Mam zlavu ked chces...vilozx6 píše:Dik Kissi , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.Leon/kissiakos píše:fmic.sk
GOLF IV 1,9TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Leon/kissiakos
- Aktivista
- Příspěvky: 2603
- Registrován: 24 pro 2010, 13:58
- Bydliště: Poprad
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Ja už som ho kúpil v červenci , len som tu nedal foto. Inak teplota sania išla dole cca o 20C pri bombovaníLeon/kissiakos píše:Mam zlavu ked chces...vilozx6 píše:Dik Kissi , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.Leon/kissiakos píše:fmic.sk
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše:...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše:To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobreBumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče chlazení je obecně dost podceňovaný
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ koní co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladičvilozx6 píše:Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light.turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Vymenník mám z ARL a IC som dával väčší.turbo kamna power píše:Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ koní co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladičvilozx6 píše:Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light.turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??TDI tech píše:Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše:...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byla vytažená podložka z ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??TDI tech píše:Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše:...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre
vilozx6 : soráč za OT
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
V poho...Veď na to je forum, no pýtaš sa toho nepravého. Ja mám sondu oleja v adapteri medzi vymennikom a tak to ukazuje ked dostáva bomby. Či to ukazuje správne boh vie.rufus píše:...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??TDI tech píše:Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teploturufus píše: ...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
vilozx6 : soráč za OT
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 122
- Registrován: 26 bře 2013, 10:05
- Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss
....to byla diskuze s TDI techem ohledně teploty oleje u Tatry....ohledně toho teplotního čidla....někdo to tady měl ve vaně,někdo dokonce v zátce aby nemusel dělat díru do vany...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Neviete niekto poradiť, kde sa dá kúpiť AL rura priemer 57 s prípravou na čidlo? Dik
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Srna kua. Aj by som to ubrzdil, no za mnou išli svižne auta a oproti tiež, takže také menšie zlo, lebo by to do mňa zozadu napálili. Ale aspoň sa mi potvrdilo, že plašič zvery je nefunkčný.brankar30 píše: co to Wilis kua?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Také tie píšťalky.Slavkov píše:Jaký jsi měl plašič... takovou tu "náporovou píšťalku" nebo nějakou elektroniku?
Mimochodem cca před 2 měsíci jsem svou GIV také jednu trefil
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS