GOLF IV 1,9TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To ja chápem, len tu veľa krát čítam 5,00l - nie je problém s race 520 a bla bla bla, takže alebo sa chvália, alebo môj wagen ma migrénu. Dal som si dosť záležať, aby som neakceleroval atď a hovienko to pomohlo. 6,00l a hotovo.TDI tech píše:A co si cakal? Kone chcu nazrat, bohuzial nie sena
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
Dik Marena asi rozprávaš tak ako ja. Mám kámoša čo má A6-3,0 TDI a jazdí do 5,00l na štvorkolke, no to sú samochvály, že to ani nemienim počúvať. Možno má špeciálne aditívum, že si vyhoní forgova do nádrže a cetanové číslo stupne o 50% tak sa ani nedotýka pedála a ide to.marena tdi píše:Dle mne na Race 520 dobre. Já se hodně snažil abych mel spotřebu 5.8 . jinak porad 6,5 az 10 . Palubak mi psal tak 1,5 litru mene .
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 862
- Registrován: 04 bře 2010, 07:34
- Bydliště: zilina
neries ja som mal kedysi g4 ahf a v serii plus chip a pod 6l som sa nemohol za boha dostat!U ASV je to ine tam viem spravit 4,5l v pohodevilozx6 píše:To ja chápem, len tu veľa krát čítam 5,00l - nie je problém s race 520 a bla bla bla, takže alebo sa chvália, alebo môj wagen ma migrénu. Dal som si dosť záležať, aby som neakceleroval atď a hovienko to pomohlo. 6,00l a hotovo.TDI tech píše:A co si cakal? Kone chcu nazrat, bohuzial nie sena
To ne počitačový blud, ale úbohé chvalenkárstvo. Šef má štyrkolu A6 3,0TDI, tak to viem porovnať.marian.marcin píše:5 litrov na štvorkole a s tromi litrami objemu, do toho treba coška nafty našikac ňe? To by musel byť skurvene dobrý leštiplýnek, podľa mňa počítačovy blud.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
JJ, ani nebudem. Ja som to tu dal, ak má niekto nejaký nápad, čo ešte skontrolovať, prípadne skúsenosť no neriešim.sparco gti píše:
neries ja som mal kedysi g4 ahf a v serii plus chip a pod 6l som sa nemohol za boha dostat!U ASV je to ine tam viem spravit 4,5l v pohode
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Hoši možno hlúpa otázka, no čo som sa pýtal mechanikov polovica povedala áno, polovica nie. Má IC vplyv na teplotu oleja? Ide len o nasávaný vzduch, podľa mňa nie. či?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
no částečně má, protože IC ovlivňuje teplotu nasávaného vzduchu, která ovlivňuje teplotu spalování, která má vliv na teplotu pístů, které jsou chlazené převážně olejem
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
No napadlo to aj mňa, no čo auta bez IC? Každopádne dik za radu.turbo kamna power píše:no částečně má, protože IC ovlivňuje teplotu nasávaného vzduchu, která ovlivňuje teplotu spalování, která má vliv na teplotu pístů, které jsou chlazené převážně olejem
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
za mna na teplotu oleja to ma minimalny vplyv..vilozx6 píše:No napadlo to aj mňa, no čo auta bez IC? Každopádne dik za radu.turbo kamna power píše:no částečně má, protože IC ovlivňuje teplotu nasávaného vzduchu, která ovlivňuje teplotu spalování, která má vliv na teplotu pístů, které jsou chlazené převážně olejem
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 502
- Registrován: 29 pro 2012, 18:00
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
tak auta bez IC mají většinou nízký plnící tlak, a chlazení vody a oleje tomu mají přizpůsobené, každopádně když na takový motor přidáš IC, tak mu uděláš jen dobřevilozx6 píše: No napadlo to aj mňa, no čo auta bez IC? Každopádne dik za radu.
Tak atmosféra hlavně nemá žádné turbo které by zahřívalo vzduch stlačením. A IC na atmosféře jaksi postrádá smysl Navíc 40°C je celkem nízká teplota, na kterou se turbomotor i s tím nejlepším IC nemá šanci v létě v horku dostat.marian.marcin píše: Čo potom atmosféra v lete keď saje 40 stupňov, brankar ma pravdu.
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
[quote="turbo kamna power"], takže záver je, že IC má vplyv na teplotu oleja?
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS