Zly start auta na studeny motor 1.8T
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 08 úno 2009, 22:06
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
lebo LPG nie je benzin..taka odpoved ti musi stacit,mozno na LPG staci mensia kompresia na vznietenieMarshall_G_IV píše:Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Zřejmě ti padá benzín. Napoj tlakoměr na přívodní vedení, zapínáním čerpadla opatrně natlakuj na 3 bar a nesmí to klesnout pod 2.5 bar. Pokud klesne, tak zpětný ventil v čerpadle, nebo někde hadička, nebo trubka K.O.Marshall_G_IV píše:Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
prave teraz som si vsimol jednu velmi zvlastnu vec
Chcel som si napichnut na VAG auto aby som odtestoval snimac chladiacej kvapaliny ked auto dlhsie stoji a je studene,...a po zapnuti kluca sa neviem dostat ani na jednu RJ
ale co je najzvlastnejsie ze ked kluc dam do polohy 0 alebo ho aj vyberem tak sa do motorovej RJ dostanem
ale len do motorovej, ostatne nejdu aj tak. A viem plnohodnotne pozerat merne hodnoty, citat chyby atd...
Skusal som poodpajat aj LPG RJ jednotku, aj alarm, aj automaticke spinanie svetiel a + ostatne veci ktore som tam dohadzoval. A stale to iste...
Co to moze sposobovat?
Update: dnes rano ked som presiel cca 15km tak sa na jednotku dostanem aj ked zapnem kluc, ale aj ked je kluc vypnuty,...takze ono po dakom case (mozno cca 3-4h) sa neda dostat s klucikom na RJ a vtedy asi blbne aj to startovanie,...

Chcel som si napichnut na VAG auto aby som odtestoval snimac chladiacej kvapaliny ked auto dlhsie stoji a je studene,...a po zapnuti kluca sa neviem dostat ani na jednu RJ


Skusal som poodpajat aj LPG RJ jednotku, aj alarm, aj automaticke spinanie svetiel a + ostatne veci ktore som tam dohadzoval. A stale to iste...
Co to moze sposobovat?
Update: dnes rano ked som presiel cca 15km tak sa na jednotku dostanem aj ked zapnem kluc, ale aj ked je kluc vypnuty,...takze ono po dakom case (mozno cca 3-4h) sa neda dostat s klucikom na RJ a vtedy asi blbne aj to startovanie,...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
este som dnes skusal vytahovat kazdu poistku a kazde rele, a pri poistke 15 co je napajanie budikov som sa bez kluca do RJ motora nedostal, akonahle som ju zapojil naspat tak som sa do RJ dostal aj bez klucov. Moze byt skrat niekde v budikoch? Alebo dako premostuju CAN spojenie?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 106
- Registrován: 26 říj 2009, 11:31
- Bydliště: Levice
ok, dam to teda zmerat.
Este dnes som postrehol trhanie a strasne slaby tah ked som siel na benzin, ked som mu stupil na 4000ot. a viac tak ledva to islo a skakalo to, ked som prepol na LPG auto islo OK.
Moze to sposobovat aj regulator tlaku? Lebo cerpadlo som zohnal pouzivane a je vymenene, tak neverim ze by obe cerpadla boli zle.
Regulator viem zohnat pouzivany za 20e, tak je otazka ci ho mam skusit vymenit alebo nie.
Este chcem nieco skusit, ked odpojim spiatocku na cerpadle a cerpadlo zacne tlacit pri vypnutom motore tak ma ist cez spiatocku benzin alebo nie? Ma dokazat to cerpadlo pretlacit regulator?
Este dnes som postrehol trhanie a strasne slaby tah ked som siel na benzin, ked som mu stupil na 4000ot. a viac tak ledva to islo a skakalo to, ked som prepol na LPG auto islo OK.
Moze to sposobovat aj regulator tlaku? Lebo cerpadlo som zohnal pouzivane a je vymenene, tak neverim ze by obe cerpadla boli zle.
Regulator viem zohnat pouzivany za 20e, tak je otazka ci ho mam skusit vymenit alebo nie.
Este chcem nieco skusit, ked odpojim spiatocku na cerpadle a cerpadlo zacne tlacit pri vypnutom motore tak ma ist cez spiatocku benzin alebo nie? Ma dokazat to cerpadlo pretlacit regulator?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT