Napsal: 31 kvě 2010, 20:00
To tedy pokud dobře chápu,ale spíš ne
vše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?

si vem čepišku z ventilku a vyšroubuj ventilek, ten povrch ventilku když bude kolo na zemi ti zamrzne, jak kurna zamrne něco vlétězero1724 píše:To tedy pokud dobře chápu,ale spíš nevše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?
slovacek.milos píše: si vem čepišku z ventilku a vyšroubuj ventilek, ten povrch ventilku když bude kolo na zemi ti zamrzne, jak kurna zamrne něco vlétě
pokud nepochopíš co vzniká při stláčení a naopak naprav si budík at nezaspíš do školymiloš
http://www.autodoplnkyfro.cz/filtr-pali ... -6474.html ještě by jsi to měl doplnit co si má koupit k tomu filtru. jinak si poběží někdo koupit filtr a zjistí, že v té konstrukci co je v pozadí za hrdlama je díra. A popiš radši i zapojení. Já už pikápka 2 roky nemám,už si to přesně nevybavuji.Martin.R píše:Nijak jí předělávat nemusíš a žádná baterka se taky nekoná, funguje to tak že ohřátá nafta z čerpadla jde z5 do filtru a doohřívá čerstvou z nádrže a když má víc jak 30st. tak jí ten vetilek "Téčko" pustí teprv vratkou do nádrže .zero1724 píše:Jak předělat vratku abych mohl jezdit s filtrem s fabky nebo octavie?A jak vubec funguje ten termoventil,musim napojit nějak na baterku ne?Ještě bych měl pls otázku,jakým přípravkem vyčistit palivovou soustavu?Nějaké aditivum?Diky za odpověď.Tom
slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,
přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stímmiloš
Petr.C píše:slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,
přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stímmiloš
Tak co stím máš???
Presne tohle se mi stalo vcera... Do toho jeste odeslo podavaci cerpadlo. Zatim je ucpavka provizorne vyrobena a cerpadylko pokud je plna nadrz, tak vlastne neni potreba.. Dneska jedu pro dilyslovacek.milos píše:Petr.C píše:slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,
přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stímmiloš
Tak co stím máš???
aha já zapoměl napsat, tak první vstřik jak má ucpívku ta se prožrala, olej tekl hodně a vzduch ho rostříkal všude i do předních brzd, po umití jsme na do hnen přišly,
destičky jsem vzal čističem a horkovzduškou a jede a brzdí zas supr
ale fakt kalamita zadrbáno všechno miloš