Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tak jsem patral v autorizaku u znameho, zjistoval u odborniku ve skode a pry nemam resit, staci vymenit srouby. Vyletlych ojnic uz tam mel kupu, srouby meni, ale po vymene sroubu se zadne auto zatim nevratilo ... Tak a ted babo rad ... protoze kdyz vidim fotky tech sedrenych lozisek, tak nevim nevim, asi to vymenim ...
No jde o to, zda mají jistotu..Spíš když vymění šrouby a uvidí vypadané lágry tak je vymění taky..Takže to pak běhá. Jde spíš o to, zda se to někomu stalo dvakrát..To ale asi už ne, že? :)Nehledě na to, že vždy tam jeden šroub zbyl..Co má povolit když se v kalupu zastaví ojnice na klice? To nejslabší místo..a tak ulítne šroub..
nepropadat panice...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Šroubama to není,je to 100%pánvičkami.Chybí tam příměs olova, to aby byli "ekologové" spokojení,a po čase zjistili,že kompozit se bez samomazného olova vylupuje.To je tak,když nějaký chytrák vymyslí krávovinu a lety vyzkoušený materiál nahradí ekologickým materiálem.
Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.
Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
ide o to či sa to týka len ročníkov 2008 alebo všetkých BXE aBLS MOTOROV!
ja mám BXE 2010 a neviem či to riešiť alebo nie?
ja mám BXE 2010 a neviem či to riešiť alebo nie?
sharik4x4 píše:Šroubama to není,je to 100%pánvičkami.Chybí tam příměs olova, to aby byli "ekologové" spokojení,a po čase zjistili,že kompozit se bez samomazného olova vylupuje.To je tak,když nějaký chytrák vymyslí krávovinu a lety vyzkoušený materiál nahradí ekologickým materiálem.
Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.
A kde na hlavě to najdu? Včera sem jednu pucoval kolem dokola a nevšim sem si. A seš si jistej, že to je datum kompletace motoru?erikb píše:áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.
danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
Oct asv 2000, DieselPower
z predu nad zhaviacimi sviečkami v strede hlavy
Pája 19 píše:A kde na hlavě to najdu? Včera sem jednu pucoval kolem dokola a nevšim sem si. A seš si jistej, že to je datum kompletace motoru?erikb píše:áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.
danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
Stale mi tu nieco nesedi. Pri vydierani materialu loziska by auto najprv zacalo klepat. Renault mal problem s loziskami ale vsetky auta pred smrtou najprv klepali niekolko km a az tak odisli na onen svet. Ta teoria by sa mi pacila najviac zo vsetkych a svoje auto by som okamzite stiahol z autobazaru ale bojim sa, ze to bude mat hlbsie korene. Skor mi to pride ako porucha mazania alebo co a v takom pripade motor deli od konca zivotnosti len par sekund.