Stránka 1 z 1

2,0T

Napsal: 11 bře 2007, 23:03
od machy1118
Stane se něco s motorem, kdybych přidal tlak turba a neudělal čip?
Mám Lancia Dedra 2,0T 8V 162hp

Napsal: 13 bře 2007, 15:19
od lukee
V lepším případě pojede na náhradní program (záleží jestli je přítomno čidlo tlaku v sacím potrubí), v horším chudá směs=propálené písty

Napsal: 13 bře 2007, 16:03
od BH motor
na spodu vacsi krutak a hore spadnuty vykon a maximum vykonu v nizsich otackach. Zapalovanie je regulovane microplex systemom a ten strazi maximum tlaku a ked to prestrelis tak sa ti moze stat ze ti to bude vypinat alebo to prehori na chudobnu zmés. nebol by to prvy ani posledny pripad.

Napsal: 13 bře 2007, 16:44
od machy1118
tak jsem ten tlak zvednul z 0,95b na cca 1,2 - 1,3 baru, jede to lip a nic to nehlásí (hm)

Napsal: 13 bře 2007, 18:55
od BH motor
machy1118 píše:tak jsem ten tlak zvednul z 0,95b na cca 1,2 - 1,3 baru, jede to lip a nic to nehlásí (hm)
tak si zmeraj vykon a budes nemilo prekvapeny.

Napsal: 13 bře 2007, 19:17
od machy1118
BH motor píše:
machy1118 píše:tak jsem ten tlak zvednul z 0,95b na cca 1,2 - 1,3 baru, jede to lip a nic to nehlásí (hm)
tak si zmeraj vykon a budes nemilo prekvapeny.
tak máš pravdu, předtím to líp táhlo v menších otáčkách a točilo to do 6000 a ted jsem to vrátil a v menších otáčkách to jede miň ale vyletí to až do 7000 jak nic. (LOL)
Tak mě asi bude čekat čip (hm)