Stránka 1 z 1

velmi nízký výkon [log]

Napsal: 10 kvě 2012, 22:28
od Zippy101
zdravím, moc prosím místní odborníky o kontrolu logu

před několika dny se mi úplně vytratil výkon a je někde na úrovni sdi, úplně zpočátku turbo zabíralo asi od 2500ot. do 3000ot. a teď už vůbec, vyměnil sem podtlakové hadičky (jedna krátká je prý i v řj na tu jsem ještě nekoukal) a stále stejné

výsledek diagnostiky je následující

00519 - Snimac tlaku v sacim potrubi (G71)
31-00 - preruseni n.zkrat na kostru
01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109)
04-00 - mechanicka chyba
01262 - Magenticky ventil pro omezeni plniciho tlaku (N75)
31-00 - preruseni n.zkrat na kostru
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-00 - regulacni diference

po smazání to vypisuje pořád jen

01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109)
04-00 - mechanicka chyba
00575 - Tlak v sacim potrubi
17-00 - regulacni diference

kdo by si chtěl prohlédnout logy tak ke stažení zde

Kód: Vybrat vše

http://www.zippy.wu.cz/LOG3.CSV

Kód: Vybrat vše

http://www.zippy.wu.cz/LOG4.CSV
moc děkuji za pomoc

Napsal: 10 kvě 2012, 22:57
od Pesout
Mám stejný problém. Podle VAG mi turbo zabírá naplno až kolem 2900 otáček, což je celkem pozdě. A ukazuje mi to stejný chyby, který uvádíš po smazání. Nevíte někdo co s tím?? Mohl by to být ventil N75?? Mám ho vyměnit? Dík za rady :)

Napsal: 14 kvě 2012, 21:21
od Zippy101
tak chyba 01237 - Ventil pro odpojeni paliva (N109) 04-00 - mechanicka chyba vyřešena vyndáním ventilu n109 z čerpadla, vyčištěním a po smazání se chyba už neobjevuje a chyba 00575 - Tlak v sacim potrubi 17-00 - regulacni diference zmizela po domáčknutí hadičky ze sání do řj a auto už zase jede tak jak má :)