budúcnosť diesel motorov
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zatím ho mám na týden půjčený a uvidíme, ale budu muset přidat ještě pár panelů na střechu, to je žrout jako prase....
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Problém těch spalovacích předělávek je většinou trakce (těžká baterie v podlaze a FWD), ale u e-Golfa je baterie položená v tunelu až k přední nápravě, takže trakce a jízdní vlastnosti celkem OK, dynamika 100kW verze taky celkem obstojná, ale jsou rychlejší auta.
Kdybych chtěl být hnidopich, tak mi vadilo, že nejde nikde zobrazit SOC přesně v %, že není max rekuperace jako default, ale musí se vždycky dokvedlat, že si klima nepamatuje poslední nastavení (ale to lze asi dokódovat) a taky poměrně značný optimismus BC co se spotřeby týče.
Je to poctivě udělané auto (možná na to má vliv ta manufaktura v Drážďanech), výborná LED světla a hodně dobře hrající Dynaudio, určitě bych upřednostnil verzi s tepelným čerpadlem. Dobrou službu udělá, ale od základu navrhnutý BEV je prostě jinde.
Kdybych chtěl být hnidopich, tak mi vadilo, že nejde nikde zobrazit SOC přesně v %, že není max rekuperace jako default, ale musí se vždycky dokvedlat, že si klima nepamatuje poslední nastavení (ale to lze asi dokódovat) a taky poměrně značný optimismus BC co se spotřeby týče.
Je to poctivě udělané auto (možná na to má vliv ta manufaktura v Drážďanech), výborná LED světla a hodně dobře hrající Dynaudio, určitě bych upřednostnil verzi s tepelným čerpadlem. Dobrou službu udělá, ale od základu navrhnutý BEV je prostě jinde.
Tak největší problém je místo vzadu, já myslel že je to jako O3 ale prd. Potřebuji (alespoň nouzově) jezdit v 5 a vzadu je toho místa na nohy opravdu málo a to tam sedí děti. Jinak celkem dobrý. Kolik to může ještě ujet s dojezdem nula? Ráno jsem vyrazil s baterkou lehce nad půlkou (dojezd 115km) Auto v teplé dílně. Teplota venku -7. Topení na 20C 'jel jsem v čepici piánko, max 90. Najel jsem 35km a dojezd 55. Zpátky jsem se snažil šetřit ještě víc a po návratu jsem měl dojezd 20 a najeto 70.
Dobíjet se to bude na 220V do noci. Tak zase zítra...
Dobíjet se to bude na 220V do noci. Tak zase zítra...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Čerpadlo to má, tohle má snad všechno co jde. Že si dojezd žije vlastním životem u ropáka vím. Že na dojezd nula ujedu ještě 40km vím taky . Ale tady si nedovedu představit jet tak, abych ty km najel. I s dieselem v O3 se dá jet mimo obce okreskama v rovinatým terénu za 4 litry, ale tady by mě musel někdo táhnout. Dnes jsem to s velkým odříkáním dokopal na cca 16kWh/100 (Sám v autě a opravdu klobouk) Jet normálně tak jsem opravdu kolem 20.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
- Andre
- Aktivista
- Příspěvky: 1607
- Registrován: 23 led 2006, 05:35
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Tak co si matně vybavuju, tak Golf ukazoval po plným nabití 220km? To vychází kolem 15kWh a to tak průměrně celoročně odpovídá, když se budeš hodně krotit, tak se s tím v létě šolichačky po městě dají jezdit i pod 10kWh. Ale chce to trochu cviku a hlavně maximálně využívat rekuperaci. Zima je prostě topení navíc a ten Golf má jen 32kWh využitelných.
Jinak jsem teď vytáhnul O3 (2,0 nafta) taky, abych tomu trochu obrzdil rez z kotoučů a při stejném způsobu zacházení jako s i3 léto 12-13kWh, zima 20kWh, jezdím teď za 8l, ale jsou to spíš kratší trasy do 10km.
Po vybití se auto zastaví úplně, pod tu nulu tam bude rezerva jen minimální.
Jinak jsem teď vytáhnul O3 (2,0 nafta) taky, abych tomu trochu obrzdil rez z kotoučů a při stejném způsobu zacházení jako s i3 léto 12-13kWh, zima 20kWh, jezdím teď za 8l, ale jsou to spíš kratší trasy do 10km.
Po vybití se auto zastaví úplně, pod tu nulu tam bude rezerva jen minimální.
