Stránka 7 z 10

Napsal: 08 čer 2010, 17:54
od poker11
slovacek.milos píše:když dáš i půl mililitru na litr je to cítit z výfuku tak to asi taky fachčí uvidíš sám miloš
Mildo dík koupím,zkusím a uvidím jezdím na normál naftu. ;)

Napsal: 08 čer 2010, 18:37
od Speeder
Tak subjektivní pocit po prvním dni je tišší motor a asi o 0,1s rychlejší start motoru. Na výkonu nic nepozoruju. Spotřebu co tam píšou 5% to nejde poznat. Já mám spotřebu podle toho jak jedu. Ale snad to má blahodárný účinky co nejsou vidět nebo se to časem projeví víc.

Napsal: 08 čer 2010, 19:14
od deflector
Tak sem nad tim premyslel a polozil si filozofickou otazku..Muze Mero (napr.od unicornu bo jinde ho nesezenu) nejakym zpusobem ovlivnit gumove ci jine soucasti cerpadla? Podle mechaniku u Boshe ano,ale co vy na to rikate?

Napsal: 08 čer 2010, 19:24
od slovacek.milos
deflector píše:Tak sem nad tim premyslel a polozil si filozofickou otazku..Muze Mero (napr.od unicornu bo jinde ho nesezenu) nejakym zpusobem ovlivnit gumove ci jine soucasti cerpadla? Podle mechaniku u Boshe ano,ale co vy na to rikate?
toš ba ;) miloš

Napsal: 08 čer 2010, 19:28
od slovacek.milos
pokud chceš posuzovat jízdu na olej z filozofického hlediska tak dojedeš přesně do prdele :-D :-D miloš

Napsal: 08 čer 2010, 20:17
od deflector
Miloš:
zrovna od tebe bych takove kecy necekal...zvlaste jako od odbornika na Mero :-D

Napsal: 08 čer 2010, 20:52
od slovacek.milos
deflector píše:Miloš:
zrovna od tebe bych takove kecy necekal...zvlaste jako od odbornika na Mero :-D
no já jen že kdybys to rozebral jako filozof tak nikam nedojedeš a od roku 2OOO má být provedení gumového těsnění odolné proti metylesteru ;) miloš

Napsal: 08 čer 2010, 21:29
od oldaf
Doporučuju každýmu ať si rozebere nějaký starý vstřikovací čerpadlo a ať se podívá co v něm najde gumovýho. Vždyť je tam jeden ó kroužek pod rozdělovací hlavou a jeden okolo osičky u páky. A ještě jedno gufero okolo hřídele. Proto furt nechápu jak se každej strachuje že mu olej sežere snad celý čerpadlo. Mě sežral olej jen těsnící gumu na nárazníku pod nádrží :)

Napsal: 08 čer 2010, 21:37
od Speeder
Mě taky za mojí éru s 309 štvalo jen to, když jsem si potřísnil blatník pod hrdlem. Špatně se to smejvalo.

Napsal: 08 čer 2010, 22:20
od malcum
Speeder píše:Mě taky za mojí éru s 309 štvalo jen to, když jsem si potřísnil blatník pod hrdlem. Špatně se to smejvalo.
jjjjj, to me vzdycky taky neuveritelne nasere.. 8)

Napsal: 09 čer 2010, 05:44
od slovacek.milos
já to mámpodvíčkem posraný věčně protože tankuji po hrdlo, s úspěchem umyju ředidlem miloš

Napsal: 09 čer 2010, 07:41
od oldaf
Speeder píše:Mě taky za mojí éru s 309 štvalo jen to, když jsem si potřísnil blatník pod hrdlem. Špatně se to smejvalo.
Joo u 309, to jsem měl nafouknutou i gumu u okna na pravý straně, sem tam při nalejvání mi šplouchlo i na okno.

Napsal: 09 čer 2010, 07:51
od pepe276
oldaf píše:Doporučuju každýmu ať si rozebere nějaký starý vstřikovací čerpadlo a ať se podívá co v něm najde gumovýho. Vždyť je tam jeden ó kroužek pod rozdělovací hlavou a jeden okolo osičky u páky. A ještě jedno gufero okolo hřídele. Proto furt nechápu jak se každej strachuje že mu olej sežere snad celý čerpadlo. Mě sežral olej jen těsnící gumu na nárazníku pod nádrží :)
Jen pro doplnění...těch O kroužků je tam o trochu víc, ještě dole na čerpadle z obou stran pod těmi malými víčky co jsou každé na 2 šroubech - tam to dost často teklo a některá čerpadla to mívají i na takovém bázmeku naproti vstupu nafty do čerpadla, nahoře je šroub s kulatou hlavou a 2 ploškami na klíč. Možná ještě v hlavě čerpadla, ale tu jsem nerozebíral. No a nakonec to těsnění pod hliníkovým vrškem čerpadla v drážce. Zajímalo by mě, jestli se dá sehnat samotné, případně kde a kolik to stojí?
No ale jinak to rozebírání není žádný horor, jen je potřeba bejt opatrnej při skládání a dát tam zpátky všechno tak jak poatří a nic neulomit...pro zručnějšího člověka kein problem... :D

Napsal: 09 čer 2010, 12:46
od deflector
slovacek.milos píše:
deflector píše:Miloš:
zrovna od tebe bych takove kecy necekal...zvlaste jako od odbornika na Mero :-D
no já jen že kdybys to rozebral jako filozof tak nikam nedojedeš a od roku 2OOO má být provedení gumového těsnění odolné proti metylesteru ;) miloš
jj to vim..ale ja mam presne rok 2000 a navic me komplet predelavali vsechny gumicky v cerpadle..tak snad by to melo byt ok..

Napsal: 09 čer 2010, 20:18
od Speeder
slovacek.milos píše:já to mámpodvíčkem posraný věčně protože tankuji po hrdlo, s úspěchem umyju ředidlem miloš
Tak to je celkem logický, když se ředí olej ředidlem, že tim pude i smejt. Na tom se to dá dobře testovat ty rozpouštěcí schopnosti :D