Skoda Fabia RS 1.9TDI 130PS - 225PS 484Nm
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Tak paklize to neni brzdou, pak je pomyslnym vykrikem do tmy ten chip, protoze to ma kompletne v celem spektru horsi prubeh nezli regulerni chip s 2260tkou (ktera je predpokladam vyrazne vetsi nezli tento hybrid).
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Zizalo, jenze je to zalezitost know-how ... jinymi slovy, nekdo vi a nekdo ne. Paklize se nekdo omezuje na upravu par map a na ostatni kasle (resp. preventivne aby neco nepokazil, tak je nechava bez upravy), nebylo by logicke, kdyby mu vysel stejny vysledek jako tomu, kdo to vezme komplexne - shodneme se na tom?
Dovolil bych si primer - hardwarem chapejme auto, softwarem (co dela software jineho, nezli "ridi a instruuje") ridice. Shodneme se na tom, ze zkuseny ridic bude ridit lepe, nezli novic z autoskoly (ikdyz HW zustava stejny). A to, jak lze HW zvladat si lze predstavit i jako prujezd zatackou - profesional ji projede rychleji, se mensim poklesem rychlosti, dost mozna mensim opotrebenim pneumatik a jak to projede novic si lze zive predstavit, ne?
Jinak nepredpokladam, ze by turbo od takove firmy bylo dimenzovane na 210 koni a pritom melo tak spatny nabeh.
Ostatne specifikace dle vyrobce turbodmychadla:
Dovolil bych si primer - hardwarem chapejme auto, softwarem (co dela software jineho, nezli "ridi a instruuje") ridice. Shodneme se na tom, ze zkuseny ridic bude ridit lepe, nezli novic z autoskoly (ikdyz HW zustava stejny). A to, jak lze HW zvladat si lze predstavit i jako prujezd zatackou - profesional ji projede rychleji, se mensim poklesem rychlosti, dost mozna mensim opotrebenim pneumatik a jak to projede novic si lze zive predstavit, ne?
Jinak nepredpokladam, ze by turbo od takove firmy bylo dimenzovane na 210 koni a pritom melo tak spatny nabeh.
Ostatne specifikace dle vyrobce turbodmychadla:
A hybrid turbocharger combines the quick boost response required at low engine revs, with the extra air-flow capacity needed for more power at higher revs – with excellent Turbo Technics reliability.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
Nejlíp si tam nechat narvat 400Nm v 1800ot. a pak-
"Mně klouže spojka, co mám dělat?"
"Mně rezonuje celé auto, co s tím?"
"Proč mi pořád odchází silentblok převodovky?"
Raději budu jezdit v sérii, než mít ve 2000ot po přidání rozmazané budíky.
"Mně klouže spojka, co mám dělat?"
"Mně rezonuje celé auto, co s tím?"
"Proč mi pořád odchází silentblok převodovky?"
Raději budu jezdit v sérii, než mít ve 2000ot po přidání rozmazané budíky.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Na toto zareagujem, lebo som sa to pytal ja....nejsem-naivka píše:Místo toho čtu přefuk
Chcete tu normalnu diskusiu, ale ked sa clovek spyta normalnu otazku, ze aky je tam plniaci tlak pre ten spoolup turba, tak sa nedocka odpovede... To ze LibangVW s ladenim zacina je vidno, ze ma potencial je mozne, ale naco je tu armada hovorcov a obhajcov neviemcoho fakt nechapem...... Forest iny nebude a nikto iny mu v nicom neukrivdil, aspon som nic take nevidel
Obhajovat ten spodok mozete kolko chcete, ten priebeh na to turbo proste ok nie je a je to podla mna jasne aj ladicovi, samozrejme kazdy nejako zacina, preto sa divim ze sa ku tomu nevie vyjadrit nejako normalne...
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si s Bodou snad poprve nesouhlasit. Zminujes 400Nm. v 1800 ale tu hovorime o nejakych 270 s malym hybridem. Vzdyt to auto MA hybrida na 210 koni (coz v beznem svete znamena, ze to bude mit spodek prinejmensim jako serie a nahore to bude lepsi) a ve 2000 nema Nm. ani jako serie. A pokud se domnivas, ze je neco spatneho na tom, ze v serii tam je kolik tam je, pak neni treba to nejak rozvadet - v tomto se neshodneme.
Ohledne rezonace - ta se netyka hodnoty Nm. ale prubehu nabehu.
A mimochodem, Bodo, Ty jsi tam mel predpokladam vetsi turbo nezli tam ma on.
@Stano: a v cem jsem mu krivdil? Ja si plne uvedomuji jeho "uspechu", ze na 210konovem hybridu dosahl 225k ikdyz se nemohu zbavit neodbytne otazky zda tim nepretezuje turbo, precijen v TurboTechnics asi budou vedet proc to je jen na takove kone. Ale hovorim tu stale o tom samem - proc je takovy mdly spodek u tak maleho turba. Kdyz by si zvolil neco velkeho a mel takovyto spodek, nereknu ani popel a hledim spis na dosazeny vykon.
Proste, kdyz by bylo receno, ze se jedna o 2056tku, tak bych se priklonil k nazoru, ze zdarila uprava ... ale pochybuju, ze v TurboTechnicsu by pouzili 56tkovy compressor na tak male ocekavani jakym je 210 koni. Osobne bych jejich predstavu o 210konovem hybridu odhadoval na nejakou 1752ku (rychly nabeh, 210 koni).
... a to bych to nebyl ja, abych si nedovolil primer:
Je to, jako kdyby si nekdo vzal maly kbelik aby prinesl rychle relativne malo vody a pritom prinesl hodne vody (takze nevycvrndal) ale pomalu (protoze se musel soustredit na to, aby nevycvrndal) ... coz by se dalo ocekavat v pripade manipulace s velkym kbelikem. Takze ANO, zaslouzi si pochvalu za to, ze prinesl hodne vody ale na druhou stranu, s kbelikem takove velikosti se ocekavalo, ze prinese mene ale vyrazne rychleji ... pricemz duraz byl pri volbe kbeliku kladen prave na tu rychlost.
Ohledne rezonace - ta se netyka hodnoty Nm. ale prubehu nabehu.
A mimochodem, Bodo, Ty jsi tam mel predpokladam vetsi turbo nezli tam ma on.
@Stano: a v cem jsem mu krivdil? Ja si plne uvedomuji jeho "uspechu", ze na 210konovem hybridu dosahl 225k ikdyz se nemohu zbavit neodbytne otazky zda tim nepretezuje turbo, precijen v TurboTechnics asi budou vedet proc to je jen na takove kone. Ale hovorim tu stale o tom samem - proc je takovy mdly spodek u tak maleho turba. Kdyz by si zvolil neco velkeho a mel takovyto spodek, nereknu ani popel a hledim spis na dosazeny vykon.
Proste, kdyz by bylo receno, ze se jedna o 2056tku, tak bych se priklonil k nazoru, ze zdarila uprava ... ale pochybuju, ze v TurboTechnicsu by pouzili 56tkovy compressor na tak male ocekavani jakym je 210 koni. Osobne bych jejich predstavu o 210konovem hybridu odhadoval na nejakou 1752ku (rychly nabeh, 210 koni).
... a to bych to nebyl ja, abych si nedovolil primer:
Je to, jako kdyby si nekdo vzal maly kbelik aby prinesl rychle relativne malo vody a pritom prinesl hodne vody (takze nevycvrndal) ale pomalu (protoze se musel soustredit na to, aby nevycvrndal) ... coz by se dalo ocekavat v pripade manipulace s velkym kbelikem. Takze ANO, zaslouzi si pochvalu za to, ze prinesl hodne vody ale na druhou stranu, s kbelikem takove velikosti se ocekavalo, ze prinese mene ale vyrazne rychleji ... pricemz duraz byl pri volbe kbeliku kladen prave na tu rychlost.
