chiptuning 3.0TDI

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

cupra píše:
Tomasvw píše:
PROFITUNER píše:je mi velmi luto, no ziaden passat sa na meranie nedostavil. Asi mu to jeho super marketing nedovoli. Alebo uz mozno predava nieco ine a na chiptuning sa vykaslal???????????
asi uz predava minibiky a stvorkolky aus China. (LOL) To uz dneska predava kazdy co mu nejdu ksefty. "predavame ovci syr, korbaciky, bryndzu, stvorkolky a minibiky" (crazy)
ako rychlo prisiel BS-R tak aj rychlo odisiel... (crazy) (LOL) (z fora)
škodo takových věcí jsme se dozvěděli....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Stingray píše:
Kornout píše:
jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.

s tym automatom je to skor o tom v akej kategorii je to auto niekde sa proste mechanicka prevodovka nehodi.......po druhe to je o tom ze automat si preradi presne tak ako to ECU chce a nemoze sa stat ze sa bude frajer ebat po meste na 6° a 1000ot a potom zrychlovat bez preradenia spojka nema problem pobrat krutak ale ma problem z ludskou blbostou.
JJ
Měl jsem na mysli auta typu A6, Q7, BMW530,535, nebo X5. Ty automaty už jsou dnes suprový.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

Koukám že z tohoto tématu se stala lekce slovenštiny zdarma (noteeth) sry za OT (LOL)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

Kornout píše:
jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
to ja vim, ale preci jenom u toho manualu se da za celkem rozumny penize dal lepsi spojka, u toho automatu to moc nejde..

se ptam pac mame A6, 2000, AKE + chip a kdyz se tomu da kour na dalnici tak se ten prokluz zvetsuje, pri rozjezdu to pak pri prerazeni kope a tak..tak aby clovek potom s 300 konema nemenil tiptronic kazdych pul roku :D
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

jayd píše:
Kornout píše:
jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
to ja vim, ale preci jenom u toho manualu se da za celkem rozumny penize dal lepsi spojka, u toho automatu to moc nejde..

se ptam pac mame A6, 2000, AKE + chip a kdyz se tomu da kour na dalnici tak se ten prokluz zvetsuje, pri rozjezdu to pak pri prerazeni kope a tak..tak aby clovek potom s 300 konema nemenil tiptronic kazdych pul roku :D
Netusim, co dat treba do 2.7TDI za jinou spojku pro bezny jezdeni. My se totiz bavime kazdej o necem jinem, ted neresime extrem, ale beznou upravu vramci moznosti.
Mmj, kolik mas na ty A6 nalozeno, moc asi ne, tam nebude asi uz ok prevodovka.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no tech 300 koni je dle BH motor standardni uprava :D

no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t

ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

jayd píše:no tech 300 koni je dle BH motor standardni uprava :D

no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t

ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)
neviem kto tvrdil ze 300 ps je standardna uprava. Bez zmeny komponentou na motore je standaqrdna uprava 260-270 ps. Ked vymenis turbo tak potom 295-305ps ako sa ti zadari. (LOL)
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

BH motor .. no trosku jsem si to pribarvil, ale vzhledem k tomu, ze tu meni turbo kazdy druhy tak je to vlastne standardni uprava :D

jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

jayd píše:BH motor .. no trosku jsem si to pribarvil, ale vzhledem k tomu, ze tu meni turbo kazdy druhy tak je to vlastne standardni uprava :D

jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?
urcite ano. ked to porovnm s manualom tak ja by som si novsie auto kupil s tiptronom. Mam ho v osme a neviem si to vynachvalit
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

no ja ted koukal do nemeckeho katalogu

a tam je pro A4, A5 vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 nM / 1500 - 3000 otacek ..pro manual i tiptronic

no ale u A6 maji
pro manual vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1400 - 3500 otacek
tiptronic vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1500 - 3000 otacek

tak jestli ten manual fakt nesnese o neco vic :-) i kdyz do takovy auta se uy vic hodi automat, ale co by clovek neudelal kvuli vykonu (LOL)
VW GOLF 4 1,9 TDI 66KW r.v 98, ALH, VR6 pritlacak, turbo 130 PD - Andre, trysky PP520, chip - Reescha, cca 145 koniku

VW SHARAN 2.0 TDi, 2007
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“