Stránka 7 z 8
Napsal: 13 pro 2020, 18:54
od geo
A nebo je to tím že všichni dělaj za dvě stovky a už dávno věděj že to s vybavením nejde a bojej se zdražit aby je nepomlouvali tak natáhnou díly.Další legrace je pak zaměstnanec autodílů ktetej prodává díly na svojí slevu kterou servis nemá.
Napsal: 13 pro 2020, 20:08
od Jarda S.
jestli někdo dělá živnost za 200/hod tak by se na to měl vysrat a nechat se s čistou hlavou zaměstnat

Napsal: 13 pro 2020, 20:16
od Tomas.cz
No, ono když se podíváš na některé kalkulace z autorizovaného servisu Škoda dělané v normě automobilky, tak jsou poměrně cenově příznivé, třeba na Fabii 1.2TSi / samozřejmě jak kde, podle jejich výchozí hodinovky / výměna motorového oleje + filtru 180kč + dph, filtr byl za 235kč + dph, ale olej za 699kč litr + dph a to znám ještě větší fakturace na litr 5w30.
Nebo rozvody na 1.9TDI-PD, práce cca 1 200kč + dph, vodní pumpa práce 300kč + dph, nicméně cena sady a pumpy v o.e. je trochu jinde než na internetu

Napsal: 13 pro 2020, 21:15
od Biimbo
Rozvody na PD s pumpou za 1500? To je na to jen 1,75 hodiny?
Napsal: 13 pro 2020, 21:20
od slovacek.milos
[quote="Tomas.cz"]No, ono když se podíváš na některé kalkulace z autorizovaného servisu Škoda dělané v normě automobilky, tak
tak soused vyjíždí naproti z baráku na servis vidím jak brzdí a světla svítí, dá mi techničáky a servisku a jedu do autorizáku, cena 5.500 byl navíc vyměněný brzdoový spínač a na brzdy vystříkali tři keramické spreje jeden á 280 korun
norma automobilky, to tě musí někdo ojebat s keramickým sprejem postříkat nebo musí někdo dělat zadarmo, ty servisdy mají snad už všichni 1000 + DPH vem si auto dej na zvedák, sdělej dekl past vedle pasti torxk křížák vytočíš žátku se závitem, nebo praskneš dekl na filtru,
no lana v piči jedem dom

Napsal: 14 pro 2020, 08:02
od slovacek.milos
Biimbo píše:Rozvody na PD s pumpou za 1500? To je na to jen 1,75 hodiny?
ptát se nemá cenu nejlíp sem vyfotit fakturu,
závěsné jsem nacenil asi 6500 zákazník na to seru, vyjel z autorizáku a 11.000 kč,
nebo mi volal borec s koktou že si u mě už nebude dělat stk za 3000 protože v tom vozí malé děti a nechce je zabít, tak mu udělali v autorizáku pořádnou stka za 24,000 kč

na tí koktě nebyl problém, možná prasklý puk, když jsem dělal stk před dvěma lety na lístku nic nenapsali,
nechci nikoho pomlouvat jen píšu jak de život

Napsal: 14 pro 2020, 08:19
od Tomas.cz
Biimbo píše:Rozvody na PD s pumpou za 1500? To je na to jen 1,75 hodiny?
No pokud mají na starší vozy 499kč + dph v akci, tak to +- vyjde a leckde poskytují na inkriminované práce 25% slevu na šekovou knížku.
Ale o tomhle jsem psát či se jinak dohadovat nechtěl, bylo to myšleno, že cena práce v normočase je poměrně příznivá, ale cena dílů je taková jaká je, viz. třeba ceny oleje a tím se celkově zisk dožene.
Napsal: 14 pro 2020, 09:37
od roman1648
No, asi tak, kdybych někomu bouchl litr 5w-30 za 500,- tak mu to vyměním zadáčo s úsměvem

a doprovodím ho až za bránu areálu
Soused má FIII Monte carlo a výměna oleje v autorizáku skoro 5000,- to se mi už zdá fakt zlodějina,ale tak to prostě je, u mě ho to stálo 1500