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 kvě 2012, 11:54, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
subz3ro_tdi píše:Na toto zareagujem, lebo som sa to pytal ja....nejsem-naivka píše:Místo toho čtu přefuk
Chcete tu normalnu diskusiu, ale ked sa clovek spyta normalnu otazku, ze aky je tam plniaci tlak pre ten spoolup turba, tak sa nedocka odpovede... To ze LibangVW s ladenim zacina je vidno, ze ma potencial je mozne, ale naco je tu armada hovorcov a obhajcov neviemcoho fakt nechapem...... Forest iny nebude a nikto iny mu v nicom neukrivdil, aspon som nic take nevidel
Obhajovat ten spodok mozete kolko chcete, ten priebeh na to turbo proste ok nie je a je to podla mna jasne aj ladicovi, samozrejme kazdy nejako zacina, preto sa divim ze sa ku tomu nevie vyjadrit nejako normalne...
psal jsem jen o prefuku? no nic, vzdavam se vsak o nic nejde
:-@
OK, sice už je to pár let zpátky, ale tenkrát nikdo ani nepípnul, že by Zlatka byla dole mrtvola.
Už u sériovky 130PS toho má jetá spojka dost...
Jinak- Třeba na sprintech jde o maximální zrychlení. To se shodnem, ne?
Takže jestli to budu chtít aplikovat do běžného provozu, budu vůbec někdy používat otáčky pod 2500?
Proč by mě tedy mělo trápit, že v 1800ot. mám "jen" 250Nm?
To jsou otáčky pro klidnou a úspornou jízdu.
Jestli se budu chtít svézt, buď budu TDI točit ( a pak mě nezajímá "mrtvola" v nízkých ot. ), nebo si koupím skutečné sportovní auto ( pardon, ale musí to benzín ).
Nebo jsem na takový kraviny už moc starej.
Už u sériovky 130PS toho má jetá spojka dost...
Jinak- Třeba na sprintech jde o maximální zrychlení. To se shodnem, ne?
Takže jestli to budu chtít aplikovat do běžného provozu, budu vůbec někdy používat otáčky pod 2500?
Proč by mě tedy mělo trápit, že v 1800ot. mám "jen" 250Nm?
To jsou otáčky pro klidnou a úspornou jízdu.
Jestli se budu chtít svézt, buď budu TDI točit ( a pak mě nezajímá "mrtvola" v nízkých ot. ), nebo si koupím skutečné sportovní auto ( pardon, ale musí to benzín ).
Nebo jsem na takový kraviny už moc starej.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Nikdo nepipnul, protoze Zlatka byla sprintovaci special a u takovych se hledi na maximalni vykon a ten byl na tu dobu vice, nezli nadprumerny, navic Zlatka vykazovala slusne vysledky.
Toto, jak jsem pochopil je auto pro denni jezdeni, takze 90 % casu bude jezdit v klidu a oba moc dobre vime, ze TDI je nejlepsi mozne reseni, jak jezdit denne usporne a pritom se nevzdavat moznosti si zablbnout - nic, co by Ti "zavodak" umoznoval.
A dovolim si popostouchnuti - verim, ze 95% zavodaku by si povodilo "pouze naftovy" 550D
Toto, jak jsem pochopil je auto pro denni jezdeni, takze 90 % casu bude jezdit v klidu a oba moc dobre vime, ze TDI je nejlepsi mozne reseni, jak jezdit denne usporne a pritom se nevzdavat moznosti si zablbnout - nic, co by Ti "zavodak" umoznoval.
A dovolim si popostouchnuti - verim, ze 95% zavodaku by si povodilo "pouze naftovy" 550D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)