Ono opravdu výhoda toho el pohonu je hlavně tam, kde se člověk často rozjíždí a zastavuje. Při ustálené jízdě po rovinách to tak nevynikne a v zimě je to ještě horší. Opravdu to chce auto s dojezdem cca 400, protože sice u toho golfa píšou dojezd 220, ale to musí být baterka narvaná naplno, což ji nedělá dobře. Pod 50km dojezdu už jede jen v eko módu a pod 25 už přestane topit a možná i svítit a hrát rádio . Takže když vezmu baterku nabitou max na 80% a neklesnout s dojezdem pod 50km je u toho golfa cca 100km, to je opravdu málo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
poMirekX píše:Zatím ho mám na týden půjčený a uvidíme, ale budu muset přidat ještě pár panelů na střechu, to je žrout jako prase....
Paráda budou další poznatky , já mám kw za dvě kačky to by se jezdilo.
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
To mám já taky v nízkém tarifu 8 hod denně, ale aby to opravdu stálo za to, musí to být fakt auto za milion+toby66kw píše: Paráda budou další poznatky , já mám kw za dvě kačky to by se jezdilo.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Myslel jsem, jak si bude manželka libovat že nemusí řadit atd a ta po jízdě suše prohlásila, že pokud jí auto aspoň jednou denně nechcípne, tak to není nic pro ni... A já teda souhlasím, je to trochu nuda, jako starty pěkný ale 500Nm když si ten kvalt člověk pěkně připraví tak je to větší sranda...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS
Ještě jeden k tématu, slyšeli ste už otom co se snaží prosadit v Německu ? Jedná se o zákon s názvem Vyrovnávání špiček, zjednoduším to, je to zákon který umožní v případě špiček v odběru el. energie nadálku odpojit vaše el.auto od elektrické sítě, aby se snižil odběr.
Jinými slovy, vzhledem k tomu že Němec má nějaký zdravotní problém co se projevuje tak, že ruší a zavírá vše co není dle něho eco, takže se zbavují jádra, uhlí a vsází jen na slunce a vítr a tudíš nemá dost elektřiny už dnes, tak se připravuje do budoucna na to, že bude určovat kdo kdy a kolik smí odebrat el. energie.
Takže to že si v Německu připojíte el.auto do zásuvky ještě neznamená, že jej taky nabijete. Asi nemusím psát jak tohle celé skončí, snad jen že když vidím jak němci tlačí na elektrifikaci aut, budou mít výhodu snad jen ti co ještě nezrušily maštale.
A co se týká toho co budu dělat až bude nafta kvůli sankcím za 50,- Kč/litr ?
Zavolám do Barka, nechám Golfa zlikvidovat stejně jako feldu a budu jezdit vlakem a MHD, protože i kdybych na elektrický auto měl, tak jakošto člověk žijící na sídlišti, nemám šanci takové auto nabíjet, takže si jej ani koupit nemohu.
Jediný co ještě nevím je, co budu dělat s těmi penězi co za provoz starého auta ušetřím a že to není malá suma.
Nejspíš se moje děti budou moc těšit na slušné dědictví.
Jinými slovy, vzhledem k tomu že Němec má nějaký zdravotní problém co se projevuje tak, že ruší a zavírá vše co není dle něho eco, takže se zbavují jádra, uhlí a vsází jen na slunce a vítr a tudíš nemá dost elektřiny už dnes, tak se připravuje do budoucna na to, že bude určovat kdo kdy a kolik smí odebrat el. energie.
Takže to že si v Německu připojíte el.auto do zásuvky ještě neznamená, že jej taky nabijete. Asi nemusím psát jak tohle celé skončí, snad jen že když vidím jak němci tlačí na elektrifikaci aut, budou mít výhodu snad jen ti co ještě nezrušily maštale.
A co se týká toho co budu dělat až bude nafta kvůli sankcím za 50,- Kč/litr ?
Zavolám do Barka, nechám Golfa zlikvidovat stejně jako feldu a budu jezdit vlakem a MHD, protože i kdybych na elektrický auto měl, tak jakošto člověk žijící na sídlišti, nemám šanci takové auto nabíjet, takže si jej ani koupit nemohu.
Jediný co ještě nevím je, co budu dělat s těmi penězi co za provoz starého auta ušetřím a že to není malá suma.
Nejspíš se moje děti budou moc těšit na slušné dědictví.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi