Stránka 63 z 132
Napsal: 16 kvě 2014, 13:04
od Fenix9555
Fulltank píše:Bilej silikon se normalne u VW pouziva, tak nevim co to tu blejes za nesmysli. Jedna se o silikon na motory, ale stoji celkem hodne penez.
Osobne používám modry od Wurthu v takovy tube s aplikacni spickou.
Každý inteligentný človek pochopí môj komentár, tak ho čítaj do vtedy kým ho nepochopíš aj ty

Napsal: 16 kvě 2014, 13:25
od zolli007
naozaj, kto to cital aj neznaly musi aspon tusit co treba vymenit je to tu aj s fotkami .... jedna sa o salky a skrutky ...
Napsal: 16 kvě 2014, 13:30
od jericho-3
Fenix9555- a co říkáš na modrý? Zrovna včera jsem jej používal..

Napsal: 16 kvě 2014, 13:35
od Fenix9555
jericho-3 s tým nemám skúsenosť používam buď čierny alebo červený a keď majiteľ chce tak originál tesniacu hmotu má len VW biela ale veľmi drahá tiež nevedia čo majú za to pýtať
Len som chcel poukázať na to že je veľmi velký rozdiel medzi bielym a bielym
Biely silikón nepoužiteľné na tesnenie motora a
Biela tesniaca hmota originál VW je obrovský rozdiel
Napsal: 16 kvě 2014, 14:37
od Fulltank
Staci precist 10stran zpet a budes v obraze

Napsal: 27 kvě 2014, 17:26
od Maluch
Tak konečně jsem se dostal na výměnu pánví a šroubů.
Rekapitulace - mám motor BXE, najeto skutečných 182 000 km, výroba březen 2008.
Horní pánve měly označení 045701D, dolní 045701E.
Stav viz. foto.

Napsal: 27 kvě 2014, 18:16
od danikd
To presne odpovida memu autu, mas to vydrene krapet vic, ale ams take o 50t km vice najeto ...
Odbornici, jak moc je to spatne?
Napsal: 10 čer 2014, 15:26
od zolli007
Nazdar chlapi, takze odhodlal som sa a kupil som nove salky a skrutky... len mi pripadaju cudne balene ... neoskriabu sa vovnutri? Ak si niekto pamata objednavacie cisla poprosim pozrite sa ci je to ono naisto. Etka mi strajkuje idem ju skusit preinstalovat. Dakujem
045 105 701 C GLB
045 105 701 B GLB
045 105 42
Napsal: 10 čer 2014, 16:48
od danikd
Ahoj, cisla ti ted nepovim, Etka je mimo provoz, ale baleni je opravdu hrozny, ja mel od KS a dve saly byly do sebe uplne zasekle, jak to bali do toho igelitu. D
Napsal: 10 čer 2014, 17:35
od dhfool
Tak konečně jse
m se dostal na výměnu pánví a šroubů.
Rekapitulace - mám motor BXE, najeto skutečných 182 000 km, výroba březen 2008.
Horní pánve měly označení 045701D, dolní 045701E.
Stav viz. foto.
Pokud to foťák nezkresluje, tak ty šály jsou totalně KO! Zajímala by mě vůle na klikovém čepu se starýma a s novýma.

Na necelých 200k je to tragické... "Longlife" interval?
Napsal: 10 čer 2014, 17:39
od danikd
Koukni na me po 133t km ... je to traga, setri kde muzou de*ky...
Napsal: 10 čer 2014, 17:56
od zolli007
D a E mali oznacenie stare salky nie? nove maju teda to B a C? a etku ani po preinstalovani som nerozbehal

ked sa dari tak sa dari

snad zajtra

Napsal: 10 čer 2014, 19:02
od Maluch
045105701B - horní pánve,
045105701C - dolní pánve,
045105425 - šrouby.
Foto originálních dílů zde dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=945135#945135.
Mé auto jezdilo od novoty na výměnu oleje cca po 15000 km, jen asi 2 x byl longlife po bezmála 30000 km. Nyní měním olej cca po 10000 km. Vůle se zdála být stejná jak u starých pánví, tak u nových (pocitově).
Napsal: 10 čer 2014, 20:26
od Tomas.cz
Pro Vaší zajímavost, jestli někdo četl poslední čísla Světa Motorů, je tam v hodnocení Jetta 1.9TDi PD a už tam otáčejí, že za nehody těchto motorů s největší pravděpodobností nemůžou prasklé šrouby, ale patrně protočené šály.
Napsal: 10 čer 2014, 20:29
od danikd
Nemas scan, nebo alespon cislo cisla casopisu? Diky