Stránka 56 z 132

Napsal: 28 bře 2014, 22:07
od danikd
Tak jsem patral v autorizaku u znameho, zjistoval u odborniku ve skode a pry nemam resit, staci vymenit srouby. Vyletlych ojnic uz tam mel kupu, srouby meni, ale po vymene sroubu se zadne auto zatim nevratilo ... Tak a ted babo rad ... protoze kdyz vidim fotky tech sedrenych lozisek, tak nevim nevim, asi to vymenim ...

Napsal: 29 bře 2014, 13:37
od jericho-3
No jde o to, zda mají jistotu..Spíš když vymění šrouby a uvidí vypadané lágry tak je vymění taky..Takže to pak běhá. Jde spíš o to, zda se to někomu stalo dvakrát..To ale asi už ne, že? :)Nehledě na to, že vždy tam jeden šroub zbyl..Co má povolit když se v kalupu zastaví ojnice na klice? To nejslabší místo..a tak ulítne šroub..

Napsal: 29 bře 2014, 19:33
od danikd
Sak jasny, ona by to stejne skoda nepriznala ... a kdyz se meni srouby, stejne po jednom, takze saly nezkontoluje, maximalne jestli nejsou posunuty.
Ja jsem rozhodnuty, investice cca 3000 neni ve srovnani s pripadnou skodou nic hrozneho ...

Napsal: 30 bře 2014, 08:21
od sharik4x4
Šroubama to není,je to 100%pánvičkami.Chybí tam příměs olova, to aby byli "ekologové" spokojení,a po čase zjistili,že kompozit se bez samomazného olova vylupuje.To je tak,když nějaký chytrák vymyslí krávovinu a lety vyzkoušený materiál nahradí ekologickým materiálem.


Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.

Napsal: 30 bře 2014, 12:50
od erikb
ide o to či sa to týka len ročníkov 2008 alebo všetkých BXE aBLS MOTOROV!
ja mám BXE 2010 a neviem či to riešiť alebo nie?



sharik4x4 píše:Šroubama to není,je to 100%pánvičkami.Chybí tam příměs olova, to aby byli "ekologové" spokojení,a po čase zjistili,že kompozit se bez samomazného olova vylupuje.To je tak,když nějaký chytrák vymyslí krávovinu a lety vyzkoušený materiál nahradí ekologickým materiálem.


Kdyby to byla chyba šroubů,pánvičky by byli netknutý.Šroub na ojnici by ulítnul a vše by se rozkočilo.Tady je vždy vydřená pánvička. Měl jsem tu asi 6ks motorů BLS/BXE a vždy stejný scénář.

Napsal: 30 bře 2014, 13:35
od jericho-3
Je hlavně dobře, že se konečně ukázalo v jakém stavu je to před ránou..Dřív zde byly jen snímky vykukujích ojnic z bloku..a jelikož motor nemá přesné DNA, forenzní laboratoře byly vedle.. :)

Napsal: 30 bře 2014, 14:03
od Ferenzzo
taky mám v rodině jedno BXE 2010, tak mne zajímá jestli je to problém plošný, nebo jen nějaký ročník (..série)?

Napsal: 30 bře 2014, 15:00
od danikd
Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D

Napsal: 30 bře 2014, 15:23
od erikb
áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.

danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D

Napsal: 30 bře 2014, 17:14
od danikd
to je pravda, to me netrklo ...

Napsal: 30 bře 2014, 20:48
od Pája 19
erikb píše:áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.

danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
A kde na hlavě to najdu? Včera sem jednu pucoval kolem dokola a nevšim sem si. A seš si jistej, že to je datum kompletace motoru?

Napsal: 30 bře 2014, 21:07
od Fulltank
doporucuju koupit dva srouby a pri oleji udelat kontrolu, neni takova prace prece.

Napsal: 30 bře 2014, 21:11
od erikb
z predu nad zhaviacimi sviečkami v strede hlavy

Pája 19 píše:
erikb píše:áno stalo sa že to bol aj ročník 2009 ale rok výroby auta. Ale rok výroby motora je dôležitý. Autá z roku 2009 môžu mat v sebe kľudne motory z r.v2008. Je to uvedené na hlave motora. je to vypálená laserom.

danikd píše:Tusim ze v tomto vlaknu uz byl i nejaky novejsi nez 2008 ... D
A kde na hlavě to najdu? Včera sem jednu pucoval kolem dokola a nevšim sem si. A seš si jistej, že to je datum kompletace motoru?

Napsal: 30 bře 2014, 22:43
od dolar100
Len nesmie byt menena hlava ja mam rok 08 a kukam na hlavu ze 11 :D

Napsal: 31 bře 2014, 14:44
od Ghaur
Stale mi tu nieco nesedi. Pri vydierani materialu loziska by auto najprv zacalo klepat. Renault mal problem s loziskami ale vsetky auta pred smrtou najprv klepali niekolko km a az tak odisli na onen svet. Ta teoria by sa mi pacila najviac zo vsetkych a svoje auto by som okamzite stiahol z autobazaru ale bojim sa, ze to bude mat hlbsie korene. Skor mi to pride ako porucha mazania alebo co a v takom pripade motor deli od konca zivotnosti len par sekund.