vstřikovací trysky FIRDS

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
bombastiq
Aktivista
Příspěvky: 3643
Odpovědi: 0
Registrován: 07 kvě 2008, 21:30
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od bombastiq »

Place of Origin:
Beijing China (Mainland)
--775914666--stačí zavolat :) , Berlingo 1.9D Prasečák + MB-OM604 SUPERTURBODIESEL
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

jako že je to china ? jestli jo dle čeho soudíš ? (noteeth)
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Odpovědi: 0
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Place of Origin:
Beijing China (Mainland)-Místo původu:
Peking Čína (pevninská)
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

už to tam vidim mno sem truuuubka ja vim (wallbash)
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
monkey
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2012, 10:12

Příspěvek od monkey »

Taky přemýšlím o těchto tryských

http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/

nebo spíš 520 jestli by byli. Nejde mi o zvyšování výkonu extremně, spíš špatné vstřiky a chci nové. 81KW octa ASV euro 3, dostanu je tam nebo spíš jít do sprint 520 FB.

http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 0/d-71834/
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

urcite 764, mensie neber, jedine ze by si bol zazraty greenpeace-ak
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
monkey
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2012, 10:12

Příspěvek od monkey »

[quote="toefuk"]urcite 764, mensie neber, jedine ze by si bol zazraty greenpeace-ak[/quote]

to ne:) to bych jezdil na tužkový baterky. ale jde oto že motor už má dost za sebou. Co sem četl tak ty 520 jsou identické ba o plus minus 5-7 koni lepší než seriovky. Ale, jsem docela rozhdnutý jit do nich, protože vstřiky jsou K.O, ale četl jsem tady že neni 81KW JAKO 81KW takže spíš mi jde o to jestli nebudou dělat bordel v ASV
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4290
Odpovědi: 0
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2867
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

alebo mas este moznost kompromisu medzi 764 a 520, a su to 502
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF, Tiguan EA288 DQ381
Uživatelský avatar
vancar
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 19 úno 2009, 18:10
Bydliště: pelhřimov

Příspěvek od vancar »

Ty Bosche pěkný,ale za tu cenu to smrdi ne ? zkusim mu zavolat co je to zač
Golf III Variant ALE , CHip,KAT+EGR off,Podvozek,205/40R17 G IV Look Hella
T4 Caravelle 2.5 dti 75kw zatim základ
Uživatelský avatar
TDIfun
Aktivista
Příspěvky: 1994
Odpovědi: 0
Registrován: 06 říj 2008, 20:15
Bydliště: Valcova STATICKA zatezova zkusebna Cesky Tesin
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od TDIfun »

Jarda S. píše:já bych vzal osvědčený bosche (noteeth) http://auto.bazos.cz/inzerat/22993711/T ... nt-764.php
za to oficialne koupis max 1ks original bosche a ne sadu.. se srackama na netu se rozrh pytel.. A kdo ma pak problem uz to nenapise aby nebyl za blbce asi..
340HP 1.9TDI ASZ
238HP 1.9TDI ASZ
255HP 1.9TDI AVF
250HP 1.9TDI AGR
251HP 1.9TDI AGR
M = ( Pnorm[kW] * 9.549 ) / n[min-1]
http://www.youtube.com/watch?v=N9hi4nNhAvg
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7568
Odpovědi: 0
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

Jo tos trefil, to je totiž typicky český způsob, a proto tady nic nefunguje normálně a zmrdi prodávají šmejdy vesele dál
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

TDIfun píše:
Jarda S. píše:já bych vzal osvědčený bosche (noteeth) http://auto.bazos.cz/inzerat/22993711/T ... nt-764.php
za to oficialne koupis max 1ks original bosche a ne sadu.. se srackama na netu se rozrh pytel.. A kdo ma pak problem uz to nenapise aby nebyl za blbce asi..
Já fakt nevím , ale bosche 764 montované v letech 2007-9 , neměli žádné neduhy, máš jich jistě v okolí víc jako já ,a cena byla podobná .

Dnes bych vzal bosio , cenovej rozdíl je nepatrnej .
Ale i můj první golf stále jezdí , má ho mladej boreček z Brna a dává mu pěknou sadu . (12mm+764+VA)
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
monkey
Nováček
Příspěvky: 5
Odpovědi: 0
Registrován: 27 dub 2012, 10:12

Příspěvek od monkey »

[quote="Jarda S."]já bych vzal osvědčený bosche (noteeth) http://auto.bazos.cz/inzerat/22993711/T ... nt-764.php[/quote]

na to sem se taky díval. Ty bych nevzal. Ákorát, otazka stale zní

ASV (euro 3)vstřik otevírací.tlak. 220-300bar

ostatní motory mají přece (euro 2) a tlak 190-300bar. V tom shopu co sem postoval nahoře mi nejsou schopni říct jestli mi to bude pasovat, že prý podle čísla na trysce by mohli vědět víc.

nicméně někde sem tu viděl topik kde někdo ze zdejších fachmajstrů nabízí ty Bosio Sprint 502 na ASV za nějakých 3200,- nové ale už sem ten topik nenašel.


lidi tady sněma jezdí kdo četl celej topik. odtech http://eshop.svetluska.cz/vstrikovaci-t ... 4/d-71867/ a jezdí to, tak proč ne?
Naposledy upravil(a) monkey dne 27 bře 2013, 11:32, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Mongo
Přispěvovatel
Příspěvky: 949
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 16:43
Bydliště: Zvolen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mongo »

origo bosch made in germany S764 mam v nakupe za 60€ kus.... tak ak niekto bude chciet mat origo SZ
Octavia Combi AGR face- Faza 1 in progress (288/232) co nevidiet VA, S764 , Bilstein B4
Passat B5.5 2.8 V6 4motion so skromným nájazdom 574000km
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“