GOLF IV 1,9TDI

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

zanedbatelni a minimalni... :roll:
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
shima
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 18 led 2011, 15:17

Příspěvek od shima »

ved je to jednoduche otestovat ... zapoji si teplotu oleja a sleduj co sa udeje
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Neviete poradiť kde sa dá zohnať IC takých rozmerov - /pracovná plocha/ - výška môže byť aj 120mm

600x140x65 s výstupmi 63mm, prípadne 57mm - Ďakujem
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

fmic.sk
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Leon/kissiakos píše:fmic.sk
Dik Kissi ;) , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Meral niekto v upravenej rotačke teplotu oleja? Včera som sa naháňal s BMW a teplota oleja mi vystúpila len na 135C asi na 10 km vzdialenosti. Ako dovi dopo, aby človek dal toľko love do úprav a výkon môže využiť len pár km, aby neublížil motoru. Kámoš mal pravdu. Chceš 200PS - kup si to v serií a nerob pičoviny. Takže po 10km som ubral a išiel si do cieľa 130km/hod s pocitom debile máš 200PS, si ľahší o 4500€ a dám sa sám dole s mojou len sw upravenou oktou (LOL) (LOL) (LOL) lebo zadrem golfa kurva.

Nejde nejde čas vrátit spátky,nejde nejde.....Láďa Křižek :D :D :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
Bumbaclot
Přispěvovatel
Příspěvky: 82
Registrován: 30 srp 2012, 07:46
Bydliště: Bory

Příspěvek od Bumbaclot »

135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
Ibiza 1999 6k1 TDI 81kw AFN - R.I.P.
Ibiza 2001 6k2 TDI 81kw ASV - pár koníků navíc :D
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

a používať ešte aj výkonnejší olej.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
Ja sa často nenaháňam. Vyrástol som už z toho, no už som raz motor popravil na dialnici do Prahy a nerád , by som znova. Niekde som to tu už opisoval.Držal som mu priemerne 170-180km/h asi 50km vzdialenosť a myslím, že vtedy som odpiekol valec, aj keď som domov došiel v pohode. Potom som si dal pre istotu budíky. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

UchoTD píše:a používať ešte aj výkonnejší olej.
Čiže aj chladič aj olej? BH doporučil Mobil 5W-50. Zmeniť to? ;) Do chladiča by som nerád investoval.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené :o , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light. :(
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

TDI tech píše:
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
še nezdáš, potešíš legendu z roku 1999. :havaj: takže smelo sa voziť podľa predstáv gavaríš? :D
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

TDI tech píše:
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“