Stránka 7 z 8

Napsal: 13 pro 2020, 18:54
od geo
A nebo je to tím že všichni dělaj za dvě stovky a už dávno věděj že to s vybavením nejde a bojej se zdražit aby je nepomlouvali tak natáhnou díly.Další legrace je pak zaměstnanec autodílů ktetej prodává díly na svojí slevu kterou servis nemá.

Napsal: 13 pro 2020, 20:08
od Jarda S.
jestli někdo dělá živnost za 200/hod tak by se na to měl vysrat a nechat se s čistou hlavou zaměstnat (hm)

Napsal: 13 pro 2020, 20:16
od Tomas.cz
No, ono když se podíváš na některé kalkulace z autorizovaného servisu Škoda dělané v normě automobilky, tak jsou poměrně cenově příznivé, třeba na Fabii 1.2TSi / samozřejmě jak kde, podle jejich výchozí hodinovky / výměna motorového oleje + filtru 180kč + dph, filtr byl za 235kč + dph, ale olej za 699kč litr + dph a to znám ještě větší fakturace na litr 5w30.
Nebo rozvody na 1.9TDI-PD, práce cca 1 200kč + dph, vodní pumpa práce 300kč + dph, nicméně cena sady a pumpy v o.e. je trochu jinde než na internetu :)

Napsal: 13 pro 2020, 21:15
od Biimbo
Rozvody na PD s pumpou za 1500? To je na to jen 1,75 hodiny?

Napsal: 13 pro 2020, 21:20
od slovacek.milos
[quote="Tomas.cz"]No, ono když se podíváš na některé kalkulace z autorizovaného servisu Škoda dělané v normě automobilky, tak

tak soused vyjíždí naproti z baráku na servis vidím jak brzdí a světla svítí, dá mi techničáky a servisku a jedu do autorizáku, cena 5.500 byl navíc vyměněný brzdoový spínač a na brzdy vystříkali tři keramické spreje jeden á 280 korun

norma automobilky, to tě musí někdo ojebat s keramickým sprejem postříkat nebo musí někdo dělat zadarmo, ty servisdy mají snad už všichni 1000 + DPH vem si auto dej na zvedák, sdělej dekl past vedle pasti torxk křížák vytočíš žátku se závitem, nebo praskneš dekl na filtru,


no lana v piči jedem dom (LOL)

Napsal: 14 pro 2020, 08:02
od slovacek.milos
Biimbo píše:Rozvody na PD s pumpou za 1500? To je na to jen 1,75 hodiny?
ptát se nemá cenu nejlíp sem vyfotit fakturu,


závěsné jsem nacenil asi 6500 zákazník na to seru, vyjel z autorizáku a 11.000 kč,

nebo mi volal borec s koktou že si u mě už nebude dělat stk za 3000 protože v tom vozí malé děti a nechce je zabít, tak mu udělali v autorizáku pořádnou stka za 24,000 kč :) na tí koktě nebyl problém, možná prasklý puk, když jsem dělal stk před dvěma lety na lístku nic nenapsali,

nechci nikoho pomlouvat jen píšu jak de život ;)

Napsal: 14 pro 2020, 08:19
od Tomas.cz
Biimbo píše:Rozvody na PD s pumpou za 1500? To je na to jen 1,75 hodiny?
No pokud mají na starší vozy 499kč + dph v akci, tak to +- vyjde a leckde poskytují na inkriminované práce 25% slevu na šekovou knížku.

Ale o tomhle jsem psát či se jinak dohadovat nechtěl, bylo to myšleno, že cena práce v normočase je poměrně příznivá, ale cena dílů je taková jaká je, viz. třeba ceny oleje a tím se celkově zisk dožene.

Napsal: 14 pro 2020, 09:37
od roman1648
No, asi tak, kdybych někomu bouchl litr 5w-30 za 500,- tak mu to vyměním zadáčo s úsměvem (rofl) a doprovodím ho až za bránu areálu (noteeth)
Soused má FIII Monte carlo a výměna oleje v autorizáku skoro 5000,- to se mi už zdá fakt zlodějina,ale tak to prostě je, u mě ho to stálo 1500 :roll:

Napsal: 14 pro 2020, 13:01
od OťasTDi
Kluci a je normální výměna EGR u Yeti 2015 2,0 TDi 81kw 4x4 skoro bez mála za 50 tisíc kč?