Napsal: 14 pro 2020, 13:01
od OťasTDi
Kluci a je normální výměna EGR u Yeti 2015 2,0 TDi 81kw 4x4 skoro bez mála za 50 tisíc kč?
Napsal: 14 pro 2020, 13:15
od roman1648
Tvl...to asi ne, origo EGR stojí něco málo přes 10tis. korun tzn by vycházelo skoro 40tis. na práci ??? A dělali fakt jen tohle ?
Jako ano,čtyřkolak je pracnější ale to by to museli dělat týden od rána do večera a i tak by to bylo moc...
Napsal: 14 pro 2020, 13:42
od OťasTDi
Já jakoby nejsem úplně neznalý...vím kolik stojí origo egr 10700,- dále sada těsnění origo 1500,- je pakárna s tím 4x4..nápravnice ven, dpf ven pak geometrie....no nicméně tohle + palivový filtr a čistič vstřiků do nádrže...nic víc...47 tisíc kč v autorizovaném servisu...firma u které pracuji to zaplatila
A teď neautorizovaný servis tady v Děčíně....Passat B6 2,0 TDi výměna spojky + setrváku...30 tisíc a tak se majitel obrátil na mě, jestli je to normální - tak jsem se o tom dozvěděl...takže pak se nedivte, že někteří jedinci servisy nemají v lásce a pak se tu rozjíždí takové diskuze...je to jak se zubařem - taky musíš hledat, vyzkoušet, spálit se a pak třeba budeš mít štěstí na poctivce, co tě nechce jen oškubat...k němu pak budeš jezdit (jen pak nesmí chytit blbé manýry, když zjistí, jak třeba někteří snadno vylákávají z lidí peníze) - protože on se taky určitě bude chtít mít dobře...a pak je to o charakteru....sakra jsem se dnes nějak v té psychologii rozjel

Napsal: 14 pro 2020, 14:36
od DIAGNOSTIK
OťasTDi píše:Kluci a je normální výměna EGR u Yeti 2015 2,0 TDi 81kw 4x4 skoro bez mála za 50 tisíc kč?
Pokud mu k tomu vyměnili DPF, tak ano...Naskenuj tu fakturu...
Napsal: 14 pro 2020, 17:09
od jericho-3
Jarda S. píše:jestli někdo dělá živnost za 200/hod tak by se na to měl vysrat a nechat se s čistou hlavou zaměstnat

Za takovou cenu se dělalo v 90. tých letech, kdy ty 2 kila měla nějakou váhu. Ono s těmi cenami to má taky jeden důvod, nemůžeš podrazit cenu i vůčí ostatním, já dělával za 3000Kč sám za krále klacka po revoluci spojku a to ještě u Fiátka ..Jsou určité operace kdy je vyšší cena ani ne tak kvůli obtížnosti, když to má člověk najetý, ale kvůli tomu, že ví jak a je to v podstatě "velká operace", bez které auto nejede...Kolikrát je s něčím větší sraní a přesto cena nemůže být vysoká..Jakou cenu má bádání a věšení se nad problémem, který pořád není vyřešen? Pak přijde zákazník a řekne, za takovou kravinu chcete tohle? Je to i o psychlogii, zmíněný zedník za den udělá viditelné práce "víc" než mechán, který ladí čerpadlo..Vždy jsem "záviděl " karosářům," prdnul tam blatník, nandal blinkr a bylo vidět, že něco dělal. Ale u auta, které vypadá pořád stejně, ale někdy nejde natočit , tak co se změní když si pro auto přijde panička ? Zase to jen jede. Chce to rozum na obou stranách, ten kdo to přepaluje sem tam vydělá, ale příště lidé zkusí jiného..Ale když vyleze z garáže vagabund, špinavej odshora dolů. všude bordel , prohrábne kule a řekne slabou cenu, tak je po důvěře...A přitom to může být expert.

Napsal: 14 pro 2020, 19:39
od ROMEK
tebe jak mechanikovy nechcu dat zarobit a špekuluju s dielami ale v autorizáku tam sa musí platit a vyhadzuju desetisíce bez mrknutím oka
Napsal: 14 pro 2020, 20:19
od Jarda S.
bohužel hledání nějakýho špeku bývá často prodělečný, X hodin bádání a pak je to oprava za stovku a ty jsi promrhal času za tisíce