Stránka 7 z 7

Napsal: 31 kvě 2010, 20:00
od zero1724
To tedy pokud dobře chápu,ale spíš ne (LOL) vše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?

Napsal: 31 kvě 2010, 20:25
od slovacek.milos
zero1724 píše:To tedy pokud dobře chápu,ale spíš ne (LOL) vše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?
si vem čepišku z ventilku a vyšroubuj ventilek, ten povrch ventilku když bude kolo na zemi ti zamrzne, jak kurna zamrne něco vlétě ;)

pokud nepochopíš co vzniká při stláčení a naopak naprav si budík at nezaspíš do školy :P miloš

Napsal: 01 čer 2010, 07:37
od Martin.R
slovacek.milos píše: si vem čepišku z ventilku a vyšroubuj ventilek, ten povrch ventilku když bude kolo na zemi ti zamrzne, jak kurna zamrne něco vlétě ;)

pokud nepochopíš co vzniká při stláčení a naopak naprav si budík at nezaspíš do školy :P miloš
(LOL) (LOL) (LOL) (rofl)

Napsal: 16 čer 2010, 20:56
od Petr H.
Martin.R píše:
zero1724 píše:Jak předělat vratku abych mohl jezdit s filtrem s fabky nebo octavie?A jak vubec funguje ten termoventil,musim napojit nějak na baterku ne?Ještě bych měl pls otázku,jakým přípravkem vyčistit palivovou soustavu?Nějaké aditivum?Diky za odpověď.Tom
Nijak jí předělávat nemusíš a žádná baterka se taky nekoná, funguje to tak že ohřátá nafta z čerpadla jde z5 do filtru a doohřívá čerstvou z nádrže a když má víc jak 30st. tak jí ten vetilek "Téčko" pustí teprv vratkou do nádrže .
http://www.autodoplnkyfro.cz/filtr-pali ... -6474.html ještě by jsi to měl doplnit co si má koupit k tomu filtru. jinak si poběží někdo koupit filtr a zjistí, že v té konstrukci co je v pozadí za hrdlama je díra. A popiš radši i zapojení. Já už pikápka 2 roky nemám,už si to přesně nevybavuji.

Napsal: 17 čer 2010, 14:42
od Stewa
Tak už mám vyjetou první nádrž na směs řepkového oleje, MEŘOa z Unicornu a par kapek VIFu. Celkově velmi dobrý pocit z jízdy, spotřeba po městě, kde jsem celou nádrž vyjel, je stejná jako s naftou. Co se týče pohybových vlastností, nepozoroval jsem od nafty žádný negativní rozdíl, na stylu jízdy nešlo poznat, jestli jedu na směs nebo na naftu. Co se týče motoru, tak na směs je mnohem kultivovanější, příjemnější a tišší chod, starty absolutně bez problémů.

Žádné negativní vlivy jsem nezpozoroval, krom dírky v palivovém potrubí pod řidičem. Nevím jestli ji vyžrala směs, nebo je to jen shoda náhod a špatné načasování.

Teď začínám tankovat jen čistý Rostlinný olej, od úterý jezdím jen na slunečnicový + řepkový a auto mi přijde lehce línější, (pravděpodobně kvůli absenci VIFu).

O víkendu mě čeká povinná výměna oleje, zkusím zjistit, jestli už po ujetí 900km na směs je v oleji bordel navíc oproti minulé výměně.

Napsal: 17 čer 2010, 14:49
od slovacek.milos
to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,

přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stím ;) miloš

Napsal: 04 črc 2010, 11:44
od Petr.C
slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,

přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stím ;) miloš


Tak co stím máš???

Napsal: 04 črc 2010, 15:24
od slovacek.milos
Petr.C píše:
slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,

přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stím ;) miloš


Tak co stím máš???

aha já zapoměl napsat, tak první vstřik jak má ucpívku ta se prožrala, olej tekl hodně a vzduch ho rostříkal všude i do předních brzd, po umití jsme na do hnen přišly,

destičky jsem vzal čističem a horkovzduškou a jede a brzdí zas supr

ale fakt kalamita zadrbáno všechno miloš

Napsal: 07 črc 2010, 07:02
od malcum
slovacek.milos píše:
Petr.C píše:
slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,

přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stím ;) miloš


Tak co stím máš???

aha já zapoměl napsat, tak první vstřik jak má ucpívku ta se prožrala, olej tekl hodně a vzduch ho rostříkal všude i do předních brzd, po umití jsme na do hnen přišly,

destičky jsem vzal čističem a horkovzduškou a jede a brzdí zas supr

ale fakt kalamita zadrbáno všechno miloš
Presne tohle se mi stalo vcera... Do toho jeste odeslo podavaci cerpadlo. Zatim je ucpavka provizorne vyrobena a cerpadylko pokud je plna nadrz, tak vlastne neni potreba.. Dneska jedu pro dily 8)