Napsal: 14 pro 2020, 13:15
od roman1648
Tvl...to asi ne, origo EGR stojí něco málo přes 10tis. korun tzn by vycházelo skoro 40tis. na práci ??? A dělali fakt jen tohle ?
Jako ano,čtyřkolak je pracnější ale to by to museli dělat týden od rána do večera a i tak by to bylo moc...

Napsal: 14 pro 2020, 13:42
od OťasTDi
Já jakoby nejsem úplně neznalý...vím kolik stojí origo egr 10700,- dále sada těsnění origo 1500,- je pakárna s tím 4x4..nápravnice ven, dpf ven pak geometrie....no nicméně tohle + palivový filtr a čistič vstřiků do nádrže...nic víc...47 tisíc kč v autorizovaném servisu...firma u které pracuji to zaplatila

A teď neautorizovaný servis tady v Děčíně....Passat B6 2,0 TDi výměna spojky + setrváku...30 tisíc a tak se majitel obrátil na mě, jestli je to normální - tak jsem se o tom dozvěděl...takže pak se nedivte, že někteří jedinci servisy nemají v lásce a pak se tu rozjíždí takové diskuze...je to jak se zubařem - taky musíš hledat, vyzkoušet, spálit se a pak třeba budeš mít štěstí na poctivce, co tě nechce jen oškubat...k němu pak budeš jezdit (jen pak nesmí chytit blbé manýry, když zjistí, jak třeba někteří snadno vylákávají z lidí peníze) - protože on se taky určitě bude chtít mít dobře...a pak je to o charakteru....sakra jsem se dnes nějak v té psychologii rozjel :D

Napsal: 14 pro 2020, 14:36
od DIAGNOSTIK
OťasTDi píše:Kluci a je normální výměna EGR u Yeti 2015 2,0 TDi 81kw 4x4 skoro bez mála za 50 tisíc kč?
Pokud mu k tomu vyměnili DPF, tak ano...Naskenuj tu fakturu...

Napsal: 14 pro 2020, 17:09
od jericho-3
Jarda S. píše:jestli někdo dělá živnost za 200/hod tak by se na to měl vysrat a nechat se s čistou hlavou zaměstnat (hm)
Za takovou cenu se dělalo v 90. tých letech, kdy ty 2 kila měla nějakou váhu. Ono s těmi cenami to má taky jeden důvod, nemůžeš podrazit cenu i vůčí ostatním, já dělával za 3000Kč sám za krále klacka po revoluci spojku a to ještě u Fiátka ..Jsou určité operace kdy je vyšší cena ani ne tak kvůli obtížnosti, když to má člověk najetý, ale kvůli tomu, že ví jak a je to v podstatě "velká operace", bez které auto nejede...Kolikrát je s něčím větší sraní a přesto cena nemůže být vysoká..Jakou cenu má bádání a věšení se nad problémem, který pořád není vyřešen? Pak přijde zákazník a řekne, za takovou kravinu chcete tohle? Je to i o psychlogii, zmíněný zedník za den udělá viditelné práce "víc" než mechán, který ladí čerpadlo..Vždy jsem "záviděl " karosářům," prdnul tam blatník, nandal blinkr a bylo vidět, že něco dělal. Ale u auta, které vypadá pořád stejně, ale někdy nejde natočit , tak co se změní když si pro auto přijde panička ? Zase to jen jede. Chce to rozum na obou stranách, ten kdo to přepaluje sem tam vydělá, ale příště lidé zkusí jiného..Ale když vyleze z garáže vagabund, špinavej odshora dolů. všude bordel , prohrábne kule a řekne slabou cenu, tak je po důvěře...A přitom to může být expert. :)

Napsal: 14 pro 2020, 19:39
od ROMEK
tebe jak mechanikovy nechcu dat zarobit a špekuluju s dielami ale v autorizáku tam sa musí platit a vyhadzuju desetisíce bez mrknutím oka

Napsal: 14 pro 2020, 20:19
od Jarda S.
bohužel hledání nějakýho špeku bývá často prodělečný, X hodin bádání a pak je to oprava za stovku a ty jsi promrhal času za tisíce