Zly start auta na studeny motor 1.8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nekdy nezbyva nic, nez, kabelaž od plynu ven, uvest auto do origo stavu. kontrola softu v jednotce a potom merit a merit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33911
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dav55 píše:nekdy nezbyva nic, nez, kabelaž od plynu ven, uvest auto do origo stavu. kontrola softu v jednotce a potom merit a merit.
je to šílené bez emulátorů plyn doblázní řj motoru že se v tom nikdo nevyzná

ale to je past pro šetřílky a korunkáře níkdo neunikne :)
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

žádný blbosti tu nepíšu až projdeš nějakým školením něco si o tom prěčteš zjistíš co jsou adaptace a dáš si to trochu dohromady tak pak mě mužeš urážet.Vubec jsem tě nenapadal snažil jsem se ti pomoc a někam tě nasměrovat problém LPG a vzájemné ovlivnění je poměrně častej.Ale než abych se nechal urážet tak si raději ty čidla vyměnuj dál jednou se snad trefíš.Přeju mnoho zdaru.
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Marshall_G_IV píše:este jeden poznatok, ze ked zmazem tu chybu na VAG (ta ze ucinok katalizatoru mali) ktora mi vyskakuje kazdych cca 60km, tak mi to horsie startuje ako ked je ta chyba zapisana vo VAG. Vcera vecer som to zmazal, a dnes v praci som auto startoval aspon na 5-7x...
Ked ta chyba znovu nabehne tak auto startuje ako stale na cca 3-4x...

Skusim este natocit video aby ste mali aky-taky prehlad ze co to vlastne robi.
To protože se ti při smazání té chyby smažou i adaptace pro odměřování paliva (fuel trim). Geo ví co píše, narozdíl od některých...
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

geo píše:žádný blbosti tu nepíšu až projdeš nějakým školením něco si o tom prěčteš zjistíš co jsou adaptace a dáš si to trochu dohromady tak pak mě mužeš urážet.Vubec jsem tě nenapadal snažil jsem se ti pomoc a někam tě nasměrovat problém LPG a vzájemné ovlivnění je poměrně častej.Ale než abych se nechal urážet tak si raději ty čidla vyměnuj dál jednou se snad trefíš.Přeju mnoho zdaru.
jedine co som sa s tvojich prispevkov dozvedel je ze mam stare palivo a ze sa do toho nevyznam...
Tak ked sa ty dotoho vyznas tak mi povedz co tu zavadu sposobuje.
Ked sa dobre pamatam tak mi to robilo uz pred montazou LPG, takze by som povedal aby sme do toho LPG neplietli.
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Marshall- opravdu si myslíš, že existuje někdo, kdo ti určí přesně tu přesnou závadu, která Tě trápí ? Byl jeden geniální léčitel, kterému jsi poslal své foto z USA a on přesně určil, co Tě trápí..Ale nevím, zda praktik geo má ještě i tyto schopnosti.. Trochu pokory nikomu neuškodí.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

nepoznam nikoho kto by nemal z lpg starosti ja to vzdy z aut vymobtuvavam a je pokoj kto chce setrit nech si kupi tdi
159 2.4 JTDM Na objednavku fuul EGR OFF DPF OFF KAT OFF SWIRL OFF turbo GTB2056V tlak 1.9bar davka 100mm3 cca 290 ps 550nm Sarkan cip ON :-)
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

uz tu trepete uplne hluposti co do temy absolutne nepatri.
Mna nezaujimaju vase rady a skusenosti s LPG, to si nechajte na debatu do krcmi pri pive.
Ked nemate pripomienky priamo k teme a ked vas realne nenapada co by ten problem mohlo sposobovat tak radsej nepiste nic.

Ja som nikdy nepovedal ani necakam ze mi niekto presne napise co ten problem sposobuje....ale zasa nech mi tu nikto nekeca ze sa do toho nevyznam a ze to koli tomu neodstranim a podobne blaboly, na to som tu temu nezalozil....

Ja viem ze ten problem sa neodstrani sam a ani nie lahko, uz s tym bojujeme viaceri ktori maju rovnaky problem ako ja, a uz stym bojujeme dlho. Ale zasa aj viem na zaklade logiky ze ked uz stym bojujem urcity cas ze to asi stary benzin nebude.
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to je ten problem, stejny jako ty ma mnoho lidi a a zavady muzou byt ruzne, dalsi vec je ta, ze nekdo rekne to je v norme, normalni atd, a potom otevru kapotu a vse je zbabrane od červeneho silikonu, zalepene pruhlednou izolepou a propojene zahradni hadici. dalsi vec je ta, kolk dilu mas v aute ktere tam nepatri, jen vypadaji stejne atd. pokud to nechyti na sup tak bud nema palivo, slabe tlaky nebo to pali nekdy jindy, porad je to 4-t motor.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

a boli zmerane tlaky vo valcoch ked je studeny?
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

pochybuji.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

to by mohlo byt ono,ked startuje uz na 4x tak je vo valcoch uz viac benzinu tak staci aj mensi tlak na vznietenie..a na vznietenie plynu staci mozno mensi tlak,tak to chyti hned
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

pokud tady nebudou cisla, jak rikal milos na zacatku co se tykalo tlaku paliva je to jako hazet hrach. je to logicke, ale cokdyz se motor nezasynchronizuje a proto nehodi jiskru? nevim jestli majtel vozu je mechanik a nevi si rady, nebo je zednik a rozhodl se usetrit. ale pomahat se musi.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

ja teraz odporucam zmerat tlaky vo valcoch na studenom motore
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

dav55 píše:pokud tady nebudou cisla, jak rikal milos na zacatku co se tykalo tlaku paliva je to jako hazet hrach. je to logicke, ale cokdyz se motor nezasynchronizuje a proto nehodi jiskru? nevim jestli majtel vozu je mechanik a nevi si rady, nebo je zednik a rozhodl se usetrit. ale pomahat se musi.
Nie niesom mechanik, ale zasa niesom ani uplny amater...zasa si myslim ze zvladnem okolo aut dost, ale zasa do hlbky systemu az tak nevidim,...

Tlak paliva som meral, hore su popisane hodnoty....pri nastarnovanom volnobehu pod 3, pri pridanom plyne okolo 3, a pred startom pri prvom natiahnuti cerpadla okolo 2,5.

Tlaky vo valcoch som zatial nemeral. (Lebo som si myslel ze ked auto taha ako ma uz od studeneho motra az kym sa ohreje na prevadzkovu teplotu tak musia byt tlaky OK) Ale dam ich teda zmerat.
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“