Rozpad jednotlivých dílů/součástek vozu s číselným označením není bohužel v našich systémech k dispozici.
Jelikož z naší předešlé komunikace vnímáme pravděpodobný důvod Vašeho dotazu, dovolujeme si z naší poslední reakce znovu
připomenout možnost preventivní výměny ojničních šroubů, pokud máte nějaké pochybnosti o technické kondici Vašeho vozu v tomto
směru.
"K uvedené záležitosti sdělujeme, že jsme skutečně zaznamenali ojedinělé případy, kdy došlo u předmětných motorů k prasknutí
ojnice. Většinou se jednalo o pozáruční vozy s vysokým počtem najetých kilometrů v provozně náročných podmínkách.
V souladu se článkem/stanoviskem výrobce v časopisu Svět motorů sdělujeme, že v případě, že pokud jsou u Vašeho vozu plněny
pravidelné servisní prohlídky, je možné zajistit prostřednictvím Vašeho kmenové autorizovaného servisu ŠKODA preventivní
prohlídku a případně výměnu ojničních šroubů.
O Vašem případu informujeme importérskou organizaci ŠKODA AUTO SLOVENSKO, která je kompetentní k řešení zákaznických podnětů na
Slovensku a preventivní úkon na Vašem voze může u příslušného ŠKODA servisu projednat."
Hele ale woko ma pravdu. Skodovka proda auto a pak uz je nezajímás. Jsou jim uprdele nějaký ojnice, preskoceny retezy apod. Nic nevedi nic resit nechteji, pokud mas pochybnosti nech to uz konecne vymenit at mas pokoj.
Tohle mě na ní taky se.e, koncern je zhýčkám prodejními úspěchy a hřeší na to, že Češi jeho auta nakupují jako magoři...Chce to bídu...Ta protře zrak nejlépe..
Ze se to po zaruce vysere je pro ne naopak jasna vyhoda, nic jim neprokazes, vzdy se to da hodit na spatny olej, spatne mazani atd ... a nahradni dily a opravy jsou na svete ... A tech par smolaru co k nim jezdi pravidelne uz to ma v te dobe za vymeny oleju a prohlidky tech 50-60%, co daji na kulanci, davno zaplaceny
No je pravda že ten přístup VW je fakt tragickej...vůbec by se neměli vymlouvat na zanedbanou údržbu nebo nejasnou servisní historii..tohle je od nich naprosto podělaný...
Asi žádná automobilka nepřizná chybu a když tak nějak "kulantně" kámoš co dělá v Hyundai, tak běžně padají turba na Accetech 1.5CRDi, když je měli v půjčovně tak to byl týdenní chleba, u běžných lidí v normálním provozu se to tak nepozná, tohle auto si nekupujou lidi s velkým nájezdem, nebo přemotorovaná H1 2.5 CRDi-125kw, odcházely turba, hlavy a sem tam praskla ojnice
Když už se mu to nezdálo a hovořil osobně s kompetentní osobou Hyundai ČR ( technický ředitel? ) tak mu narovinu řekl, že tyhle závady neevidujou...
Zdravim, mam Tourana 2/2008 1.9 77kw BXE. Najeto 222300 km. Asi to zatim slape, ale po precteni tohodle tematu jsem pekne kyselej. Presne pred mesicem bylo mrknuto na šály u 3.valce a nebyly videt znamky opotrebeni. Vypada to i ze vana nebyla sundavana jeste. Skoda ze jsem si tohle neprecetl pred mesicem. Asi tam je vse puvodni jeste, tak uvidime jak to dopadne. Auto jede pekne, spotreba na volnobeh 0,6 - 0,7 L.
Osobně bych vůbec neřešil, jestli šály vypadaj pěkně, nebo ne, ale koukal bych se na čísla. Pokud jsou to ty, co byly na fotkách několik stránek zpátky, tak bych neváhal...