Napsal: 31 kvě 2010, 20:00
To tedy pokud dobře chápu,ale spíš ne
vše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?
vše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?
vše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?si vem čepišku z ventilku a vyšroubuj ventilek, ten povrch ventilku když bude kolo na zemi ti zamrzne, jak kurna zamrne něco vlétězero1724 píše:To tedy pokud dobře chápu,ale spíš nevše funguje na zahřátém motoru?Nějak mi nejde do hlavy kde se veme ohřátá nafta?
slovacek.milos píše: si vem čepišku z ventilku a vyšroubuj ventilek, ten povrch ventilku když bude kolo na zemi ti zamrzne, jak kurna zamrne něco vlétě
pokud nepochopíš co vzniká při stláčení a naopak naprav si budík at nezaspíš do školymiloš
http://www.autodoplnkyfro.cz/filtr-pali ... -6474.html ještě by jsi to měl doplnit co si má koupit k tomu filtru. jinak si poběží někdo koupit filtr a zjistí, že v té konstrukci co je v pozadí za hrdlama je díra. A popiš radši i zapojení. Já už pikápka 2 roky nemám,už si to přesně nevybavuji.Martin.R píše:Nijak jí předělávat nemusíš a žádná baterka se taky nekoná, funguje to tak že ohřátá nafta z čerpadla jde z5 do filtru a doohřívá čerstvou z nádrže a když má víc jak 30st. tak jí ten vetilek "Téčko" pustí teprv vratkou do nádrže .zero1724 píše:Jak předělat vratku abych mohl jezdit s filtrem s fabky nebo octavie?A jak vubec funguje ten termoventil,musim napojit nějak na baterku ne?Ještě bych měl pls otázku,jakým přípravkem vyčistit palivovou soustavu?Nějaké aditivum?Diky za odpověď.Tom
slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,
přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stímmiloš
Petr.C píše:slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,
přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stímmiloš
Tak co stím máš???
Presne tohle se mi stalo vcera... Do toho jeste odeslo podavaci cerpadlo. Zatim je ucpavka provizorne vyrobena a cerpadylko pokud je plna nadrz, tak vlastne neni potreba.. Dneska jedu pro dilyslovacek.milos píše:Petr.C píše:slovacek.milos píše:to já mám zas pěkně podělaný motor na olej, VW jetal.6 TD 5O kW, něco prdlo kolem čerpadla a začalo chcát, vzduch olej krásně rozhonil po motoru a převodovce i do předních brzd auto ani nebrzdí, krásná kalamita,
přítáhl jsem to z myčky a ráno uvidíme co stímmiloš
Tak co stím máš???
aha já zapoměl napsat, tak první vstřik jak má ucpívku ta se prožrala, olej tekl hodně a vzduch ho rostříkal všude i do předních brzd, po umití jsme na do hnen přišly,
destičky jsem vzal čističem a horkovzduškou a jede a brzdí zas supr
ale fakt kalamita zadrbáno všechno miloš