Stránka 60 z 132
Napsal: 23 dub 2014, 20:07
od jasan
Pája 19 píše:Osobně bych vůbec neřešil, jestli šály vypadaj pěkně, nebo ne, ale koukal bych se na čísla. Pokud jsou to ty, co byly na fotkách několik stránek zpátky, tak bych neváhal...
no jsem na to zvedavej, kdyztak jeden blok je v zásobě a snad nebude potřeba. Po privezeni auta udelany rozvody, pretesnene vstriky. Driv to jezdilo LL, tak jsem olej vymenil a pak zas po cca 3tis km, aby se to procistilo. Ode mne dostava peci, jak pred tim to nevim. MImochodem asi to bude OT, nevite jaky byly turbiny v tom origo? Mam tam garret,
Napsal: 25 dub 2014, 05:51
od zolli007
Nazdar chlapi, podstivo som precital celu tuto temu, som vlastnikom Passata B6 s motorom BXE z 2007. Vacsina pripadov bola u O2 a o passate som tu nenasiel ak mi to neuniklo ani slovo. Je sanca ze sa to tyka aj mojeho motora alebo nie? Dodavane skrutky a salky boli od jedneho vyrobcu aj do skodovackej aj vw motorare? Je to treba riesit ? mam 130 000 skutocnych a kym som ho nekupil chodil na LL ... nerad by som menil motor ... Zmatený
Ladas: "pro jistotu sundej ojniční oka prohlídni šály a dej případně nové a i šrouby nic tím nezkazíš..."
Otázka ostáva rovnaká, stalo sa to na aspoň jednom Passsate?:P
Napsal: 25 dub 2014, 06:42
od Ghaur
O Tourane viem, ze sa to stalo, o passate som zatial asi nepocul ale tie motory sa vyrabaju na jednej linke pre cely vw group a na audi sa to stalo uz tiez ale motor BLS
Napsal: 25 dub 2014, 06:54
od Biimbo
a kde se teda jako delaji?
Napsal: 25 dub 2014, 07:29
od zolli007
Nemá VW svoju motoráreň a Škodovka taktiež? Nezdá sa mi, že pre všetky by sa robili na jedno mmieste a potom sa vozili ... to by ich boli haldy... Ak by sa aj robili na dvoch troch miestach, nevylucuje to stale to ze sa dostanu chybne salky a skrutky od jedneho vyrobcu aj tam aj tam .. :X
Napsal: 28 dub 2014, 11:58
od danikd
Kuci,
zitra jsu na vymenu lozisek, srouby mam vymenene cca pred 3/4 rokem, tak je snad pouzit muzu, jen se zeptam ... jelikoz budeme ladit i turbo ... je nutne nova loziska nejka zajizdet, setrit par set Km?
Podle mne ne, snad to musi poradne mazat hned ne?
Vyvedte men kdyztak z omylu, at je hned netrapim pri testu turba ...
Diky za info, snad dam nejake foto jak jsou na tom stare loziska ...
D
Napsal: 28 dub 2014, 12:28
od nogis
šrouby dej určitě znovu nové.
co se týče zajíždění, vůbec nic se nestane, když jim dáš aspoň pár km na sednutí.
Napsal: 28 dub 2014, 12:32
od danikd
srouby opravdu nove? vzdyt jsou ok, spravne utahnute ... kurna to nestihnu sehnat do zitra ...
Napsal: 28 dub 2014, 14:09
od Pája 19
Mrkni jestli nejsou křivý a jestli některej z nich není moc nataženej oproti ostatním. Jestli to bude v normě tvýho svědomí, tak je tam práskni zpátky.
Napsal: 28 dub 2014, 14:17
od danikd
Diky za info, tak v autorizaku jich maji 20ks skladem, dam tam radsi novy, 840 uz me nezabije ... a je zajimave ze kdyz jsem je objednaval pred tim 3/4 rokem, tak tvrdil ze to normalne nemaji, ze to musi objednavat, bla bla ... procpak jich maji ted tolik skladem

Napsal: 28 dub 2014, 14:20
od danikd
JO a jeste, jak s tim zajizdenim? Jeden me tvrdi ze muzu hned od zacatku normalne jezdit, druhy ze 300km po startu 2 min volnobeh a tech 300km to setrit ... Babo rad

Napsal: 28 dub 2014, 16:35
od jericho-3
Ojniční šály se nezajíždí, jakmile to natočíš, namaže to a když si pak dáš cigáro, je to již zajeto..

Napsal: 28 dub 2014, 20:17
od danikd
Diky, taky jsem to tak videl ... jen me ten kamos nahlodal ... udelam kompromis, logovani turba necham na za tyden, jinak s nim budu jezdit normalne ... Zitra snad nahodim foto starych sal ... Dan
Napsal: 29 dub 2014, 05:22
od nogis
týden je zbytečný, běž se projet, nech ho v klidu ohřát a víc neřeš
Napsal: 29 dub 2014, 19:02
od danikd
O2 BXE 07/2008 - 134t Km poctive najeto, do 97t km autorizak a LL olej, od 97t km olej ( Castrol Edge TD ) kazdy rok - cca 12t km rocne. Kazdy rok take vymena vsech filtru. Auto bez cipu, nehonim ho, mam rodinu.
Pred 3/4 rokem meneny jen srouby, dnes loziska + srouby.
Puvodni loziska jsou podle loga asi Glyco.
Horni 701D
Dolni 701E
Horni :
Dolni :
Dan