škodo takových věcí jsme se dozvěděli....cupra píše:ako rychlo prisiel BS-R tak aj rychlo odisiel...Tomasvw píše:asi uz predava minibiky a stvorkolky aus China.PROFITUNER píše:je mi velmi luto, no ziaden passat sa na meranie nedostavil. Asi mu to jeho super marketing nedovoli. Alebo uz mozno predava nieco ine a na chiptuning sa vykaslal???????????To uz dneska predava kazdy co mu nejdu ksefty. "predavame ovci syr, korbaciky, bryndzu, stvorkolky a minibiky"
![]()
(z fora)
chiptuning 3.0TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
JJStingray píše:Kornout píše:Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
s tym automatom je to skor o tom v akej kategorii je to auto niekde sa proste mechanicka prevodovka nehodi.......po druhe to je o tom ze automat si preradi presne tak ako to ECU chce a nemoze sa stat ze sa bude frajer ebat po meste na 6° a 1000ot a potom zrychlovat bez preradenia spojka nema problem pobrat krutak ale ma problem z ludskou blbostou.
Měl jsem na mysli auta typu A6, Q7, BMW530,535, nebo X5. Ty automaty už jsou dnes suprový.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

to ja vim, ale preci jenom u toho manualu se da za celkem rozumny penize dal lepsi spojka, u toho automatu to moc nejde..Kornout píše:Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
se ptam pac mame A6, 2000, AKE + chip a kdyz se tomu da kour na dalnici tak se ten prokluz zvetsuje, pri rozjezdu to pak pri prerazeni kope a tak..tak aby clovek potom s 300 konema nemenil tiptronic kazdych pul roku

VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Netusim, co dat treba do 2.7TDI za jinou spojku pro bezny jezdeni. My se totiz bavime kazdej o necem jinem, ted neresime extrem, ale beznou upravu vramci moznosti.jayd píše:to ja vim, ale preci jenom u toho manualu se da za celkem rozumny penize dal lepsi spojka, u toho automatu to moc nejde..Kornout píše:Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
se ptam pac mame A6, 2000, AKE + chip a kdyz se tomu da kour na dalnici tak se ten prokluz zvetsuje, pri rozjezdu to pak pri prerazeni kope a tak..tak aby clovek potom s 300 konema nemenil tiptronic kazdych pul roku
Mmj, kolik mas na ty A6 nalozeno, moc asi ne, tam nebude asi uz ok prevodovka.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

no tech 300 koni je dle BH motor standardni uprava 
no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t
ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)

no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t
ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
neviem kto tvrdil ze 300 ps je standardna uprava. Bez zmeny komponentou na motore je standaqrdna uprava 260-270 ps. Ked vymenis turbo tak potom 295-305ps ako sa ti zadari.jayd píše:no tech 300 koni je dle BH motor standardni uprava
no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t
ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)

BH motor .. no trosku jsem si to pribarvil, ale vzhledem k tomu, ze tu meni turbo kazdy druhy tak je to vlastne standardni uprava
jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?

jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
urcite ano. ked to porovnm s manualom tak ja by som si novsie auto kupil s tiptronom. Mam ho v osme a neviem si to vynachvalitjayd píše:BH motor .. no trosku jsem si to pribarvil, ale vzhledem k tomu, ze tu meni turbo kazdy druhy tak je to vlastne standardni uprava![]()
jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?
no ja ted koukal do nemeckeho katalogu
a tam je pro A4, A5 vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 nM / 1500 - 3000 otacek ..pro manual i tiptronic
no ale u A6 maji
pro manual vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1400 - 3500 otacek
tiptronic vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1500 - 3000 otacek
tak jestli ten manual fakt nesnese o neco vic
i kdyz do takovy auta se uy vic hodi automat, ale co by clovek neudelal kvuli vykonu 
a tam je pro A4, A5 vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 nM / 1500 - 3000 otacek ..pro manual i tiptronic
no ale u A6 maji
pro manual vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1400 - 3500 otacek
tiptronic vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1500 - 3000 otacek
tak jestli ten manual fakt nesnese o neco vic


VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
VW SHARAN 2.0 TDi, 2007