Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jasan
Nováček
Příspěvky: 16
Registrován: 23 dub 2014, 17:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od jasan »

Pája 19 píše:Osobně bych vůbec neřešil, jestli šály vypadaj pěkně, nebo ne, ale koukal bych se na čísla. Pokud jsou to ty, co byly na fotkách několik stránek zpátky, tak bych neváhal...
no jsem na to zvedavej, kdyztak jeden blok je v zásobě a snad nebude potřeba. Po privezeni auta udelany rozvody, pretesnene vstriky. Driv to jezdilo LL, tak jsem olej vymenil a pak zas po cca 3tis km, aby se to procistilo. Ode mne dostava peci, jak pred tim to nevim. MImochodem asi to bude OT, nevite jaky byly turbiny v tom origo? Mam tam garret,
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 dub 2014, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od zolli007 »

Nazdar chlapi, podstivo som precital celu tuto temu, som vlastnikom Passata B6 s motorom BXE z 2007. Vacsina pripadov bola u O2 a o passate som tu nenasiel ak mi to neuniklo ani slovo. Je sanca ze sa to tyka aj mojeho motora alebo nie? Dodavane skrutky a salky boli od jedneho vyrobcu aj do skodovackej aj vw motorare? Je to treba riesit ? mam 130 000 skutocnych a kym som ho nekupil chodil na LL ... nerad by som menil motor ... Zmatený

Ladas: "pro jistotu sundej ojniční oka prohlídni šály a dej případně nové a i šrouby nic tím nezkazíš..."


Otázka ostáva rovnaká, stalo sa to na aspoň jednom Passsate?:P
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Ghaur
Sběrač informací
Příspěvky: 20
Registrován: 10 čer 2013, 18:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ghaur »

O Tourane viem, ze sa to stalo, o passate som zatial asi nepocul ale tie motory sa vyrabaju na jednej linke pre cely vw group a na audi sa to stalo uz tiez ale motor BLS
Biimbo
Aktivista
Příspěvky: 4700
Registrován: 23 úno 2009, 12:03
Odpovědi: 0
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od Biimbo »

a kde se teda jako delaji?
Audi A8 3.0 TDI 171kw
Volvo XC90 2.4 D5 136kw Executive


Prodáno:
Volvo S80 2.4 D5 136kw
Audi A8 4.2 MPi V8 Quattro
OII Combi 1.9 TDI BXE 4x4
Allroad 2.5 tdi V6
OI 1.9 TDI
Uživatelský avatar
zolli007
Sběrač informací
Příspěvky: 26
Registrován: 24 dub 2014, 20:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od zolli007 »

Nemá VW svoju motoráreň a Škodovka taktiež? Nezdá sa mi, že pre všetky by sa robili na jedno mmieste a potom sa vozili ... to by ich boli haldy... Ak by sa aj robili na dvoch troch miestach, nevylucuje to stale to ze sa dostanu chybne salky a skrutky od jedneho vyrobcu aj tam aj tam .. :X
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Kuci,

zitra jsu na vymenu lozisek, srouby mam vymenene cca pred 3/4 rokem, tak je snad pouzit muzu, jen se zeptam ... jelikoz budeme ladit i turbo ... je nutne nova loziska nejka zajizdet, setrit par set Km?
Podle mne ne, snad to musi poradne mazat hned ne?
Vyvedte men kdyztak z omylu, at je hned netrapim pri testu turba ...
Diky za info, snad dam nejake foto jak jsou na tom stare loziska ...

D
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

šrouby dej určitě znovu nové.
co se týče zajíždění, vůbec nic se nestane, když jim dáš aspoň pár km na sednutí.
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

srouby opravdu nove? vzdyt jsou ok, spravne utahnute ... kurna to nestihnu sehnat do zitra ...
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3665
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Mrkni jestli nejsou křivý a jestli některej z nich není moc nataženej oproti ostatním. Jestli to bude v normě tvýho svědomí, tak je tam práskni zpátky.
Oct asv 2000, DieselPower
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Diky za info, tak v autorizaku jich maji 20ks skladem, dam tam radsi novy, 840 uz me nezabije ... a je zajimave ze kdyz jsem je objednaval pred tim 3/4 rokem, tak tvrdil ze to normalne nemaji, ze to musi objednavat, bla bla ... procpak jich maji ted tolik skladem :)
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

JO a jeste, jak s tim zajizdenim? Jeden me tvrdi ze muzu hned od zacatku normalne jezdit, druhy ze 300km po startu 2 min volnobeh a tech 300km to setrit ... Babo rad :(
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ojniční šály se nezajíždí, jakmile to natočíš, namaže to a když si pak dáš cigáro, je to již zajeto.. :)
nepropadat panice...
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

Diky, taky jsem to tak videl ... jen me ten kamos nahlodal ... udelam kompromis, logovani turba necham na za tyden, jinak s nim budu jezdit normalne ... Zitra snad nahodim foto starych sal ... Dan
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

týden je zbytečný, běž se projet, nech ho v klidu ohřát a víc neřeš
danikd
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 21 dub 2011, 11:19
Odpovědi: 0

Příspěvek od danikd »

O2 BXE 07/2008 - 134t Km poctive najeto, do 97t km autorizak a LL olej, od 97t km olej ( Castrol Edge TD ) kazdy rok - cca 12t km rocne. Kazdy rok take vymena vsech filtru. Auto bez cipu, nehonim ho, mam rodinu.
Pred 3/4 rokem meneny jen srouby, dnes loziska + srouby.
Puvodni loziska jsou podle loga asi Glyco.
Horni 701D
Dolni 701E

Horni :
Obrázek

Obrázek

Dolni :
Obrázek

Obrázek

Dan
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“