Stránka 7 z 7
Napsal: 12 říj 2008, 10:25
od Ladas
cupra píše:Tomasvw píše:PROFITUNER píše:je mi velmi luto, no ziaden passat sa na meranie nedostavil. Asi mu to jeho super marketing nedovoli. Alebo uz mozno predava nieco ine a na chiptuning sa vykaslal???????????
asi uz predava minibiky a stvorkolky aus China.

To uz dneska predava kazdy co mu nejdu ksefty. "predavame ovci syr, korbaciky, bryndzu, stvorkolky a minibiky"

ako rychlo prisiel BS-R tak aj rychlo odisiel...

(z fora)
škodo takových věcí jsme se dozvěděli....
Napsal: 12 říj 2008, 10:44
od Kornout
Stingray píše:Kornout píše:jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
s tym automatom je to skor o tom v akej kategorii je to auto niekde sa proste mechanicka prevodovka nehodi.......po druhe to je o tom ze automat si preradi presne tak ako to ECU chce a nemoze sa stat ze sa bude frajer ebat po meste na 6° a 1000ot a potom zrychlovat bez preradenia spojka nema problem pobrat krutak ale ma problem z ludskou blbostou.
JJ
Měl jsem na mysli auta typu A6, Q7, BMW530,535, nebo X5. Ty automaty už jsou dnes suprový.
Napsal: 12 říj 2008, 10:59
od váha
Koukám že z tohoto tématu se stala lekce slovenštiny zdarma

sry za OT

Napsal: 13 říj 2008, 06:15
od jayd
Kornout píše:jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
to ja vim, ale preci jenom u toho manualu se da za celkem rozumny penize dal lepsi spojka, u toho automatu to moc nejde..
se ptam pac mame A6, 2000, AKE + chip a kdyz se tomu da kour na dalnici tak se ten prokluz zvetsuje, pri rozjezdu to pak pri prerazeni kope a tak..tak aby clovek potom s 300 konema nemenil tiptronic kazdych pul roku

Napsal: 13 říj 2008, 21:42
od Kornout
jayd píše:Kornout píše:jayd píše:BH Motor: je mi to jasny:-) predpokladam, ze az se podari udelat ta EDC 17, tak by mohly jit zase prepinatelny chipy? a predpokladam, ze na tenhle vykon je asi lepsi manualni prevodovka?
Čoveče vždyť se tu řeší problém spojka pořád.
Na silného diesla jedině automat, ona většina těchto výkoných už se ani v manuálu nevrábí, přeci jen ten prokluz co ti automat dovolí je výhoda.
to ja vim, ale preci jenom u toho manualu se da za celkem rozumny penize dal lepsi spojka, u toho automatu to moc nejde..
se ptam pac mame A6, 2000, AKE + chip a kdyz se tomu da kour na dalnici tak se ten prokluz zvetsuje, pri rozjezdu to pak pri prerazeni kope a tak..tak aby clovek potom s 300 konema nemenil tiptronic kazdych pul roku

Netusim, co dat treba do 2.7TDI za jinou spojku pro bezny jezdeni. My se totiz bavime kazdej o necem jinem, ted neresime extrem, ale beznou upravu vramci moznosti.
Mmj, kolik mas na ty A6 nalozeno, moc asi ne, tam nebude asi uz ok prevodovka.
Napsal: 20 říj 2008, 06:21
od jayd
no tech 300 koni je dle BH motor standardni uprava
no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t
ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)
Napsal: 20 říj 2008, 08:15
od BH motor
jayd píše:no tech 300 koni je dle BH motor standardni uprava
no ma to mit cca 160kw a ma to najeto 220t
ale i o tom mluvim, je mozny, ze prevodovka to uz ma za sebou..jenze oprava ja celkem palaka, kdyby to byl manual tak myslim, ze by oprava-vylepseni vyslo levneji:-)
neviem kto tvrdil ze 300 ps je standardna uprava. Bez zmeny komponentou na motore je standaqrdna uprava 260-270 ps. Ked vymenis turbo tak potom 295-305ps ako sa ti zadari.

Napsal: 20 říj 2008, 12:42
od jayd
BH motor .. no trosku jsem si to pribarvil, ale vzhledem k tomu, ze tu meni turbo kazdy druhy tak je to vlastne standardni uprava
jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?
Napsal: 20 říj 2008, 18:44
od BH motor
jayd píše:BH motor .. no trosku jsem si to pribarvil, ale vzhledem k tomu, ze tu meni turbo kazdy druhy tak je to vlastne standardni uprava
jeste pro jistotu, takze ty osobne doporucujes spis ten tiptronic?
urcite ano. ked to porovnm s manualom tak ja by som si novsie auto kupil s tiptronom. Mam ho v osme a neviem si to vynachvalit
Napsal: 03 lis 2008, 15:47
od jayd
no ja ted koukal do nemeckeho katalogu
a tam je pro A4, A5 vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 nM / 1500 - 3000 otacek ..pro manual i tiptronic
no ale u A6 maji
pro manual vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1400 - 3500 otacek
tiptronic vykon 176 kW/4000-4400 ot a 500 Nm / 1500 - 3000 otacek
tak jestli ten manual fakt nesnese o neco vic

i kdyz do takovy auta se uy vic hodi automat, ale co by clovek neudelal kvuli vykonu
