Nemám ve zvyku cpát peníze do chřtánu značkových servisů, ale k nim jezdím s naprostou důvěrou...
Demontáž a oprava turba vrchem
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Nevím jak moc ti to píská, nebo lépe řečeno....jak blízko je to policejní auto s majákem
ale pokud to chceš prohlídnout, s klidným svědomím ti doporučím značkovej servis Manfred Schoner ve Varech...bezva přístup, poradí, ukážou, vysvětlí...jezdil jsem tam už s Fábií a naprostá spokojenost. Když jsem koupil Octu byl jsem tam na kontrole silentbloků a vůle v kole. Sami mi nabídli, že můžu jít do dílny se podívat, hodili na zvedák zkontrolovali silentbloky. Pak zjistili, že po výměně manžety vnějšího kineťáku nedotáhli šroub bředního náboje(v servisu v německu). Vzali momenťák, příručku a vše uvedli na pravou míru....a to vše ZADARMO...
Nemám ve zvyku cpát peníze do chřtánu značkových servisů, ale k nim jezdím s naprostou důvěrou...
Nemám ve zvyku cpát peníze do chřtánu značkových servisů, ale k nim jezdím s naprostou důvěrou...
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
Jo, já bych třeba do Sokolovskáý pobočky Schonera taky nejel, ale Vary mám prověřený. A dobře pracujou i v SAELu v Chodově, ale ve Varech to ti kluci znaj líp
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
holy
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 517
- Registrován: 17 pro 2008, 21:29
- Bydliště: karlovarsko
- Kontaktovat uživatele:
otázka co je lepší...jestli já mám mít na svědomí tebe, nebo ty zničený turbo, intercoler, přetočenej motor......
Kdyby něco, zvu tě na kapučíno do nějakýho skvělýho hypermárketu
Kdyby něco, zvu tě na kapučíno do nějakýho skvělýho hypermárketu
...ze všeho nejhorší jsou trpaslíci...
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
!ODCIZENA! VIN TMBGE61ZX62137699
Octavia II Combi 2.0 TDI Elegance-2005/MR2006, BKD chip 125kW, dovoz SRN-při 84.000 !ODCIZENA!
Felicia Combi 1.3 MPI, 2000, odkoupená služební-při 93.000
-
Lukyndelacruz
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Pasik
Chlapi nemate nejakej takovejhle navod na vyndani,rozebrani a vycisteni turba na Passata 1,9 TDI, 97 rok, 81kw, motor AFN?
Turbo mi netlaci skoro zadnej tlak a jak tak na ty navody koukam, tak z toho mam dost strach..
Turbo mi netlaci skoro zadnej tlak a jak tak na ty navody koukam, tak z toho mam dost strach..
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
-
Lukyndelacruz
- Sběrač informací
- Příspěvky: 20
- Registrován: 19 bře 2009, 21:15
Prosim pomoc :(
Dobre rano panove, dneska jsem se pustil do ciseni turba. Bylo to dost zaneredeny. Pri ty prilezitosti jsem i povymenoval par hadicek. Vse jsem radne vycistil petrolejem. Slo to dobre. I turbo slo od sebe krasne i bez zahrivani..Kdyz jsem vse namontoval zpatky, tak jsem nastartoval a byl takovej jinej zvuk pri proslapnuti plynu na volnobeh.. Takovej svistivej..Nepoznam, jestli je to dobre nebo spatne..Kazdopadne jsem to jel kousek projet a pri vytoceni asi do 2,5-3 tisic tam neco zespodu strili a okamzite to pada do nouzaku..Tak jsem zajel zpet do gazare a premyslel, co by to mohlo byt..Po chvili jsem zkusil opet nastartovat..Volnobeh jsem vytocil zas k tem 3 tisicum..Splhala se tam raficka vcelku dobre..Mam za to ze lip nez driv..Pak jsem pustil plyn a raficka spadla opet na tech cca 900..Kdyz jsem plyn zmackl znovu,tak se to od spodku skoro nechtelo zvednout a zacal se tak klepat motor,ze to hazelo s celym autem..Turbo jsem po vycisteni do oleje nenapoustel..
Moc vas prosim o radu. Pred cistenim turba jsem mel z toho strach..Ted jsem bezradnej a strach mam jeste vetsi..
Fotky se mi nepodarilo nahrat, tak jsem je dal sem : http://www.edisk.cz/stahni/56045/Turbo.zip_9.21MB.html
Moc vas prosim o radu. Pred cistenim turba jsem mel z toho strach..Ted jsem bezradnej a strach mam jeste vetsi..
Fotky se mi nepodarilo nahrat, tak jsem je dal sem : http://www.edisk.cz/stahni/56045/Turbo.zip_9.21MB.html
VW Passat 1,9 TDI, 81kw ; 97 ; AFN
a da sa to aj nejako inak poskladať ? Nechapem !Kec píše:Ještě malý doplnění:
U turba s 9 lopatkami se musí dát pozor na otočení Ovládacího kroužku:
U 11 lopatkového je to bez problému:
SEAT ALHAMBRA 1,9TDI,81kw/110hp,1999, AFN ,jednohmota, EGR-OFF , KAT-OFF , 440 000 KM
Na tý posední fotce mě připadá že je nějaká ojebnutá páčka od potlaku co ovládá prstenec . Taky tady nikdo nepíše , že se to musí rozebírat souose , aby nedošlo ke kontaktu vrtulky a stěny , může dojít k poškození vrtuky nebo rozvážení , pak to houká jak sanitka .
A5 3.0 TDI 210 KW pracovní
škoda 120 L zábava
G7 GTD
škoda 120 L zábava
G7 GTD

