Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Tak jsem patral v autorizaku u znameho, zjistoval u odborniku ve skode a pry nemam resit, staci vymenit srouby. Vyletlych ojnic uz tam mel kupu, srouby meni, ale po vymene sroubu se zadne auto zatim nevratilo ... Tak a ted babo rad ... protoze kdyz vidim fotky tech sedrenych lozisek, tak nevim nevim, asi to vymenim ...
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No jde o to, zda mají jistotu..Spíš když vymění šrouby a uvidí vypadané lágry tak je vymění taky..Takže to pak běhá. Jde spíš o to, zda se to někomu stalo dvakrát..To ale asi už ne, že? :)Nehledě na to, že vždy tam jeden šroub zbyl..Co má povolit když se v kalupu zastaví ojnice na klice? To nejslabší místo..a tak ulítne šroub..
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Sak jasny, ona by to stejne skoda nepriznala ... a kdyz se meni srouby, stejne po jednom, takze saly nezkontoluje, maximalne jestli nejsou posunuty.
Ja jsem rozhodnuty, investice cca 3000 neni ve srovnani s pripadnou skodou nic hrozneho ...
sharik4x4
Aktivista
Příspěvky: 1566
Registrován: 06 srp 2006, 17:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sharik4x4 »

Šroubama to není,je to 100%pánvičkami.Chybí tam příměs olova, to aby byli "ekologové" spokojení,a po čase zjistili,že kompozit se bez samomazného olova vylupuje.To je tak,když nějaký chytrák vymyslí krávovinu a lety vyzkoušený materiál nahradí ekologickým materiálem.


Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.
Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

ide o to či sa to týka len ročníkov 2008 alebo všetkých BXE aBLS MOTOROV!
ja mám BXE 2010 a neviem či to riešiť alebo nie?



sharik4x4 píše:Šroubama to není,je to 100%pánvičkami.Chybí tam příměs olova, to aby byli "ekologové" spokojení,a po čase zjistili,že kompozit se bez samomazného olova vylupuje.To je tak,když nějaký chytrák vymyslí krávovinu a lety vyzkoušený materiál nahradí ekologickým materiálem.


Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je hlavně dobře, že se konečně ukázalo v jakém stavu je to před ránou..Dřív zde byly jen snímky vykukujích ojnic z bloku..a jelikož motor nemá přesné DNA, forenzní laboratoře byly vedle.. :)
nepropadat panice...
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

taky mám v rodině jedno BXE 2010, tak mne zajímá jestli je to problém plošný, nebo jen nějaký ročník (..série)?
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.

danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

to je pravda, to me netrklo ...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

erikb píše:áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.

danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
A kde na hlavě to najdu? Včera sem jednu pucoval kolem dokola a nevšim sem si. A seš si jistej, že to je datum kompletace motoru?
Oct asv 2000, DieselPower
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15
Odpovědi: 0

Příspěvek od Fulltank »

doporucuju koupit dva srouby a pri oleji udelat kontrolu, neni takova prace prece.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Registrován: 16 dub 2007, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od erikb »

z predu nad zhaviacimi sviečkami v strede hlavy

Pája 19 píše:
erikb píše:áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.

danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
A kde na hlavě to najdu? Včera sem jednu pucoval kolem dokola a nevšim sem si. A seš si jistej, že to je datum kompletace motoru?
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Len nesmie byt menena hlava ja mam rok 08 a kukam na hlavu ze 11 :D
Mercdes C cdi
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

Stale mi tu nieco nesedi. Pri vydierani materialu loziska by auto najprv zacalo klepat. Renault mal problem s loziskami ale vsetky auta pred smrtou najprv klepali niekolko km a az tak odisli na onen svet. Ta teoria by sa mi pacila najviac zo vsetkych a svoje auto by som okamzite stiahol z autobazaru ale bojim sa, ze to bude mat hlbsie korene. Skor mi to pride ako porucha mazania alebo co a v takom pripade motor deli od konca zivotnosti len par sekund.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“