Čistá séria, soft BH Motorsport. Aktuálne 150PS a 340nm, bolo tam aj 370 a išlo to celkom dobre, len asi spojka by dlho nevydržala, tak sa urobil kompromis. Inak s fabrickým softom 112PS.
G4 GT Sport Variant 1.9 TDi, 74 kW, 150PS-340nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
G4 GT Sport Variant 1.9 TDi, 74 kW, 150PS-340nm
Naposledy upravil(a) rado.h dne 21 kvě 2012, 14:24, celkem upraveno 1 x.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)
Tak samozrejme rátam aj s tou možnosťou že sa môže odporúčať turbo alebo spojka, ale na druhej strane max. výkon používam naozaj iba občas pri predchádzaní, inak jazdím normálne žiadne závody a pri cenách nafty skôr na spotrebu. No ale napr. môj švagor má chipnutú A4 81 kw,
a od úpravy najazdené 230tis. a turbo stále pôvodné a ten ho naozaj nešetrí. Menil 1x spojkovú sadu.
a od úpravy najazdené 230tis. a turbo stále pôvodné a ten ho naozaj nešetrí. Menil 1x spojkovú sadu.
VW CC 2017, 2.0 TDi 135kw, DSG R-Line, Kessy, ACC, DCC, XDS, Discover Media, R19 AEZ Kaiman, R18 Mallory (zima)