Stránka 6 z 8

Napsal: 25 črc 2012, 20:29
od dav55
nekdy nezbyva nic, nez, kabelaž od plynu ven, uvest auto do origo stavu. kontrola softu v jednotce a potom merit a merit.

Napsal: 25 črc 2012, 20:40
od slovacek.milos
dav55 píše:nekdy nezbyva nic, nez, kabelaž od plynu ven, uvest auto do origo stavu. kontrola softu v jednotce a potom merit a merit.
je to šílené bez emulátorů plyn doblázní řj motoru že se v tom nikdo nevyzná

ale to je past pro šetřílky a korunkáře níkdo neunikne :)

Napsal: 25 črc 2012, 21:20
od geo
žádný blbosti tu nepíšu až projdeš nějakým školením něco si o tom prěčteš zjistíš co jsou adaptace a dáš si to trochu dohromady tak pak mě mužeš urážet.Vubec jsem tě nenapadal snažil jsem se ti pomoc a někam tě nasměrovat problém LPG a vzájemné ovlivnění je poměrně častej.Ale než abych se nechal urážet tak si raději ty čidla vyměnuj dál jednou se snad trefíš.Přeju mnoho zdaru.

Napsal: 25 črc 2012, 21:44
od dhfool
Marshall_G_IV píše:este jeden poznatok, ze ked zmazem tu chybu na VAG (ta ze ucinok katalizatoru mali) ktora mi vyskakuje kazdych cca 60km, tak mi to horsie startuje ako ked je ta chyba zapisana vo VAG. Vcera vecer som to zmazal, a dnes v praci som auto startoval aspon na 5-7x...
Ked ta chyba znovu nabehne tak auto startuje ako stale na cca 3-4x...

Skusim este natocit video aby ste mali aky-taky prehlad ze co to vlastne robi.
To protože se ti při smazání té chyby smažou i adaptace pro odměřování paliva (fuel trim). Geo ví co píše, narozdíl od některých...

Napsal: 26 črc 2012, 06:33
od Marshall_G_IV
geo píše:žádný blbosti tu nepíšu až projdeš nějakým školením něco si o tom prěčteš zjistíš co jsou adaptace a dáš si to trochu dohromady tak pak mě mužeš urážet.Vubec jsem tě nenapadal snažil jsem se ti pomoc a někam tě nasměrovat problém LPG a vzájemné ovlivnění je poměrně častej.Ale než abych se nechal urážet tak si raději ty čidla vyměnuj dál jednou se snad trefíš.Přeju mnoho zdaru.
jedine co som sa s tvojich prispevkov dozvedel je ze mam stare palivo a ze sa do toho nevyznam...
Tak ked sa ty dotoho vyznas tak mi povedz co tu zavadu sposobuje.
Ked sa dobre pamatam tak mi to robilo uz pred montazou LPG, takze by som povedal aby sme do toho LPG neplietli.

Napsal: 26 črc 2012, 09:39
od jericho-3
Marshall- opravdu si myslíš, že existuje někdo, kdo ti určí přesně tu přesnou závadu, která Tě trápí ? Byl jeden geniální léčitel, kterému jsi poslal své foto z USA a on přesně určil, co Tě trápí..Ale nevím, zda praktik geo má ještě i tyto schopnosti.. Trochu pokory nikomu neuškodí.. :)

Napsal: 26 črc 2012, 10:13
od jurki888
nepoznam nikoho kto by nemal z lpg starosti ja to vzdy z aut vymobtuvavam a je pokoj kto chce setrit nech si kupi tdi

Napsal: 26 črc 2012, 11:59
od Marshall_G_IV
uz tu trepete uplne hluposti co do temy absolutne nepatri.
Mna nezaujimaju vase rady a skusenosti s LPG, to si nechajte na debatu do krcmi pri pive.
Ked nemate pripomienky priamo k teme a ked vas realne nenapada co by ten problem mohlo sposobovat tak radsej nepiste nic.

Ja som nikdy nepovedal ani necakam ze mi niekto presne napise co ten problem sposobuje....ale zasa nech mi tu nikto nekeca ze sa do toho nevyznam a ze to koli tomu neodstranim a podobne blaboly, na to som tu temu nezalozil....

Ja viem ze ten problem sa neodstrani sam a ani nie lahko, uz s tym bojujeme viaceri ktori maju rovnaky problem ako ja, a uz stym bojujeme dlho. Ale zasa aj viem na zaklade logiky ze ked uz stym bojujem urcity cas ze to asi stary benzin nebude.

Napsal: 26 črc 2012, 22:46
od dav55
to je ten problem, stejny jako ty ma mnoho lidi a a zavady muzou byt ruzne, dalsi vec je ta, ze nekdo rekne to je v norme, normalni atd, a potom otevru kapotu a vse je zbabrane od červeneho silikonu, zalepene pruhlednou izolepou a propojene zahradni hadici. dalsi vec je ta, kolk dilu mas v aute ktere tam nepatri, jen vypadaji stejne atd. pokud to nechyti na sup tak bud nema palivo, slabe tlaky nebo to pali nekdy jindy, porad je to 4-t motor.

Napsal: 26 črc 2012, 23:05
od eazy20
a boli zmerane tlaky vo valcoch ked je studeny?

Napsal: 26 črc 2012, 23:15
od dav55
pochybuji.

Napsal: 26 črc 2012, 23:23
od eazy20
to by mohlo byt ono,ked startuje uz na 4x tak je vo valcoch uz viac benzinu tak staci aj mensi tlak na vznietenie..a na vznietenie plynu staci mozno mensi tlak,tak to chyti hned

Napsal: 26 črc 2012, 23:30
od dav55
pokud tady nebudou cisla, jak rikal milos na zacatku co se tykalo tlaku paliva je to jako hazet hrach. je to logicke, ale cokdyz se motor nezasynchronizuje a proto nehodi jiskru? nevim jestli majtel vozu je mechanik a nevi si rady, nebo je zednik a rozhodl se usetrit. ale pomahat se musi.

Napsal: 26 črc 2012, 23:54
od eazy20
ja teraz odporucam zmerat tlaky vo valcoch na studenom motore

Napsal: 27 črc 2012, 06:38
od Marshall_G_IV
dav55 píše:pokud tady nebudou cisla, jak rikal milos na zacatku co se tykalo tlaku paliva je to jako hazet hrach. je to logicke, ale cokdyz se motor nezasynchronizuje a proto nehodi jiskru? nevim jestli majtel vozu je mechanik a nevi si rady, nebo je zednik a rozhodl se usetrit. ale pomahat se musi.
Nie niesom mechanik, ale zasa niesom ani uplny amater...zasa si myslim ze zvladnem okolo aut dost, ale zasa do hlbky systemu az tak nevidim,...

Tlak paliva som meral, hore su popisane hodnoty....pri nastarnovanom volnobehu pod 3, pri pridanom plyne okolo 3, a pred startom pri prvom natiahnuti cerpadla okolo 2,5.

Tlaky vo valcoch som zatial nemeral. (Lebo som si myslel ze ked auto taha ako ma uz od studeneho motra az kym sa ohreje na prevadzkovu teplotu tak musia byt tlaky OK) Ale dam ich teda zmerat.