GOLF IV 1,9TDI

Tato sekce slouží k prezentaci vozů členů tohota fóra.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Leon/kissiakos
Aktivista
Příspěvky: 2603
Registrován: 24 pro 2010, 13:58
Bydliště: Poprad

Příspěvek od Leon/kissiakos »

vilozx6 píše:
Leon/kissiakos píše:fmic.sk
Dik Kissi ;) , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Mam zlavu ked chces...
Kissiakos - Matus/seat leon ASV/ASZ : kw-? / Nm - ? vacka 9,5 + 12mm + dssr 0,360 + sachs race performance ceramic + FMIC
Leon: http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 160#533160
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Leon/kissiakos píše:
vilozx6 píše:
Leon/kissiakos píše:fmic.sk
Dik Kissi ;) , 600, tu sice nie je no skusim tých 550mm . Dúfam, že to pomôže.
Mam zlavu ked chces...
Ja už som ho kúpil v červenci , len som tu nedal foto. Inak teplota sania išla dole cca o 20C :) pri bombovaní
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

rufus píše:
TDI tech píše:
Bumbaclot píše:135° teplota oleje je hrozně moc. jestli se chceš dlouhodoběji naháňat tak budeš muset ještě zainvestovat do olejovýho chladiče ;) chlazení je obecně dost podceňovaný
To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

vilozx6 píše:
turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené :o , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light. :(
Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ koní :) co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje :) minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladič ;)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

turbo kamna power píše:
vilozx6 píše:
turbo kamna power píše:když se ladí výkon, musí se ladit i chlazení, přeci jen je třeba si pamatovat, že chlazení musí mít cca stejný výkon jako je výkon motoru, fyziku neoblafneš :)
Teraz nechápem pointe. Je to zlé naladené :o , alebo máš na mysli, že tam musí chladič? Bežne dávajú chladič z ARL, to mám aj ja, len neviem, či to niekto merá. S VAG-om to neodmerám, no kua neviem. Nezostáva nič iné len jazdiť kým to nevystúpi a potom light. :(
Myslel jsem jen obecně, že spalovací motor přemění cca 1/3 energie na mechanickou práci, 1/3 na teplo a 1/3 odejde výfukem. Ale TDI má větší účinnost a chladič vody dost předimenzovaný na 200+ koní :) co je ale potřeba řešit je IC a chlazení oleje :) minimálně to chce výměník z 130/150 PD, jestli to nestačí, tak to chce ještě klasický chladič ;)
Vymenník mám z ARL a IC som dával väčší. :roll:
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

TDI tech píše:
rufus píše:
TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

TDI tech píše:
rufus píše:
TDI tech píše: To je uplne v pohode Tatra si gvili na 180C a jak je jej dobre ;)
...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byla vytažená podložka z ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??

vilozx6 : soráč za OT
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

rufus píše:
TDI tech píše:
rufus píše: ...nepletete si to,pane,s teplotou motoru?? ...tam je budík do 220°C ,na olejovým je jen do 120°C ....
Myslis ze ten olej ma pred chladicom aku teplotu :?
...když jsem jezdil u vojáků a tahal osmsetpatnáctkou podval s tankama do mohelničáku,tak motor jak přelezl 180°C ,tak už se muselo zvolnit,popř. zastavit a nechat to na volnoběh vychladit a to byl podloženej ARCH aby furt běžel větrák...olejová rafička byla na doraz tj. 120°C..no kolik mohlo být na oleji..stopade??

vilozx6 : soráč za OT
V poho...Veď na to je forum, no pýtaš sa toho nepravého. Ja mám sondu oleja v adapteri medzi vymennikom a tak to ukazuje ked dostáva bomby. Či to ukazuje správne boh vie. ;)
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
rufus
Přispěvovatel
Příspěvky: 122
Registrován: 26 bře 2013, 10:05
Bydliště: Teufelsbrücke bei Neuschloss

Příspěvek od rufus »

....to byla diskuze s TDI techem ohledně teploty oleje u Tatry....ohledně toho teplotního čidla....někdo to tady měl ve vaně,někdo dokonce v zátce aby nemusel dělat díru do vany...
Lži,kraď ,podváděj a poslouchej heavy metal
Žij rychle,zemři mladej a nech po sobě tlustou mrtvolu
Chceš-li závodníkem býti, musíš čip od TDIFuna míti.
Jurský Park Motorsport feat. T.M.A.
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Neviete niekto poradiť, kde sa dá kúpiť AL rura priemer 57 s prípravou na čidlo? Dik
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Obrázek

Plašič zvery naozaj funguje úžasne.
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Uživatelský avatar
brankar30
Aktivista
Příspěvky: 1282
Registrován: 06 led 2009, 16:45
Bydliště: Vranov nad Topľou,SK

Příspěvek od brankar30 »

vilozx6 píše:Obrázek

Plašič zvery naozaj funguje úžasne.
co to Wilis kua? (wallbash)
AUDI A4 AVANT 3,0TDI QUATTRO EX golf IV TDI 188ps 402nm...
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

brankar30 píše: co to Wilis kua? (wallbash)
Srna kua. Aj by som to ubrzdil, no za mnou išli svižne auta a oproti tiež, takže také menšie zlo, lebo by to do mňa zozadu napálili. Ale aspoň sa mi potvrdilo, že plašič zvery je nefunkčný. :o
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4579
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Jaký jsi měl plašič... takovou tu "náporovou píšťalku" nebo nějakou elektroniku?
Mimochodem cca před 2 měsíci jsem svou GIV také jednu trefil :(
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
vilozx6
Aktivista
Příspěvky: 1954
Registrován: 30 pro 2010, 20:41
Bydliště: SVK

Příspěvek od vilozx6 »

Slavkov píše:Jaký jsi měl plašič... takovou tu "náporovou píšťalku" nebo nějakou elektroniku?
Mimochodem cca před 2 měsíci jsem svou GIV také jednu trefil :(
Také tie píšťalky. :(
vw golf 1.9TDI,AHF, 81kw+race 520+egr kat off,MAF-off+ turbo by BH +ARL sanie+vymennik,brzdy 312mm+ jednohmota HDS-57+FMIC+ soft by BH-motor 199PS - 407Nm
škoda O1,66kw ALH,egr-off,chip vector,121ps,327Nm
EX - Kawasaki ZX 600 Ninja 110PS
Odpovědět

Zpět na „Vozy členů fóra“