Scenic 1.9DCI Rx4 strašný klepot
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Scenic 1.9DCI Rx4 strašný klepot
Zdravíčko páni. Mám takú otázočku na odborníkov:
Prišiel do dielni scenic rx4 1,9dci 2002 na vymenu rozvodov v hodine "H" (remen na 1/3 šírky natrhnutý), až na ten remeň všetko v poriadku motor mal celkom kultivovaný chod na to že to má 180t na tachometri a daľších cca 100 stočených. Rozvod sedel na mieste. Vymenili sme len remeň nakoľko majiteľ nieje ochotný do toho investovať viac penazí, podotýkam rozvod nastavený na 99% dobre, rysky sedia, remenice nemajú žiadnu vôlu, remeň dostatočne napnutý, nie však prepnutý. Ďalej sa majitel stažoval, že prístrojovka svieti ako vianočný stromček čo sa týka kontroliek. KTs vypísala chybu egr ventilu. Odstránil som ventil, vyzeral katastrofálne - bol úplne upchatý sadzami. komplet som ho vyčistil, založil naspäť, chybu vymazal.
Naštartujem ... na volnobeh chytí na brnk, nedymí, neklepe. pridám na 1600ot , začne strašne klepať (pomaly ako piest o ventil) pustím plyn a už počut klepkanie aj na voľnobeh. Podľa stetoskopu to počut viac cca pri 3,4 valci (rátam zľava doprava) no najviac sa to ozvýva pri spoji prevodovky s blokom. Zajtra skúsim pozrieť trysky či netlačia do prepadu nuž desím sa skôr ohnutého ventilu aj ked nevidím dôvod alebo vypovedajúcej kľuke.
Čakám prípadné nápady poprípade Vaše skúsenosti s klepaním... Do rozhodenia motoru sa mi veľmi nechce nakoľko je to dosť roboty a hlavne v tomto prípade smiešne zaplatenej...
Nejaké nápady?
Ďakujem
Prišiel do dielni scenic rx4 1,9dci 2002 na vymenu rozvodov v hodine "H" (remen na 1/3 šírky natrhnutý), až na ten remeň všetko v poriadku motor mal celkom kultivovaný chod na to že to má 180t na tachometri a daľších cca 100 stočených. Rozvod sedel na mieste. Vymenili sme len remeň nakoľko majiteľ nieje ochotný do toho investovať viac penazí, podotýkam rozvod nastavený na 99% dobre, rysky sedia, remenice nemajú žiadnu vôlu, remeň dostatočne napnutý, nie však prepnutý. Ďalej sa majitel stažoval, že prístrojovka svieti ako vianočný stromček čo sa týka kontroliek. KTs vypísala chybu egr ventilu. Odstránil som ventil, vyzeral katastrofálne - bol úplne upchatý sadzami. komplet som ho vyčistil, založil naspäť, chybu vymazal.
Naštartujem ... na volnobeh chytí na brnk, nedymí, neklepe. pridám na 1600ot , začne strašne klepať (pomaly ako piest o ventil) pustím plyn a už počut klepkanie aj na voľnobeh. Podľa stetoskopu to počut viac cca pri 3,4 valci (rátam zľava doprava) no najviac sa to ozvýva pri spoji prevodovky s blokom. Zajtra skúsim pozrieť trysky či netlačia do prepadu nuž desím sa skôr ohnutého ventilu aj ked nevidím dôvod alebo vypovedajúcej kľuke.
Čakám prípadné nápady poprípade Vaše skúsenosti s klepaním... Do rozhodenia motoru sa mi veľmi nechce nakoľko je to dosť roboty a hlavne v tomto prípade smiešne zaplatenej...
Nejaké nápady?
Ďakujem
Páni s tým načatým remeňom to išlo v poriadku no teraz sme ho skúšali aj naspäť založit že či nieje nahodou ten nový remen inakší a už to robí furt...
Auto naštartuje krásne ide na 4, nedymí aj ked mu pridám na tych kritickych cca 1600- 1800 ot začne klepať ale nezačne dymit, a potom klepká už aj na volnobeh.
Edit: Kľuka je dobre a zostáva pozriet ešte tu remenicu vačky.
Inak pri nastavení vačky o zub vpred alebo vzad sa motor už nedá ručne pretočit!
Auto naštartuje krásne ide na 4, nedymí aj ked mu pridám na tych kritickych cca 1600- 1800 ot začne klepať ale nezačne dymit, a potom klepká už aj na volnobeh.
Edit: Kľuka je dobre a zostáva pozriet ešte tu remenicu vačky.
Inak pri nastavení vačky o zub vpred alebo vzad sa motor už nedá ručne pretočit!
Kamarát to čo píšeš svedčí o tvojom IQ radšej sa ďalej hraj na "odborníka" a neser sa do normálnych ľudí. Zaujímalo by ma čo si ty vo svojom živote dokázal, ale je to jedno HLAVNE TU NESPAMUJ!!!midlum píše:Není nad to,dát si opravu k odborníkům.Kdejaký blbec má dílnu a pak to takhle vypadá.Jdi pást krávy a neopravuj auta.Když chceš měnit rozvody,musíš něco umět.Před pár dny stejný odborník odpálil 3.5 litrový Nissan v Renaultu Vel Satis.Co s takovými blbci?
Tak ako vravíš na každom aute to automaticky blokujeme pokial je to možné jednoduchou formou...jericho-3 píše:Já pokud to jde, automaticky EGR vyřazuji a ani majiteli neříkám, a když je problém, nejdřív zjistím, zdá má motor palivo a pak hned na tu kurvu EGR..
Na margo: rozhodily sme motor šálky na kľuke boli K.O kľuka zatial bez ujmy, a vrch - 3 ventily maximálne zas*até od maglajzu ktorý tam púštal egr a na piestoch sa vytvorila vrstva bordelu (pomaly zalisovaného)
Zajtra čistenie, kontrola a možno aj štart. Čakali sme na zvolenie od majitela. Dám vediet ako sme dopadli
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: Scenic 1.9DCI Rx4 strašný klepot
[quote="svitko"]Podľa stetoskopu to počut viac
no pokud máš stetokop tak sleduj sací a výfukoví potrubí pokud klepe sací potrubí jde sací ventil o píst a pokud klepe výfukové potrubí klepe výfukový ventil o píst
poslechni to potrubí pak napiš
no pokud máš stetokop tak sleduj sací a výfukoví potrubí pokud klepe sací potrubí jde sací ventil o píst a pokud klepe výfukové potrubí klepe výfukový ventil o píst
poslechni to potrubí pak napiš