyrazne vibrace a to se proste muze projevit na povolovani matek - proto ty kontramatky.

Tu, co inzeruje luke.bean jsem mel a bohuzel nevydrzela a pri ostrem vyjezdu pri predjizdeni mi vylitla hadice z vydechu velkeho turba. Nastesti to prevzalo male, jinak nevim jak by to dopadlo :( Od te doby stesti nepokousim. Vskutku mi to hlava nebere, ze mu to drzi. Tyhle jsou na jedno pouziti, jakmile to clovek povoli a pokousi se opet dotahnout na stejnou pozici, vetsinou uz je to vyslochtane (wallbash)

@Honz@: vsechny spojky na moje auto me prisly na podstatne vice nezli 100/ks ... ja kupoval takove ala robust, pekne siroke.

Tot me poznatky, nevnucuju, jen sdeluju.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
tholis
Přispěvovatel
Příspěvky: 424
Registrován: 31 kvě 2010, 17:58
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice

Příspěvek od tholis »

Honza: Napiš Bořkovi (mustafa hot-hatch shop) mám u něj objednané a vyjdou velice levně a jsou to přesně ty co dává silicon hoses na své hadice ;)
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

Foreste,asi jsi si koupil nějaký nekvalitní :P :P nebo máš malý osazení na trubkách :P jednou mi to spadlo,ale to ještě na Octavii RS 1.8T , která tlačila směšných 1.25,ale to bych viděl spíš na selhání mých rukou a nedotažení

jezdím jen a pouze tyhle pásky a to všude a nemám problém.. a dokonce i na andre hybridu kterej měl to osazení na výtlaku dost bídný (wallbash) a najezdil jsem na tom přes 30 tkm 8) 8)

ještě jednou dodám že obrázek je ilustrační,fotky toho co dávám opravdu nemám (wallbash)
QUATTRO 308 kW
luke.bean
Přispěvovatel
Příspěvky: 724
Registrován: 04 zář 2007, 13:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha - Litvínov

Příspěvek od luke.bean »

..ale nebudem se tady dohadovat o páskách (noteeth) (noteeth)

každej preferuje něco jinýho 8)
QUATTRO 308 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“