Stránka 7 z 7

Napsal: 24 pro 2009, 08:36
od Zbyšek TDI
mám 12 hlavu a race 520 auto fungovalo i bez pd čerpadla po novém softu nestíhala nafta ve vysokých otáčkách dal jsem pd čerpadlo z GIV plovák na něj pasoval z mého vagem sme skontrolovali esi ukazuje dobře palivoměr a v poho. čerpadlo spínám klíčkem pokud jsem ho dřív nezapl ujel sem cca 7km a auto začalo chcípat 8)

Napsal: 24 pro 2009, 10:30
od flekyc
bobG3 píše:
flekyc píše:
vynecht píše:Mam takovej menší dotaz, je potřeba nějak upravovat předvstřik nebo něco jinýho při přidání čerpadla z PD na rotačku? Díky :)
nemelo by, ale treba me ten graf dost lita, kdyz mam to benzinovy cerpadlo aktivni. myslim, ze je to tim vyssim tlakem. PD tlaci asi 0,7 me to bude dvojnasobek, ale jinak se to chova normalne a nafta nepada.
Není to tím že se změnily tlakové poměry v čerpadle od kterých je odvozená regulace předvstřiku a ŘJ to musí korigovat?
taky si myslim, ze to bude souviset s "rozhozeni" cerpadla, salo si samo, ted mu prakticky zenes naftu daleko vetsim tlakem. samozrejme sem ho zkusel odpojit a merit predvstrik bez benzinovyho, litalo to mene, ale stalej nebyl a po chvili ti auto chcipne, protoze se cerpadlo vzadu chova jako spunt. mam Race520, zimni starty zadna slava, ale tragedie uplna to neni, takze sem s tim zatim nehejbal, hlavu mam doma ready(12mm), jen neni cas na tom delat, pak to zkusim vyladit a pohrat si s tim, ale az na jare.

Napsal: 24 pro 2009, 13:36
od Zbyšek TDI
flekyc píše:
bobG3 píše:
flekyc píše: nemelo by, ale treba me ten graf dost lita, kdyz mam to benzinovy cerpadlo aktivni. myslim, ze je to tim vyssim tlakem. PD tlaci asi 0,7 me to bude dvojnasobek, ale jinak se to chova normalne a nafta nepada.
Není to tím že se změnily tlakové poměry v čerpadle od kterých je odvozená regulace předvstřiku a ŘJ to musí korigovat?
taky si myslim, ze to bude souviset s "rozhozeni" cerpadla, salo si samo, ted mu prakticky zenes naftu daleko vetsim tlakem. samozrejme sem ho zkusel odpojit a merit predvstrik bez benzinovyho, litalo to mene, ale stalej nebyl a po chvili ti auto chcipne, protoze se cerpadlo vzadu chova jako spunt. mam Race520, zimni starty zadna slava, ale tragedie uplna to neni, takze sem s tim zatim nehejbal, hlavu mam doma ready(12mm), jen neni cas na tom delat, pak to zkusim vyladit a pohrat si s tim, ale az na jare.
měl jsem na mysli že 12hlava bere naftu z filtru a sériové čerpadlo ji nedokáže tak rychle dodávat proto tam mám PD čerpadlo navíc zimní starty atd se mě nezměnily ať mám čerpadlo jedno nebo dvě to na to nemá vliv jde jen o to že v filtru je pořád nafta tudíž mi při plném plynu nedojde jak se stávalo bez PD čerpadla 8)

Napsal: 24 pro 2009, 14:59
od flekyc
ja mluvil o tryskach a predvstriku a ne o cerpadle v nadrzi co se tyce startu. bez hlavy to blbe prasi. me nafta taky nepada, ale graf lita. o PD cerpadle se mluvi na 7mi strankach, takze neni nutny to komentovat.

Napsal: 25 pro 2009, 10:14
od Zbyšek TDI
flekyc píše:ja mluvil o tryskach a predvstriku a ne o cerpadle v nadrzi co se tyce startu. bez hlavy to blbe prasi. me nafta taky nepada, ale graf lita. o PD cerpadle se mluvi na 7mi strankach, takze neni nutny to komentovat.
sem jen přihodil názor a zkušenost já jezdil s Racema a sériovou hlavou půl roku a starty lepší jak kdy sotva jsem otočil kličkem už to chytlo (hm)

Napsal: 26 pro 2009, 13:03
od tomáš karbus
Ten graf vám bude lítat vždy, protože ten redukčák v tom čerpadle je již sotva dostačující na přetlak co potřebuje rotačka v eletrice, ale to neni moc na škodu maximálně se dřív unaví pružina a to se dá dycky přehodit