no jsem na to zvedavej, kdyztak jeden blok je v zásobě a snad nebude potřeba. Po privezeni auta udelany rozvody, pretesnene vstriky. Driv to jezdilo LL, tak jsem olej vymenil a pak zas po cca 3tis km, aby se to procistilo. Ode mne dostava peci, jak pred tim to nevim. MImochodem asi to bude OT, nevite jaky byly turbiny v tom origo? Mam tam garret,Pája 19 píše:Osobně bych vůbec neřešil, jestli šály vypadaj pěkně, nebo ne, ale koukal bych se na čísla. Pokud jsou to ty, co byly na fotkách několik stránek zpátky, tak bych neváhal...
Motor BXE KO! Zlomená ojnice!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nazdar chlapi, podstivo som precital celu tuto temu, som vlastnikom Passata B6 s motorom BXE z 2007. Vacsina pripadov bola u O2 a o passate som tu nenasiel ak mi to neuniklo ani slovo. Je sanca ze sa to tyka aj mojeho motora alebo nie? Dodavane skrutky a salky boli od jedneho vyrobcu aj do skodovackej aj vw motorare? Je to treba riesit ? mam 130 000 skutocnych a kym som ho nekupil chodil na LL ... nerad by som menil motor ... Zmatený
Ladas: "pro jistotu sundej ojniční oka prohlídni šály a dej případně nové a i šrouby nic tím nezkazíš..."
Otázka ostáva rovnaká, stalo sa to na aspoň jednom Passsate?:P
Ladas: "pro jistotu sundej ojniční oka prohlídni šály a dej případně nové a i šrouby nic tím nezkazíš..."
Otázka ostáva rovnaká, stalo sa to na aspoň jednom Passsate?:P
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Nemá VW svoju motoráreň a Škodovka taktiež? Nezdá sa mi, že pre všetky by sa robili na jedno mmieste a potom sa vozili ... to by ich boli haldy... Ak by sa aj robili na dvoch troch miestach, nevylucuje to stale to ze sa dostanu chybne salky a skrutky od jedneho vyrobcu aj tam aj tam .. :X
VW Passat B6 77kw BXE 2007
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Renault Megane 1.6 16V 1999 a k tomu ešte aj žltá !
Kuci,
zitra jsu na vymenu lozisek, srouby mam vymenene cca pred 3/4 rokem, tak je snad pouzit muzu, jen se zeptam ... jelikoz budeme ladit i turbo ... je nutne nova loziska nejka zajizdet, setrit par set Km?
Podle mne ne, snad to musi poradne mazat hned ne?
Vyvedte men kdyztak z omylu, at je hned netrapim pri testu turba ...
Diky za info, snad dam nejake foto jak jsou na tom stare loziska ...
D
zitra jsu na vymenu lozisek, srouby mam vymenene cca pred 3/4 rokem, tak je snad pouzit muzu, jen se zeptam ... jelikoz budeme ladit i turbo ... je nutne nova loziska nejka zajizdet, setrit par set Km?
Podle mne ne, snad to musi poradne mazat hned ne?
Vyvedte men kdyztak z omylu, at je hned netrapim pri testu turba ...
Diky za info, snad dam nejake foto jak jsou na tom stare loziska ...
D
O2 BXE 07/2008 - 134t Km poctive najeto, do 97t km autorizak a LL olej, od 97t km olej ( Castrol Edge TD ) kazdy rok - cca 12t km rocne. Kazdy rok take vymena vsech filtru. Auto bez cipu, nehonim ho, mam rodinu.
Pred 3/4 rokem meneny jen srouby, dnes loziska + srouby.
Puvodni loziska jsou podle loga asi Glyco.
Horni 701D
Dolni 701E
Horni :


Dolni :


Dan
Pred 3/4 rokem meneny jen srouby, dnes loziska + srouby.
Puvodni loziska jsou podle loga asi Glyco.
Horni 701D
Dolni 701E
Horni :


Dolni :


Dan