Stránka 6 z 9

Napsal: 09 pro 2011, 23:48
od senioring1
to: Johny RS. Ja som na tom linku vyčítal, že doprava na Slovensko je zadarmo. Alebo sa mýlim?

Napsal: 11 pro 2011, 16:15
od senioring1
zdá sa že téma, alebo prispievatelia sú vyčerpaní . Ďakujem všetkým za pomoc , rady a postrehy.
Preverím kde a ako je umiestnená v bloku mrazová poistka a tiež ,či je možné namiesto nej inštalovať vyhrievacie teleso. Toto riešenie nie je najjednoduchšie , ale určite najlacnejšie a najspoľahlivejšie.

Napsal: 14 pro 2011, 21:59
od Čert
Jestli není lepší a jednodušší namontovat teplovzdušné topení typu Air Top. Nejsem závislý na vnější elektřině, parkuji na ulici. Mám odmrazené, popř. suchá okna, teplo v autě, ovšem pokud nemám vyloženě problémy se starty v zimě. :kun:

Napsal: 14 pro 2011, 22:13
od senioring1
Čert píše:Jestli není lepší a jednodušší namontovat teplovzdušné topení typu Air Top. Nejsem závislý na vnější elektřině, parkuji na ulici. Mám odmrazené, popř. suchá okna, teplo v autě, ovšem pokud nemám vyloženě problémy se starty v zimě. :kun:
V jednom z predošlých príspevkov som písal, že pred rokmi som mal niekoľko T603 a tam som si rozkoše s teplovzdušným " bufíkom" užil.Je jasné, že ak niekto parkuje na ulici ( myslím že väčšina) a nemá tam prístup k 220V , potom každé iné riešenie je lepšie ako nič.Mne primárne nejde o teplo v aute, pretože po štarte zapnem vyhrievanie sedačiek a po 5. km začína kúriť. Nápad s ohrevom je prejav súcitu s motorom a baterkou.

Napsal: 15 pro 2011, 09:57
od Čert
Souhlasím. Každý máme nějakou prioritu. Já jezdím do práce / z práce po 7km a jsem rád, když nemám celou cestu u nosu nudli...
Když odejde baterka nebo motor, koupím jiný ale zdraví mám jen jedno.

Napsal: 29 led 2013, 11:26
od Martinsek
Mám tělísko 1 Kw komplet s čerpadlem a termostatem. Montuje se to na okruh topení a motor..cena s montáží 3 000.Kč. Už jsem jich namontoval více..Hlavně VW 1.9 TDI.. ale třeba i do IVECO Daily.Obrázek

Napsal: 29 led 2013, 11:39
od mir77
A zkušenosti? Nějaký čísla? Jak dlouho to musí topit a tak?

Napsal: 29 led 2013, 11:44
od Martinsek
Má to 1Kw ohřev což je stejně jak se dáva do velkých motoru,tak podle mrazu ale jak je -10 tak to stačí 40 minut až hodina u 1.9 TDI a motor je na 30 stupňů .

Napsal: 29 led 2013, 11:52
od mir77
Díky :)

Napsal: 29 led 2013, 14:48
od jericho-3
To není špatná věc, pro toho, kdo má háklivý zadek a auto před barákem, kde mu nikdo nestáhne proud ..Motor je v pohodě včetně starteru i baterky..

Napsal: 29 led 2013, 17:21
od senioring1
Martinsek píše:Mám tělísko 1 Kw komplet s čerpadlem a termostatem. Montuje se to na okruh topení a motor..cena s montáží 3 000.Kč. Už jsem jich namontoval více..Hlavně VW 1.9 TDI.. ale třeba i do IVECO Daily.Obrázek
Napíš prosím cenu bez montáže a tiež ako je to možné od Teba kúpiť .

Napsal: 29 led 2013, 18:47
od CATDAVID

Napsal: 04 říj 2013, 09:03
od Tiger23
Trochu oprášim túto tému. Nemá nikto skúsenosť s ohrevom olejovej vane na 1,9 TDI PD 77KW BLS ?
http://www.defa.com/file/1cc8db320161/413850.pdf

Obrázek

Napsal: 04 říj 2013, 16:17
od maiello
Já mam elektrický ohřev na 12V
7 žhaviček do vody. Chtělo to 140 altík, 100 ah baterku a dobrý.

Při teplotách kolem nuly to po 1 km topí za 5km mam ohřáto na 90.

Jen to neni do města. několikrát pák km cesta a baterka KO :D

Napsal: 27 pro 2014, 21:14
od senioring1
Pravidelne aktuálna téma ak teplota klesne hlboko pod nulu . Ja som však problém vyriešil pred dvoma mesiacmi a namontoval som toto :
http://allegro.pl/podgrzewacz-grzalka-c ... 84968.html

Spokojnosť s výkonom . Z nuly na 40 za polhodiny . Štart ako v lete a je to výrazne poznať na spotrebe. Komfort obsluhy som zabezpečil dialkovým ovládaním zasuvky .