Zly start auta na studeny motor 1.8T

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
cernohousmartin
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 08 úno 2009, 22:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od cernohousmartin »

vstřiky byly čištěný ultrazvukem nebo ne-e???
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

cernohousmartin píše:vstřiky byly čištěný ultrazvukem nebo ne-e???
ano boli cistene ultrazvukom
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

Marshall_G_IV píše:
eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?
lebo LPG nie je benzin..taka odpoved ti musi stacit,mozno na LPG staci mensia kompresia na vznietenie
Uživatelský avatar
dhfool
Aktivista
Příspěvky: 2964
Registrován: 05 kvě 2009, 18:01
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dhfool »

Marshall_G_IV píše:
eazy20 píše:pozic si merak kompresie a rano zmeraj kompresiu vo valcoch..tlak benzinu je urcite ok
Ako len zo zaujimavosti sa spytam ked som skusal hned rano nastartovat na LPG tak to chytilo na prvu,...dlhsie to tocilo kym nabehol LPG system, ale potom to hned chytilo...Takze ako mozu byt slabe tlaky ked to na LPG startuje?
Zřejmě ti padá benzín. Napoj tlakoměr na přívodní vedení, zapínáním čerpadla opatrně natlakuj na 3 bar a nesmí to klesnout pod 2.5 bar. Pokud klesne, tak zpětný ventil v čerpadle, nebo někde hadička, nebo trubka K.O.
Škoda Fabia SDI - Žihadlo Edition
Škoda Superb II 1.8 TSI DSG-7
SuperVAG Comfort VW/PSA 2017
BMW DIS/GT1 v57 /ISTA D
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

prave teraz som si vsimol jednu velmi zvlastnu vec :o
Chcel som si napichnut na VAG auto aby som odtestoval snimac chladiacej kvapaliny ked auto dlhsie stoji a je studene,...a po zapnuti kluca sa neviem dostat ani na jednu RJ :o ale co je najzvlastnejsie ze ked kluc dam do polohy 0 alebo ho aj vyberem tak sa do motorovej RJ dostanem :? ale len do motorovej, ostatne nejdu aj tak. A viem plnohodnotne pozerat merne hodnoty, citat chyby atd...
Skusal som poodpajat aj LPG RJ jednotku, aj alarm, aj automaticke spinanie svetiel a + ostatne veci ktore som tam dohadzoval. A stale to iste...
Co to moze sposobovat?

Update: dnes rano ked som presiel cca 15km tak sa na jednotku dostanem aj ked zapnem kluc, ale aj ked je kluc vypnuty,...takze ono po dakom case (mozno cca 3-4h) sa neda dostat s klucikom na RJ a vtedy asi blbne aj to startovanie,...
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba zkontrolovat všechny ty důležité vyfikundace, co jsi tam dodělával..Zda to moc nezatěžuješ..Není nad to, nepřidávat nic..Má už to takhle co napájet.. :)
nepropadat panice...
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

myslel som si ze zasa zavada padne na to co som tam dorabal, preto som hned spomenul ze vsetko co bolo dorabane + LPG RJ som odpojil a aj tak to robilo.
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Registrován: 16 zář 2010, 16:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od geo »

napoj napájení jednotky jak sv30 tak15 napájení cívek a kontroluj spínačku a hlavní relé jak převádí.pri startu muže padat napětí i na 5V a pak jednotka nedostává signály ze snímačů nebo zustane částečně seplá a pro komunikaci ji to stačí.pak by byla na vině spínačka nebo relé.
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

este som dnes skusal vytahovat kazdu poistku a kazde rele, a pri poistke 15 co je napajanie budikov som sa bez kluca do RJ motora nedostal, akonahle som ju zapojil naspat tak som sa do RJ dostal aj bez klucov. Moze byt skrat niekde v budikoch? Alebo dako premostuju CAN spojenie?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

chcem si dat zmerat este tie tlaky, mam to dat zmerat pri studenom motore alebo pri teplom? Lebo v servise mi tvrdili ze pri studenom to je lepsie, ale dakde som zasa cital ze sa to ma merat pri teplom motore.
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Registrován: 03 zář 2007, 19:07
Odpovědi: 0

Příspěvek od eazy20 »

riesis problem studeneho startu,tak to zmeraj pri uplne studenom motore,najlepsie ze auto bude stat celu noc a rano to hned zmeras
Marshall_G_IV
Přispěvovatel
Příspěvky: 106
Registrován: 26 říj 2009, 11:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Levice

Příspěvek od Marshall_G_IV »

ok, dam to teda zmerat.
Este dnes som postrehol trhanie a strasne slaby tah ked som siel na benzin, ked som mu stupil na 4000ot. a viac tak ledva to islo a skakalo to, ked som prepol na LPG auto islo OK.
Moze to sposobovat aj regulator tlaku? Lebo cerpadlo som zohnal pouzivane a je vymenene, tak neverim ze by obe cerpadla boli zle.
Regulator viem zohnat pouzivany za 20e, tak je otazka ci ho mam skusit vymenit alebo nie.
Este chcem nieco skusit, ked odpojim spiatocku na cerpadle a cerpadlo zacne tlacit pri vypnutom motore tak ma ist cez spiatocku benzin alebo nie? Ma dokazat to cerpadlo pretlacit regulator?
VW Passat 3BG, 2001, HighLine, 1.8T 110kW, AWT
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“